XXL Nutrition

Body Central Transformation course hendrie

Ik eet ook weleens 50g gekookte rijst bij mijn maaltijden. Is nagenoeg niks inderdaad (16/20g ongekookt), maar denk dat veel van de bodycentral mensen hebben gesteld droger te worden en dan is carbs minderen denk het beste wat je kunt doen. En misschien dat ze dat nu even rigoreus doen, maar dat is misschien ook om even vast te stellen hoe je ergens op reageert.

Mag je overigens gewoon je trainingen en voeding plaatsen van de coaches? Meestal doen ze daar redelijk geheimzinning over! Ben wel benieuwd hoe je erop reageert. Heb die eiwit pannenkoeken al eens eerder voorbij zien komen in eetschema's van coaches, misschien ook maar eens toevoegen als afwisseling. :D

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 08:08 ----------

Hoe zijn eigenlijk de voedings waarden in kcals en E/K/V in je voedingssschema?

PM me voor het pannekoekiemonster recept :D

Dit gaat trouwens wel een interessant log worden. Ben benieuwd wat je er van gaat maken Hendrie.
Maar houd je gewoon aan het schema van je coahces.
Lees minder informatie op internet over het hele cut/suiker/koolhydraat/eiwit gebeuren en luister naar je coaches. You don't have to spin your wheels if you read less and listen more :)

Lees minder informatie op internet over het hele cut/suiker/koolhydraat/eiwit gebeuren en luister naar je coaches. You don't have to spin your wheels if you read less and listen more :)
+1!

100% aan het schema houden!:thumbs:

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 11:16 ----------

Hoe vaak zijn er controle momenten en gezamelijke trainingen bij body central?

in for the ride !

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben vandaag ook gestart Hendrie!
Zie je vast wel een x bij een meeting/weging ofzo.

Maar even vraagje, ik heb die rijst gekookt en ging vanmorgen afwegen maar 40gram gekookte rijst is 1.5 eetlepel ofzo.
Vindt het persoonlijk een beetje weinig als je ziet wat er aan voeding in zou zitten. Is het bij jou ook zo weinig of doe ik ergens iets fout?!

Succes met het dieet en de workouts!
is niet veel klopt

Haha sorry lag ff dubbel, dat moet vast ongekookt 40 gram wezen.
Macro's van rijst staan ook meestal ongekookt op de verpakking (check maar)
Dan zou het gekookt ongeveer 80-90 gram zijn, net hoe lang je het laat koken.

De macro's op de verpakking zijn gekookt.
Deze vervolgens met de Macro's vergeleken zoals ze in het schema staan en tot de conclusie gekomen dat de macro's in het schema ook voor gekookte rijst gaat.
40 gram gekookt op het pak komt overeen met 40 gram gekookt in het schema.

Dit had ik overigens al gedaan, maar toch nog bedankt voor het meedenken.
Verder kan er ook niet zoveel fout gaan met het koken van rijst volgens mij dus zal dan allemaal wel kloppen denk ik:)

Sterkte dan met je 40 gram rijst ;)
:D

Ik eet ook weleens 50g gekookte rijst bij mijn maaltijden. Is nagenoeg niks inderdaad (16/20g ongekookt), maar denk dat veel van de bodycentral mensen hebben gesteld droger te worden en dan is carbs minderen denk het beste wat je kunt doen. En misschien dat ze dat nu even rigoreus doen, maar dat is misschien ook om even vast te stellen hoe je ergens op reageert.

Mag je overigens gewoon je trainingen en voeding plaatsen van de coaches? Meestal doen ze daar redelijk geheimzinning over! Ben wel benieuwd hoe je erop reageert. Heb die eiwit pannenkoeken al eens eerder voorbij zien komen in eetschema's van coaches, misschien ook maar eens toevoegen als afwisseling. :D

Mocht geplaatst worden jongen van body central vonden het goed
PM me voor het pannekoekiemonster recept :D

Dit gaat trouwens wel een interessant log worden. Ben benieuwd wat je er van gaat maken Hendrie.
doe ik ook het is heel simpel trickster heeft me ook een keer begeleid dat ging super maar ik dee ook alles wat hij maar zei en dat doe ik nu ook

+1!

100% aan het schema houden!:thumbs:

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 11:16 ----------

Hoe vaak zijn er controle momenten en gezamelijke trainingen bij body central?
elke 4weken

:Dleuk

Even je link in je handtekening aanpassen..kom steeds in je oude log ;)

Training

Sqaut 7sets
Hack sq 4sets
Leg press 7sets
Leg extensions fst-7
Standing Calf 100x
Zitten Calfs 4sets
4sets staand Calfs
30minuten cardio

Suc6 kerel.. kom affentoe wel eens kijken!

Lekkere volume training Hendrie! Zul je wel moeilijk van lopen komende dagen!:thumbs:

poe! lekker veel setjes op je benen man

idd brb ff een rollator voor hendrie bestellen :D

Suc6 kerel.. kom affentoe wel eens kijken!
leuk

Lekkere volume training Hendrie! Zul je wel moeilijk van lopen komende dagen!:thumbs:
doet goed pijn vandaag :D

poe! lekker veel setjes op je benen man
yeah

idd brb ff een rollator voor hendrie bestellen :D
zou bijna kunnen ja

Uurtje zaalvoetbal

Training

Staand schouder drukken 7sets
Zijwaarts heffen 4sets
Voorovergebogen zijwaarts heffen 4sets
Schrugs 4sets
Stiff dl met DB 5sets 5sets
Liggend leg Curl 7sets
Staand leg Curl 5sets
30minuten cardio

Morgen nog 1te gaan cardio zit er op voor deze week was 3x 30 minuten

Voedingswaardes zijn

2701kcal
270 eiwit
305 kh
59 vetten

Was een makkie om het deze week vol te houden zoveel eet ik ook als ik bulk dus

Voedingswaardes zijn

2701kcal
270 eiwit
305 kh
59 vetten

Was een makkie om het deze week vol te houden zoveel eet ik ook als ik bulk dus
Lijken me goede verhoudingen..nu mag je niet teveel verwachten na een week, maar hoe is je shape?

Lijken me goede verhoudingen..nu mag je niet teveel verwachten na een week, maar hoe is je shape?

Opgeblazen pafferige is er af verder nier maar dat komt ook dat ik helemaal opgeblazen begon daar alle oliebollen appelflappen enzovoort

Net chest/Triceps getraining ging lekker goeie pomp

gratis tip
gebruik stevia voor die pannenkoeken

Terug
Naar boven