Fitness Seller

Body Central Transformation course hendrie

Succes!

Succes, Hendrie. Vraag ook eens aan hun hoe het komt dat je je blokken al kwijt bent.

He Hendrie.

Net resultaat. Maar pas nu echt goed op, anders zit je in no time weer met een hoger bf.
Ik spreek uit ervaring en zit nu met de gevolgen:o

Het dieet wat jij heb gevolgd + cardio, moet je niet zomaar los laten. Als je stopt met cardio en weer wat gaat junke. Dan komt er hard aan.
Ik zou je dieet per week met 50kcal verhogen. En cardio langzaam afbouwen.

Succes verder

• Topic Starter Topic Starter
Yeaaaaaaah 2de plaats gehaald!!! Super mooie suplementen pakket gekregen van xxl en ook een trainingspak van bodycentral en een tas van hun!

Net alweer getraind en nu aan mijn winnars meal 125gram rijst met curry en 150gram kip

Laatst bewerkt:
tanks

dank u

Succes, Hendrie. Vraag ook eens aan hun hoe het komt dat je je blokken al kwijt bent.
Hebben we over gehad is allemaal vocht we hebben gemeten en me vet is met 0,8 procent gestegen en me gewicht met 7kilo dit was allemaal zeer netjs en hoefde me nergens zorgen om te maken hele normale reactie van me lichaam
He Hendrie.

Net resultaat. Maar pas nu echt goed op, anders zit je in no time weer met een hoger bf.
Ik spreek uit ervaring en zit nu met de gevolgen:o

Het dieet wat jij heb gevolgd + cardio, moet je niet zomaar los laten. Als je stopt met cardio en weer wat gaat junke. Dan komt er hard aan.
Ik zou je dieet per week met 50kcal verhogen. En cardio langzaam afbouwen.

Succes verder
het verdere verloop ligt in de handen van mijn nieuwe coach en daar vertrouw ik op

Gefeliciteerd man, leuke prijzen zo te horen.

Gefeliciteerd man, leuke prijzen zo te horen.

Zeker de helft moet alleen nog binnenkomen :)

Hier een gedeelte

image.jpg

Hoe gaat het met het k*t vocht? :D

Gefelciteerd hendrie. Was kiele kiele met de nr 1, maar eigenlijk was heel de top 7 zo getransformeerd. Alleen jij trok er wat ons betreft net wat harder aan op momenten.

Succes in de toekomst en hopelijk zien we je nog eens

TEAM BC

Hoe gaat het met het k*t vocht? :D
zit er nog :) maar komt wel goed:D:D:D

Gefelciteerd hendrie. Was kiele kiele met de nr 1, maar eigenlijk was heel de top 7 zo getransformeerd. Alleen jij trok er wat ons betreft net wat harder aan op momenten.

Succes in de toekomst en hopelijk zien we je nog eens

TEAM BC

Tanks Jeff bedankt voor de compliment het was jammer ja 2de is het net niet natuurlijk :Dmaar goed ik ben super tevreden zelf ik ben ook super blij dat ik een mooi trainingspak krijg met tas en alles erop en eraan super leuk! Supp pakket was ook top! Zoiezo ben ik jullie 2super dankbaar voor deze mooie tijd en jullie gaan me ook zeker terug zien! Ik ben jullie super dankbaar!

Proficiat mr. de bijna #1. Mooie 2e plaats.:)

Proficiat

Terug
Naar boven