- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitgaan vond ik juist wel relaxt in albu, je hebt super veel keus.
In nieuw albufeira zit aardig wat, en in oud albufeira ook.
Zat vrouwen ook, veel engelse vrouwe altijd lagge.
Klimaat was ook super tjil, in de zon lkkr heet maar als je dan in de zee/zwembad was geweest was het lkkr koel, omdat er altijd wel een windje stond.
Savonds koelde het ook altijd lkkr af.
2 jaar geleden was ik blanes geweest, daar vond ik het maar klote.
facking benauwd savonds, weinig uitgaansgelegenheid.
Dat kan ook een toevalstreffer zijn geweest. Ervaarden je vrienden dat ook zo? Is dat eigenlijk een beetje een uitgaansplek?
Wat vond je van Sunny Beach?
Kan een toevalstreffer geweest zijn maar ik denk het niet. Alanya is een heel relaxed gebied. Vooral het Kleopatra strand is echt schitterend! Iedere dag als we op dat strand aankwamen was het gewoon een genot om te zien. Bergen, rotsen, blauw water, wit zand. Plus dat je SOWIESO mooi weer hebt.
Sunny Beach viel gewoon tegen. Appartement was wel heel groot maar het uitgaan en het enorm waardeloze eten verziekten het gewoon voor mij. Plus dat een vriend van me beroofd is door de politie.
Sinds ik afgelopen jaar naar Zuid Thailand ben geweest hoeft ik niet meer naar dit soort plekken toe
Dit jaar word het Bali in combinatie met Malaysia (Singapore)![]()
Lijkt mij ook wel eens kick. Hoeveel ben je dan kwijt, ruim genomen? Hoelang ga je precies?
Duiken, tochtjes paar keer lux resort en alle taxi's binnenlandse vlucht etc inbegrepen... en uiteraard bijna elke avond zuipen 
!!Ben 3 weken geweest: Ticket was 700 euro & de rest ong 1300
Dus zeg maar 2k voor 3 weken... en dan hebben we het lux gedaanDuiken, tochtjes paar keer lux resort en alle taxi's binnenlandse vlucht etc inbegrepen... en uiteraard bijna elke avond zuipen
![]()
Bij ons wordt het waarschijnlijk Amsterdam dit jaar.
wat wil je daar gaan doen?Vorig jaar naar Lloret geweest voor het eerst en is ons goed bevallen!
We zaten in het hotel helios.. je stapte het hotel uit en je zat al naast de eerste beste discotheek Tropics!!
Dit jaar wss weer naar Lloret!!
Enigste minpunt is het strand.. heel klein en druk.. en het zijn meer steentjes dan zand.. maargoed