AndroidHealthClinic

Body Central Transformation course hendrie

Bezoekers in dit topic

Ik kocht ze bij de sligro.
Ik neem aan dat je ook macro's heb gekregen?
Die staan ook op alle verpakkingen van voedingsmiddelen.
 
Ik kocht ze bij de sligro.
Ik neem aan dat je ook macro's heb gekregen?
Die staan ook op alle verpakkingen van voedingsmiddelen.

Mmm toch is na opzoek gaan veel makkelijker als met die eieren martelen :D
 
Ik vindt het zelf nog aardig wat kh en ben behoorlijk vatbaar voor kh word snel vettige hebben we het ook over gehad dus misschien dat ik nog wel wat kh eruit gooi fruit/dextrose
 
Hoe moet je dat bloem wegeten dan?
Gewoon water erbij doen ofwat?
 
haha

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 19:49 ----------

zullen wel pannenkoeken zijn
 
Jip pannekoeken
 
Ik vindt het zelf nog aardig wat kh en ben behoorlijk vatbaar voor kh word snel vettige hebben we het ook over gehad dus misschien dat ik nog wel wat kh eruit gooi fruit/dextrose

Als je zelf weer aan het schema gaat sleutelen schiet je vrij weinig op met de hele bodycentral transforamtion lijkt me. Wat is precies je doel?

Jip pannekoeken

Eet ik ook, alleen ik gebruik 125gram bloem per keer :D
 
Mag je af en toe nog cheat meals pakken?
 
Als je zelf weer aan het schema gaat sleutelen schiet je vrij weinig op met de hele bodycentral transforamtion lijkt me. Wat is precies je doel?



Eet ik ook, alleen ik gebruik 125gram bloem per keer :D

Dit
Als je het wel doet, met hun bespreken anders weten zij ook niet waar je lichaam op reageert
 
Als je zelf weer aan het schema gaat sleutelen schiet je vrij weinig op met de hele bodycentral transforamtion lijkt me. Wat is precies je doel?



Eet ik ook, alleen ik gebruik 125gram bloem per keer :D
klopt doe ik ook kijken het eerst effe aan!

Mag je af en toe nog cheat meals pakken?
1meal per week

Dit
Als je het wel doet, met hun bespreken anders weten zij ook niet waar je lichaam op reageert

Klopt hou eerst dit aan en na maand gaan we verder.kijken
 
Gewoon luisteren naar je begeleiders Henrie , daarom doe je ook mee ;)
 
Veel succes Hendrie, benieuwd naar je trainingen en je voeding ziet er misschien wel wat eentonig uit, maar is wel degelijk qua producten (zo min mogelijk bewerkt)
Ik zou er niet van opkijken dat je in verloop van tijd meer khdr. erbij krijgt i.v.m. een verhoogd metabolisme.
 
:D

Gewoon luisteren naar je begeleiders Henrie , daarom doe je ook mee ;)
zekers doen we ook he

Veel succes Hendrie, benieuwd naar je trainingen en je voeding ziet er misschien wel wat eentonig uit, maar is wel degelijk qua producten (zo min mogelijk bewerkt)
Ik zou er niet van opkijken dat je in verloop van tijd meer khdr. erbij krijgt i.v.m. een verhoogd metabolisme.

Precies komt goed nog meer kh lijkt me niet dan zou het geen cutten meer zijn bij mij:D

Training

Latpulldown breed

12x50
10x60
8x70
6x75drop
10x60
10x55
10x50

Dl

10x80
10x80
10x70
13x60

T-bar row machine

12x40
10x50
8x60drop
10x50
10x40
10x30

Cable row fst-7

7x10x50

Ez Curl

12x30
10x35
8x40
6x40drop
10x30
13x20
17x10

Incline DB Curl

12x10
10x10
8x10
6x10drop
10x6
12x4

Peachee Curl met DB

3x10x12
12x8

30minuten cardio
 
Ik ben vandaag ook gestart Hendrie!
Zie je vast wel een x bij een meeting/weging ofzo.

Maar even vraagje, ik heb die rijst gekookt en ging vanmorgen afwegen maar 40gram gekookte rijst is 1.5 eetlepel ofzo.
Vindt het persoonlijk een beetje weinig als je ziet wat er aan voeding in zou zitten. Is het bij jou ook zo weinig of doe ik ergens iets fout?!

Succes met het dieet en de workouts!
 
Haha sorry lag ff dubbel, dat moet vast ongekookt 40 gram wezen.
Macro's van rijst staan ook meestal ongekookt op de verpakking (check maar)
Dan zou het gekookt ongeveer 80-90 gram zijn, net hoe lang je het laat koken.
 
Haha sorry lag ff dubbel, dat moet vast ongekookt 40 gram wezen.
Macro's van rijst staan ook meestal ongekookt op de verpakking (check maar)
Dan zou het gekookt ongeveer 80-90 gram zijn, net hoe lang je het laat koken.

De macro's op de verpakking zijn gekookt.
Deze vervolgens met de Macro's vergeleken zoals ze in het schema staan en tot de conclusie gekomen dat de macro's in het schema ook voor gekookte rijst gaat.
40 gram gekookt op het pak komt overeen met 40 gram gekookt in het schema.

Dit had ik overigens al gedaan, maar toch nog bedankt voor het meedenken.
Verder kan er ook niet zoveel fout gaan met het koken van rijst volgens mij dus zal dan allemaal wel kloppen denk ik:)
 
De macro's op de verpakking zijn gekookt.
Deze vervolgens met de Macro's vergeleken zoals ze in het schema staan en tot de conclusie gekomen dat de macro's in het schema ook voor gekookte rijst gaat.
40 gram gekookt op het pak komt overeen met 40 gram gekookt in het schema.

Dit had ik overigens al gedaan, maar toch nog bedankt voor het meedenken.
Verder kan er ook niet zoveel fout gaan met het koken van rijst volgens mij dus zal dan allemaal wel kloppen denk ik:)

Sterkte dan met je 40 gram rijst ;)
 
Ik eet ook weleens 50g gekookte rijst bij mijn maaltijden. Is nagenoeg niks inderdaad (16/20g ongekookt), maar denk dat veel van de bodycentral mensen hebben gesteld droger te worden en dan is carbs minderen denk het beste wat je kunt doen. En misschien dat ze dat nu even rigoreus doen, maar dat is misschien ook om even vast te stellen hoe je ergens op reageert.

Mag je overigens gewoon je trainingen en voeding plaatsen van de coaches? Meestal doen ze daar redelijk geheimzinning over! Ben wel benieuwd hoe je erop reageert. Heb die eiwit pannenkoeken al eens eerder voorbij zien komen in eetschema's van coaches, misschien ook maar eens toevoegen als afwisseling. :D

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 08:08 ----------

Hoe zijn eigenlijk de voedings waarden in kcals en E/K/V in je voedingssschema?
 
Back
Naar boven