Fitness Seller

Zou jij een 'bucket list' doen als je zou weten dat je nog maar enkele maanden te leven hebt?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 49
  • Weergaven 4K
  • Volgers 21

Zou jij een 'bucket list' doen als je zou weten dat je nog maar enkele maanden te leven hebt?

  • Anders, namelijk:

    Stemmen: 0 0,0%
  • Is prive, zeg er liever niets over

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    49

Bezoekers in dit topic

Die 200k zou naar mijn kinderen doen.
 
Ik zou denk ik een sleeve zetten van het geld. En daarnaast een dikke vakantie in Los Angeles met mijn vrienden oid. Ook zou ik een erg hoog gedoseerde kuur doen. Als er dan nog wat over is zou ik het aan m'n ouders geven denk ik. Maar ik denk dat ik het geld wel op krijg.

Zoals Shadow Project zegt zijn herinneringen meer.
 
Laatst bewerkt:
Sleeve is echt weg gegooid geld dan imo
 
Ik zou denk ik een sleeve zetten van het geld. En daarnaast een dikke vakantie in Los Angeles met mijn vrienden oid. Ook zou ik een erg hoog gedoseerde kuur doen. Als er dan nog wat over is zou ik het aan m'n ouders geven denk ik. Maar ik denk dat ik het geld wel op krijg.

Zoals Shadow Project zegt zijn herinneringen meer.

Dan kan je 3 maand genieten van je sleeve lol :) enjoy :)
 
Wat als je 3 maand op voorhand een afspraak moet maken? :)
 
Heb niet echt een bucket-list. De meeste dingen die ik wil en ga doen passen niet in een tijdsbestek van 3 maanden. MSc, PhD halen. De mnt blanc afskien zou nog kunnen. Naar de noordkaap fietsen. En meer van dat soort ongein.

De dingen die materieel belangrijk zijn, zijn al geregeld. Het huis is 100% hypotheekvrij na overlijden van een van de partners, mochten we al kindjes hebben scheelt dat een hoop ellende. We hebben een gloednieuw huis en een stevige financiële buffer (niet dankzij mij, want ik ben een ramp met geld, maar gelukkig is m'n vriendin accountant :rolleyes:).

Eerlijk gezegd vind ik een bucket-list bullshit. Als je iets graag wil doen, moet je zorgen dat je de mogelijkheid maakt om het te doen. Sparen, studeren, een partner die om je geeft et cetera.

Uiteraard ook wel tering veel drugs gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Tot dat je het hoort, dan verdwijnen al je plannen en heb je andere zorgen aan je hoofd ipv op vakantie gaan, en andere dingen doen wat leuk is als je er ook echt van kan genieten.
 
Laatst bewerkt:
Tot dat je het hoort, dan verdwijnen al je plannen en heb je andere zorgen aan je hoofd ipv op vakantie gaan en andere dingen wat leuk is als je er ook echt van kan genieten.

Idd.
 
Tot dat je het hoort, dan verdwijnen al je plannen en heb je andere zorgen aan je hoofd ipv op vakantie gaan en andere dingen wat leuk is als je er ook echt van kan genieten.
Helemaal mee eens.
 
En dan 3 maanden met een mislukte sleeve rondlopen. Je laatste 3 maanden op aarde uitgelachen worden :)
 
En dan 3 maanden met een mislukte sleeve rondlopen. Je laatste 3 maanden op aarde uitgelachen worden :)
200k kan je wat moois mee doen hoor ;) Had dan echt wel een goeie artiest opgezocht.
 
Ik ken iemand die alvleesklierkanker te horen kreeg en waarschijnlijk slechts enkele maanden te leven had. Kreeg suiker, werd gelig, en viel enorm af. Dan komt er een hoop op je af. Werk werd niet verlengd want ziek, met vrouw en kinderen de laatste keer op vakantie. Die persoon heeft wel allemaal dingen gedaan die die echt nog wilde doen, en heeft het huis nog laten verbouwen. Toen hij zogezegd 'klaar' was zover je daarover kunt spreken gebeurde er iets vreemds. De alvleesklierkanker trok weg. Dokters hebben geen verklaring. Dit is meer dan tien jaar geleden, en leeft nu nog steeds. Hoe gek het mag klinken, weer beginnen met leven en toekomstplannen is dan lastig in het begin. Ik vind het lastig om te voorspellen hoe ik zou reageren. Waarschijnlijk onderschrijf ik hetzelfde als harpep/ f lopez.
 
Bjizonder verschijnsel en wat dat betreft echt een geluksvogel. Kan me echter heel goed voorstellen dat wanneer je je ingesteld hebt op 'het einde' je toch in een soort shock komt en daar psychisch last van zal hebben. Daarnaast altijd de vraag in je achterhoofd: wanneer komt het terug...
 
Bjizonder verschijnsel en wat dat betreft echt een geluksvogel. Kan me echter heel goed voorstellen dat wanneer je je ingesteld hebt op 'het einde' je toch in een soort shock komt en daar psychisch last van zal hebben. Daarnaast altijd de vraag in je achterhoofd: wanneer komt het terug...
Ja ik zou het niet snel hebben aangenomen als ik het niet van dichtbij had meegekregen. Is ook echt zwaar ziek geweest en hondsberoerd. Dat nam na een poos geleidelijk af. Wat dit precies veroorzaakt heeft is een raadsel. Er zijn zelfs onderzoeken gedaan om na te gaan of ze er niet naast zaten, en onderzoeken om erachter te komen of ze een oorzaak konden vinden.
 
Ik ken iemand die alvleesklierkanker te horen kreeg en waarschijnlijk slechts enkele maanden te leven had. Kreeg suiker, werd gelig, en viel enorm af. Dan komt er een hoop op je af. Werk werd niet verlengd want ziek, met vrouw en kinderen de laatste keer op vakantie. Die persoon heeft wel allemaal dingen gedaan die die echt nog wilde doen, en heeft het huis nog laten verbouwen. Toen hij zogezegd 'klaar' was zover je daarover kunt spreken gebeurde er iets vreemds. De alvleesklierkanker trok weg. Dokters hebben geen verklaring. Dit is meer dan tien jaar geleden, en leeft nu nog steeds. Hoe gek het mag klinken, weer beginnen met leven en toekomstplannen is dan lastig in het begin. Ik vind het lastig om te voorspellen hoe ik zou reageren. Waarschijnlijk onderschrijf ik hetzelfde als harpep/ f lopez.

Drie jaar geleden was ik ook uitbehandeld, levensverwachting was toen enkele weken. Had longbloedingen uit de slagaders. Kwam op de wachtlijst voor dubbele long transplantatie. Ik mocht gelijk urgent internationaal, en met 2 weken was ik getransplanteerd, de meeste staan er wel een jaar tot 3 jaar op. Na een operatie van 25 uur was ik redelijk stabiel. Ik had geen 2 weken meer zei de chirurg.
Als je in zo een periode zit is het laatste waar je aan denkt(ik dan) laat ik eens leuke dingen gaan doen, alle leuke dingen en herinneringen en mooie momenten zijn op dat moment niks waard, je doet wat je moet doen.
 
Zou proberen samen zoveel mogelijk te doen. Met de familie en vrienden een weekje naar Las Vegas en daarna een weekje op een eiland oid.

Lekker samen van genieten
 
Nou ik heb ook aan die rand gestaan ooit met nachtmerries en slapeloze nachten, en mijn bucketlist is niet positief maar negatief:

Wat gun je specifieke mensen niet als jij moet sterven...
 
Back
Naar boven