XXL Nutrition

1 miljoen euro of bodybuilding?

Peiling Peiling Nou?

• Totaal stemmers
    223
huisvesting in nederland is een b*ch...

BB natuurlijk, 1 miljoen is veel te weinig om me passie voor op te geven, als het nou 3 miljoen of meer was zou ik het wel doen. ga zelf wel genoeg verdienen dus:p

1 miljoen..als me vriendin me niet direct dumpt omdat ik een ecto ben..;)

Hoewel..de meeste chickies vallen op ecto's met blokjuhs..:sd:

Voor BB natuurlijk, voor 1 miljoen ga je niet veel kunnen doen, leuk huis,auto vriendin, en je ben er al doorheen:S

ik heb voor bodybuilding gekozen? waarom? denk omdat ik gewoon een normaal leven wil leiden.

Grappig, heb wel eens een artikel gelezen over mensen die de postcode loterij wonnen/welke loterij dan ook en veel geld wonnen. Het resultaat: bijna niemand van hen was gelukkig. Ik denk dat je met zoveel geld meteen gaat denken dat de vriendin die je hebt etc. jou niet waard is en je veel meer gaat verwachten van iedereen.

Ga gewoon allerlei andere sporten doen..of ik ga fitnessen..das geen bb:rolleyes:

Pff, een moeilijke keuze. Ik denk dat ik mij echt k*t zou voelen als ik terug 20kg magerder was, maar misschien went dat wel.

ik heb voor bodybuilding gekozen? waarom? denk omdat ik gewoon een normaal leven wil leiden.

Grappig, heb wel eens een artikel gelezen over mensen die de postcode loterij wonnen/welke loterij dan ook en veel geld wonnen. Het resultaat: bijna niemand van hen was gelukkig. Ik denk dat je met zoveel geld meteen gaat denken dat de vriendin die je hebt etc. jou niet waard is en je veel meer gaat verwachten van iedereen.

:orly: ben wel benieuwd naar dat artikel. Een tijdje terug was er een tv-programma en veel lui waren zeker tevreden. Geen al te gekke dingen gedaan, maar toch leuk kunnen leven.

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Ga gewoon allerlei andere sporten doen..of ik ga fitnessen..das geen bb:rolleyes:

Ik denk dat heel veel mensen hier fitnessen maar dit onder BB scharen :D

Toch maar het Fitnessen dan!

is voor mij echt een therapy, ik red me ook wel met me maandelijkse salaris, maar een maand zonder fitness?

velen vinden 1 miljoen euro niet veel???
als je het een beetje verstandig aanpakt,moet je van de rest van je leven niet meer werken voor de rest zinloze topic,zoals er hier al 10000 gepaseerd zijn

En waarom dan wel precies? Ik ben nu eigenlijk ook wel gelukkig, dus blijkbaar heb ik daar geen miljoen voor nodig, en bodybuilding zou ik toch niet graag willen missen. Plus: 1 miljoen stelt geen reet voor, en vooral plotseling gekregen geld geef je toch binnen de kortste keren uit.

nooit meer moeten werken...

:orly: ben wel benieuwd naar dat artikel. Een tijdje terug was er een tv-programma en veel lui waren zeker tevreden. Geen al te gekke dingen gedaan, maar toch leuk kunnen leven.
Het ligt er maar aan hoe je met geld om gaat, als je het geld over de balk gooit en je meent dat je superieur tegenover anderen bent vanwege je rijkdom zul je er niet gelukkiger door worden.

velen vinden 1 miljoen euro niet veel???
als je het een beetje verstandig aanpakt,moet je van de rest van je leven niet meer werken voor de rest zinloze topic,zoals er hier al 10000 gepaseerd zijn

niet meer werken.. wat ga je dan elke dag doen als al je vrienden wel aant werken zijn? je gaat je als een malle vervelen dan

1miljoen, genoeg andere sporten die ik leuk vind.

geld dat 1milj euro dam kan je veel mee doen :D

Hopelijk verdienen we zelf dat miljoen ooit nog es. Is verleidelijk natuurlijk, maar doe me dan toch maar BB (enfin, powertraining in feite).
Maar als er 10mio had gestaan, ik zou wel weten wat kiezen :D

even een vraagje: als ik voor dat miljoen kies wil toch niet zeggen dat ik dan mijn piemol kwijt ben?:eek:

Ik zou 1 miljoen kiezen, en gaan powerliften.

Terug
Naar boven