MonoC
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

tanks
dank u
Hebben we over gehad is allemaal vocht we hebben gemeten en me vet is met 0,8 procent gestegen en me gewicht met 7kilo dit was allemaal zeer netjs en hoefde me nergens zorgen om te maken hele normale reactie van me lichaamSucces, Hendrie. Vraag ook eens aan hun hoe het komt dat je je blokken al kwijt bent.
het verdere verloop ligt in de handen van mijn nieuwe coach en daar vertrouw ik opHe Hendrie.
Net resultaat. Maar pas nu echt goed op, anders zit je in no time weer met een hoger bf.
Ik spreek uit ervaring en zit nu met de gevolgen
Het dieet wat jij heb gevolgd + cardio, moet je niet zomaar los laten. Als je stopt met cardio en weer wat gaat junke. Dan komt er hard aan.
Ik zou je dieet per week met 50kcal verhogen. En cardio langzaam afbouwen.
Succes verder

zit er nog
maar komt wel goed

Gefelciteerd hendrie. Was kiele kiele met de nr 1, maar eigenlijk was heel de top 7 zo getransformeerd. Alleen jij trok er wat ons betreft net wat harder aan op momenten.
Succes in de toekomst en hopelijk zien we je nog eens
TEAM BC
maar goed ik ben super tevreden zelf ik ben ook super blij dat ik een mooi trainingspak krijg met tas en alles erop en eraan super leuk! Supp pakket was ook top! Zoiezo ben ik jullie 2super dankbaar voor deze mooie tijd en jullie gaan me ook zeker terug zien! Ik ben jullie super dankbaar!