MuscleMeat

Zou jij een 'bucket list' doen als je zou weten dat je nog maar enkele maanden te leven hebt?

Zou jij een 'bucket list' doen als je zou weten dat je nog maar enkele maanden te leven hebt?

  • Anders, namelijk:

    Stemmen: 0 0,0%
  • Is prive, zeg er liever niets over

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    49

Bezoekers in dit topic

Als je op het laatste moment van je leven nog bezig bent of gaat zijn met afgunst en andere mensen is het ook niet helemaal goed denk ik.
 
Nou ik heb ook aan die rand gestaan ooit met nachtmerries en slapeloze nachten, en mijn bucketlist is niet positief maar negatief:

Wat gun je specifieke mensen niet als jij moet sterven...
Brb haatbaarden/potentiële IS strijders treffen die het gaatje komen likken van legit geradicaliseerde imam. Magazijn leeg rammen en moment supreme je bomvest zijn werk laten doen, zoiets? :hahaha:
 
Brb haatbaarden/potentiële IS strijders treffen die het gaatje komen likken van legit geradicaliseerde imam. Magazijn leeg rammen en moment supreme je bomvest zijn werk laten doen, zoiets? :hahaha:

2dtulic.png
 
Niemand. Big-T zelf ook niet als ik zijn laatste posts lees. Dat maakt het extra triest.
 
Niemand. Big-T zelf ook niet als ik zijn laatste posts lees. Dat maakt het extra triest.

als ik er zo naar kijk denk ik het juist wel.

eerst een post in zijn log dat zijn leverwaardes niet oke waren, daarna geen followup.
vervolgens dit topic.
uit zijn posts lijkt het juist niet dat hij wist wat hem te wachten stond, maar als hij dat wel wist snap ik dat wel.
het laatste wat je wil is dat heel DBB, of überhaupt dat anderen het weten.

misschien was dit topic een manier om er mee om te gaan.


wat het ook mocht zijn, ik hoop dat hij genoten heeft van zijn leven tot de laatste dag.
 
Erg naar dit topic zo teruglezen... vraag me toch af of hij het geweten had.

Kom er net achter dat zijn laatste post specifiek als reactie op iemand aan mij was overigens.
 
als ik er zo naar kijk denk ik het juist wel.

eerst een post in zijn log dat zijn leverwaardes niet oke waren, daarna geen followup.
vervolgens dit topic.
uit zijn posts lijkt het juist niet dat hij wist wat hem te wachten stond, maar als hij dat wel wist snap ik dat wel.
het laatste wat je wil is dat heel DBB, of überhaupt dat anderen het weten.

misschien was dit topic een manier om er mee om te gaan.


wat het ook mocht zijn, ik hoop dat hij genoten heeft van zijn leven tot de laatste dag.

14-6 met spoed opgenomen in ziekenhuis
27-6 dit topic
13-7 gaat beter met T
14-7 krijgt telefoontje dat leverwaarden niet oke zijn
15-7 voor het laatst online

Ik kan je wel verklappen dat T niet genoten heeft van zijn laatste 3 jaar. Behandeling van kanker is lichamelijk en geestelijk een hel. Heel veel respect voor hoe hij er mee om is gegaan.
 
14-6 met spoed opgenomen in ziekenhuis
27-6 dit topic
13-7 gaat beter met T
14-7 krijgt telefoontje dat leverwaarden niet oke zijn
15-7 voor het laatst online

Ik kan je wel verklappen dat T niet genoten heeft van zijn laatste 3 jaar. Behandeling van kanker is lichamelijk en geestelijk een hel. Heel veel respect voor hoe hij er mee om is gegaan.

agreed. Heb dit zelf bij mn moeder mee moeten maken afgelopen jaar. Werd er gisteren ook echt even stil van toen ik las dat hij overleden is. Echt fucking naar.

Dat hij de tijd is blijven nemen voor het forum enzo en weinig tot niet heeft geklaagd is echt bewonderingswaardig.
 
Back
Naar boven