Fitness Seller

Zorg om doping bij ’gewone man’ nu ook in nl

Dank morgen even uitzending gemist checken. Als ik het zo lees vrees ik voor een stereotype beeldvorming.

Uit de link van killingmen (waarvoor dank) :
De huisartsen krijgen vooral dopinggebruikers op het spreekuur met klachten aan lever, hart en nieren en omdat gebruikers onvruchtbaar zijn geworden. Maar er zijn ook veel psychische klachten. Ram: "Depressiviteit tot zelfs suïcidale neigingen toe". Ook huisarts Berend Nikkels heeft vergelijkbare ervaringen: "Ik zie krachtsporters en bodybuilders die last hebben van woedeaanvallen, van buitensporige agressie en die daardoor een sociaal probleem hebben. En zo in aanraking met de politie komen. Ze merken dat ze door de testosteron agressief worden"
Excessen worden weer zo gegeneraliseerd dat het lijkt dat iedereen die AAS gebruikt al die klachten krijgt. Ik ga kijken en weet nu al dat ik me ga ergeren.

Wrm is er maar 13 procent voor legalisatie van doping en begeleiding terwijl ze zich ergeren dat mensen neit weten hoe ze het moeten gebruiken? -_-

Uit de link van killingmen (waarvoor dank) :
Excessen worden weer zo gegeneraliseerd dat het lijkt dat iedereen die AAS gebruikt al die klachten krijgt. Ik ga kijken en weet nu al dat ik me ga ergeren.

last hebben van woedeaanvallen, van buitensporige agressie en die daardoor een sociaal probleem hebben. En zo in aanraking met de politie komen. Ze merken dat ze door de testosteron agressief worden"

Zie Badr Hari 20 kg kwijt rara hoe kan dat.....

Wel baanbrekend onderzoek! Er is wereldwijd nog nooit duidelijk geworden of klachten als onvruchtbaarheid te maken hebben met dopinggebruik en hier stelt de huisarts dat tijdens zn spreekuur al vast. :rolleyes:

de nietswetende 18 jarige snotneus die niet weet hoe hij moet kuren en klachten krijgt komt bij de huisarts uithuilen, ja dan krijg je een mooi objectief beeld van de werkelijkheid :)

last hebben van woedeaanvallen, van buitensporige agressie en die daardoor een sociaal probleem hebben. En zo in aanraking met de politie komen. Ze merken dat ze door de testosteron agressief worden"

Zie Badr Hari 20 kg kwijt rara hoe kan dat.....

Jij redeneert nu van hij zo 20kg kwijt dus AAS gebruik en als je AAS gebruikt wordt je zoals hij....

Badr Hari is een exces. Hij is nu typisch iemand die al agressie issues heeft van zichzelf. Jij doet precies wat ik schreef in mijn reactie generaliseren van die excessen.

Kijk eens rond in de AAS sectie, hoeveel mensen met buitensporige agressie en daardoor sociale problemen?

Laatst bewerkt:
Heb het gekeken , wat een domme mensen heb je daar :roflol:

Wrm is er maar 13 procent voor legalisatie van doping en begeleiding terwijl ze zich ergeren dat mensen neit weten hoe ze het moeten gebruiken? -_-

Misbruik door onwetenden zorgt voor bevestiging vd vooroordelen, legalisatie van doping in topsport gaat niet werken, althans niet om het "onder controle" te houden. Immers, het zal niet lang duren voordat de eerste een poging doet om ongestraft meer te pakken dan maximaal toegelaten.

Wat een aandacht achter elkaar. Vandaag op KRO reporter; de doping dealers.
Uitzending: 28 februari 2013, 21:05 uur op Nederland 2.

Uitzending gisteren; aan de ene kant begrip voor artsen die er niks mee te maken willen hebben en niet meewerken aan een bloedtest van iemand die wil weten hoe de situatie in zijn lichaam is. Aan de andere kant de oproep dat artsen beter moeten herkennen wat de signalen van doping zijn. Struisvogel to be or not to be.

Moeite waard om te kijken Ymir?
Geen zin dat vrouwlief weer meekijkt en weer een vertekend beeld krijgt en ik weer uren bezig ben met uitleggen dat het excessen betreft etc... :o

Moeite waard om te kijken Ymir?
Geen zin dat vrouwlief weer meekijkt en weer een vertekend beeld krijgt en ik weer uren bezig ben met uitleggen dat het excessen betreft etc... :o

Ik zou vrouwlief boodschappen laten doen ofzo want het bevestigd alle vooroordelen weer.

• Like
Waarderingen: Vonk
Okay thanks voor de heads up :)

ken wel meerdere oud-wedstrijd jongens (geen pro's uit USA!) die aardig wat gebruikt hebben, maar gewoon kids hebben hoor,..

Ben benieuwd,... probleemcijfer, laat staan sterfte cijfer is nihil tov alcohol e.d.
Laat ze dat eerst maar eens goed aan gaan pakken dan als het ze daadwerkelijk te doen is om "onze gezondheid" ;)
Vroeger was ik een enorme tegenstander van aas. Ik gebruik zelf niet maar sluit niet uit dat ik dat ooit zou doen. Ik geloof echt dat de meeste problement naar aanleiding van aas-gebruik te wijten zijn aan het feit dat het verboden is en mensen hun gerief moeten zoeken in het illegale milieu waar er veel brol tussen zit. En dan spuit je kwik en zo in je lijf. Zuivere producten, en gevolgd door een arts, kan dit volgens mij niet veel schade berokkenen.
Ik bijvoorbeeld, als ik merk dat ik na 5 jaar trainen er niet in slaag de spieren rond mijn bekken te versterken omdat ik door de rugoperatie toch wel wat mobiliteit ben verloren en dus stimulatie van sommige spieren niet zo evident is, dan zal ik kijken of ik op legale wijze, via de arts en zo dit kan bekomen. Zoniet, doen we het op een andere manier.
Ik geloof dat de farmaceutische lobby er ook wel voor iets tussen zit, alsook die van de schoonheidsproducten. Kijk naar melanotan: zou zoveel huidkankers kunnen voorkomen, maar dan zouden mensen geen zonnebrandcreme moeten kopen en dat is ene miljardenindustrie.
,

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 08:49 ----------

Ik denk dat het dan nog steeds minder is bij AAS.
Kijk naar een gemiddelde stapavond in de vooral grotere steden, vechtpartijen, vandalisme, coma-zuipen etc. etc.
Zal met de carnaval volgende week nog is het dubbele worden.

Wat voor kosten maakt een AAS gebruiker?
Sprak vorige week mijn huisarts erover. Ik vroeg me af hoeveel AAS gebruikers hij had, en hij zei behoorlijk veel, kuren is heel populair geworden.
Daarna vroeg ik of die mensen klachten hadden door AAS gebruik.
De huisarts zei: eigenlijk niets serieus, heb er wel een paar die willen stoppen met kuren, en mijn hulp daarvoor willen (ik denk bloedonderzoek oid).

LOL; ik kan me zo'n gesprek moeilijk inbeelden.
"Waarmee kan ik u helpen"? Awel, het zit zo, ik wil beginnen kuren maar ik wil hulp. Kan u me begeleiden".

Hoe breng je zo iets ter sprake bij je arts. Vreemd.

Weer zo'n figuur die wilt bepalen welke stofjes mensen in hun eigen lichaam willen stoppen.

Nicotine, alcohol, junkfood, allemaal vrij te koop maar samen verantwoordelijk voor het grootste aantal doden en zieken in het Westen. Maar dit stofje dat je spieren wat sneller laat groeien dat gaan we eens verbieden. Ook al is al uit onderzoek gebleken dat er bijna geen dodelijke slachtoffers zijn, en gevaarlijke bijwerkingen zeer beperkt zijn bij verantwoord gebruik.

Uitspraken als die van Ram zijn veel zorgelijker. Het type dat de vrijheid van anderen denkt te mogen aantasten en wilt bepalen wat een ander met zijn of haar lichaam doet. DAT is zorgelijk.

Klootzakken als Herman Ram moet je gewoon geen macht geven. De beste plaats voor zo iemand is een lage ambtenaarsfunctie waar ze relatief weinig schade kunnen aanrichten.

True dat :roflol:

De gemiddelde roider betaalt zelf wat die inspuit terwijl al die dikke fl**kers wel gratis insuline krijgen.

Om nog maar niet te beginnen over het feit dat er meer dan 30% op de zorg kosten bespaard kan worden (in Nederland) wanneer verspilling en onnodige behandelingen niet meer voorkomen.

Dit is niets anders dan de daadwerkelijke problemen te verdoezelen en de moraalnicht uit te hangen.

De politiek moet zich is gaan richten op zaken die een negatieve invloed hebben op (een significant deel van) de samenleving, niet op het gebruik van juicers (behalve natuurlijk als de zorgverzekeringspremies zwaar omhoog gaan omdat de huisartsen/ doktoren heel de dag juicers moet helpen :p).

Sowieso bij kwesties als deze eens een goed (onafhankelijk) onderzoek opzetten en uitvoeren voor een beslissing word gemaakt. Een leek zal uiteraard anti AAS stemmen, dat is ook niet raar.

True dat :roflol:

De gemiddelde roider betaalt zelf wat die inspuit terwijl al die dikke fl**kers wel gratis insuline krijgen.

Om nog maar niet te beginnen over het feit dat er meer dan 30% op de zorg kosten bespaard kan worden (in Nederland) wanneer verspilling en onnodige behandelingen niet meer voorkomen.

Dit is niets anders dan de daadwerkelijke problemen te verdoezelen en de moraalnicht uit te hangen.
Nu weet ik dat jij wel meerdere uitspraken roept die nergens op slaan, maar deze gaat echt te ver..

De "gemiddelde" roider, er is geen 1 roider "die niet dealt" die zijn roids niet zelf betaalt..
En hoezo ga jij lullen dat insuline gebruikers hun insuline voor niets krijgen.

Als jij binnen 10 seconden sterft omdat je je insuline niet kunt betalen..

Stick to WOW xyzyx..

Nu weet ik dat jij wel meerdere uitspraken roept die nergens op slaan, maar deze gaat echt te ver..

De "gemiddelde" roider, er is geen 1 roider "die niet dealt" die zijn roids niet zelf betaalt..
En hoezo ga jij lullen dat insuline gebruikers hun insuline voor niets krijgen.

Als jij binnen 10 seconden sterft omdat je je insuline niet kunt betalen..

Stick to WOW xyzyx..

Haha world of warcraft :roflol:

Waar ik op doel is dat er beweerd wordt dat het de maatschappij zoveel geld kost terwijl mensen wel vrij zijn zichzelf zo dik te vreten dat ze suikerziekte krijgen wat de maatschappij weer mag betalen. Misschien krijgen ze het dan wel niet voor niets (eigenrisico) maar toch kost het bakken met geld en niemand die daar over durft te beginnen.

En er zijn op deze wereld helaas zat roiders die het krijgen inclusief de begeleiding. Mogelijk dat jij afgelopen paar maanden onder een steen hebt geleefd?

Vroeger was ik een enorme tegenstander van aas. Ik gebruik zelf niet maar sluit niet uit dat ik dat ooit zou doen. Ik geloof echt dat de meeste problement naar aanleiding van aas-gebruik te wijten zijn aan het feit dat het verboden is en mensen hun gerief moeten zoeken in het illegale milieu waar er veel brol tussen zit. En dan spuit je kwik en zo in je lijf. Zuivere producten, en gevolgd door een arts, kan dit volgens mij niet veel schade berokkenen.
Ik bijvoorbeeld, als ik merk dat ik na 5 jaar trainen er niet in slaag de spieren rond mijn bekken te versterken omdat ik door de rugoperatie toch wel wat mobiliteit ben verloren en dus stimulatie van sommige spieren niet zo evident is, dan zal ik kijken of ik op legale wijze, via de arts en zo dit kan bekomen. Zoniet, doen we het op een andere manier.
Ik geloof dat de farmaceutische lobby er ook wel voor iets tussen zit, alsook die van de schoonheidsproducten. Kijk naar melanotan: zou zoveel huidkankers kunnen voorkomen, maar dan zouden mensen geen zonnebrandcreme moeten kopen en dat is ene miljardenindustrie.
,

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 08:49 ----------

LOL; ik kan me zo'n gesprek moeilijk inbeelden.
"Waarmee kan ik u helpen"? Awel, het zit zo, ik wil beginnen kuren maar ik wil hulp. Kan u me begeleiden".

Hoe breng je zo iets ter sprake bij je arts. Vreemd.

Maar dat is toch ook idioot, een junk laat zich toch ook niet begelijden door een dokter? Waarom dan wel met roids?

Terug
Naar boven