Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb voor bodybuilding gekozen? waarom? denk omdat ik gewoon een normaal leven wil leiden.
Grappig, heb wel eens een artikel gelezen over mensen die de postcode loterij wonnen/welke loterij dan ook en veel geld wonnen. Het resultaat: bijna niemand van hen was gelukkig. Ik denk dat je met zoveel geld meteen gaat denken dat de vriendin die je hebt etc. jou niet waard is en je veel meer gaat verwachten van iedereen.
ben wel benieuwd naar dat artikel. Een tijdje terug was er een tv-programma en veel lui waren zeker tevreden. Geen al te gekke dingen gedaan, maar toch leuk kunnen leven.Ga gewoon allerlei andere sporten doen..of ik ga fitnessen..das geen bb![]()

En waarom dan wel precies? Ik ben nu eigenlijk ook wel gelukkig, dus blijkbaar heb ik daar geen miljoen voor nodig, en bodybuilding zou ik toch niet graag willen missen. Plus: 1 miljoen stelt geen reet voor, en vooral plotseling gekregen geld geef je toch binnen de kortste keren uit.
Het ligt er maar aan hoe je met geld om gaat, als je het geld over de balk gooit en je meent dat je superieur tegenover anderen bent vanwege je rijkdom zul je er niet gelukkiger door worden.ben wel benieuwd naar dat artikel. Een tijdje terug was er een tv-programma en veel lui waren zeker tevreden. Geen al te gekke dingen gedaan, maar toch leuk kunnen leven.
Marky gaat het kaf van het koren scheiden...
goed topic!
btw, ik koos voor bodybuilding.
velen vinden 1 miljoen euro niet veel
als je het een beetje verstandig aanpakt,moet je van de rest van je leven niet meer werken voor de rest zinloze topic,zoals er hier al 10000 gepaseerd zijn
doen wat je wilt doen!niet meer werken.. wat ga je dan elke dag doen als al je vrienden wel aant werken zijn? je gaat je als een malle vervelen dan