XXL Nutrition

Zomervakantie

Peiling Peiling Bestemming?

• Sunny Beach Bulgarije

Stemmen: 10 23,3%
  • Mallorca

Stemmen: 5 11,6%
  • Marmaris

Stemmen: 4 9,3%
  • Albufeira

• Sgergonisoss

Stemmen: 5 11,6%
  • Lloret/Blanes/Salou

Stemmen: 11 25,6%
  • Malta

Stemmen: 0 0,0%
  • Cyprus

• Totaal stemmers
    43
Oke, Bulgarije valt dus af voor mij.

sunny beach sux idd ben er in 2008 geweest
chersonisos was tha bomb in 2007 (meteen nog een week ibiza achteraan geplakt)
loret was leuk in 2011

als ik moest kiezen zou ik nog eens terug gaan na cherzo

• Topic Starter Topic Starter
Uitgaan vond ik juist wel relaxt in albu, je hebt super veel keus.
In nieuw albufeira zit aardig wat, en in oud albufeira ook.
Zat vrouwen ook, veel engelse vrouwe altijd lagge.
Klimaat was ook super tjil, in de zon lkkr heet maar als je dan in de zee/zwembad was geweest was het lkkr koel, omdat er altijd wel een windje stond.
Savonds koelde het ook altijd lkkr af.
2 jaar geleden was ik blanes geweest, daar vond ik het maar klote.
facking benauwd savonds, weinig uitgaansgelegenheid.

Hm, van iedereen uit mijn omgeving hoor ik dat ze het uitgaan ook heel erg vonden tegenvallen in Albufeira. Het klimaat was inderdaad wel heel lekker, maar uitgaan niet.

Dat kan ook een toevalstreffer zijn geweest. Ervaarden je vrienden dat ook zo? Is dat eigenlijk een beetje een uitgaansplek?

Wat vond je van Sunny Beach?

Kan een toevalstreffer geweest zijn maar ik denk het niet. Alanya is een heel relaxed gebied. Vooral het Kleopatra strand is echt schitterend! Iedere dag als we op dat strand aankwamen was het gewoon een genot om te zien. Bergen, rotsen, blauw water, wit zand. Plus dat je SOWIESO mooi weer hebt.

Sunny Beach viel gewoon tegen. Appartement was wel heel groot maar het uitgaan en het enorm waardeloze eten verziekten het gewoon voor mij. Plus dat een vriend van me beroofd is door de politie.

• Topic Starter Topic Starter
Kan een toevalstreffer geweest zijn maar ik denk het niet. Alanya is een heel relaxed gebied. Vooral het Kleopatra strand is echt schitterend! Iedere dag als we op dat strand aankwamen was het gewoon een genot om te zien. Bergen, rotsen, blauw water, wit zand. Plus dat je SOWIESO mooi weer hebt.

Sunny Beach viel gewoon tegen. Appartement was wel heel groot maar het uitgaan en het enorm waardeloze eten verziekten het gewoon voor mij. Plus dat een vriend van me beroofd is door de politie.

Aha oke, dan valt sunny beach bij mij ook af. Wordt waarschijnlijk Mallorca.

Ik kan Rob P beamen. Ik lag naast hem bijna in bed srs.

Sunnybeach is echt k*t k*t k*t. Je moest echt constant oppassen. Als je in eentje een stuk naar huis moeten lopen. Kan je makkelijk worden overvallen.
Eten is echt waardeloos. We hebben daar maar 7 dage bij de mac gegeten dat was het enige safe.
En idd de verhouding meisjes jongens is 1/587875487878745

Turkije is dus goed te doen ? hoe zijn die vrouwen daar ?

Ben in Alanya geweest. Uitgaan was daar goed hoor. Vrouwen zijn oke daar hoor. Niet allemaal super super lekker. Maar gewoon goed te doen, goed voor vakantie.

Marmaris ben ik 3 jaar geleden geweest en is zeer goed meegevallen. Je hebt er een ganse straat met discotheken, bar's, pita zaken..

Sinds ik afgelopen jaar naar Zuid Thailand ben geweest hoeft ik niet meer naar dit soort plekken toe :D

Dit jaar word het Bali in combinatie met Malaysia (Singapore) ;)

Sinds ik afgelopen jaar naar Zuid Thailand ben geweest hoeft ik niet meer naar dit soort plekken toe :D

Dit jaar word het Bali in combinatie met Malaysia (Singapore) ;)

Lijkt mij ook wel eens kick. Hoeveel ben je dan kwijt, ruim genomen? Hoelang ga je precies?

Ik zie LAS VEGAS niet tusen het rijtje staan... :gek:

Lijkt mij ook wel eens kick. Hoeveel ben je dan kwijt, ruim genomen? Hoelang ga je precies?

Ben 3 weken geweest: Ticket was 700 euro & de rest ong 1300

Dus zeg maar 2k voor 3 weken... en dan hebben we het lux gedaan ;) Duiken, tochtjes paar keer lux resort en alle taxi's binnenlandse vlucht etc inbegrepen... en uiteraard bijna elke avond zuipen :o

Dit jaar wordt het voor mij Amerika bezoeken ik denk dat dat de beste vakantie voor mij tot nu toe zal gaan worden.

Vorig jaar naar Lloret geweest voor het eerst en is ons goed bevallen!

We zaten in het hotel helios.. je stapte het hotel uit en je zat al naast de eerste beste discotheek Tropics :) !!

Dit jaar wss weer naar Lloret!!

Enigste minpunt is het strand.. heel klein en druk.. en het zijn meer steentjes dan zand.. maargoed

ik denk dat ik dit jaar naar curacao of thailand ga.

Bij ons wordt het waarschijnlijk Amsterdam dit jaar :D.

Ben 3 weken geweest: Ticket was 700 euro & de rest ong 1300

Dus zeg maar 2k voor 3 weken... en dan hebben we het lux gedaan ;) Duiken, tochtjes paar keer lux resort en alle taxi's binnenlandse vlucht etc inbegrepen... en uiteraard bijna elke avond zuipen :o

Klinkt goed. En veel gedoet?

Vorig jaar naar Lloret geweest voor het eerst en is ons goed bevallen!

We zaten in het hotel helios.. je stapte het hotel uit en je zat al naast de eerste beste discotheek Tropics :) !!

Dit jaar wss weer naar Lloret!!

Enigste minpunt is het strand.. heel klein en druk.. en het zijn meer steentjes dan zand.. maargoed

haha lloret, 3 jaar geleden geweest, ik en een maat waren een keer vroeg wakker(10u) dus we dachten van we gaan naar het strand voor een goed plekkie. Daar aangekomen, heel dat strand leeg, dus keuze zat. Wij zitten, 10 minuten later komt er een groep mong*len met begeleidster en ja hoor waar gaan ze zitten, voor ons... Heel dat fking strand leeg en ze moeten voor ons gaan zitten, die mensen kwamen chips aanbieden, twee vatsige lagen elkaar in te smeren met olie, de een kreeg geen chippie van de ander dus moest er gejankt worden ohoh t*ring zeg

oke dat was het csb.

Iemand goeie ervaring met mallorca??

Terug
Naar boven