Vroeger was ik een enorme tegenstander van aas. Ik gebruik zelf niet maar sluit niet uit dat ik dat ooit zou doen. Ik geloof echt dat de meeste problement naar aanleiding van aas-gebruik te wijten zijn aan het feit dat het verboden is en mensen hun gerief moeten zoeken in het illegale milieu waar er veel brol tussen zit. En dan spuit je kwik en zo in je lijf. Zuivere producten, en gevolgd door een arts, kan dit volgens mij niet veel schade berokkenen.
Ik bijvoorbeeld, als ik merk dat ik na 5 jaar trainen er niet in slaag de spieren rond mijn bekken te versterken omdat ik door de rugoperatie toch wel wat mobiliteit ben verloren en dus stimulatie van sommige spieren niet zo evident is, dan zal ik kijken of ik op legale wijze, via de arts en zo dit kan bekomen. Zoniet, doen we het op een andere manier.
Ik geloof dat de farmaceutische lobby er ook wel voor iets tussen zit, alsook die van de schoonheidsproducten. Kijk naar melanotan: zou zoveel huidkankers kunnen voorkomen, maar dan zouden mensen geen zonnebrandcreme moeten kopen en dat is ene miljardenindustrie.
,
---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 08:49 ----------
LOL; ik kan me zo'n gesprek moeilijk inbeelden.
"Waarmee kan ik u helpen"? Awel, het zit zo, ik wil beginnen kuren maar ik wil hulp. Kan u me begeleiden".
Hoe breng je zo iets ter sprake bij je arts. Vreemd.