XXL Nutrition

10 vragen aan de gelovigen op dit forum

wat is fuking veel ? hij heeft nog steeds iets rond 50 miljard.. paar miljoentjes noem jij ****ing veel ? :o
Hij doneert paar miljoen.. komt in nieuws dat hij gedoneert heeft,krijgt het dubbelvoudig terug.. zo gaat dat jonge.
Elke keer als een beroemd iemand doneert zie je meteen op het nieuws ! die en die heeft zoveel gedoneert in dat land!

Off-topic, Als je niet weet waar je over praat houdt dan gewoon je mond dicht. Gates is van de grootste weldoeners ooit en die kerel doet het duidelijk niet voor het geld of faam. Hij zet zijn vermogen in om de Bill en Melanie Gates foundation te voeden en zo wereldwijd projecten op te starten.

Onzinnig om te stellen dat jij even gaat vertellen hoe het gaat. Alsof die donaties Gates het dubbele gaan opleveren, wat een crap zeg.

Gates geeft aan sommige landen zoveel geld dat hij de grootste donateur is qua ontwikkelingswerk voor die landen.

Off-topic, Als je niet weet waar je over praat houdt dan gewoon je mond dicht. Gates is van de grootste weldoeners ooit en die kerel doet het duidelijk niet voor het geld of faam. Hij zet zijn vermogen in om de Bill en Melanie Gates foundation te voeden en zo wereldwijd projecten op te starten.

Onzinnig om te stellen dat jij even gaat vertellen hoe het gaat. Alsof die donaties Gates het dubbele gaan opleveren, wat een crap zeg.

Gates geeft aan sommige landen zoveel geld dat hij de grootste donateur is qua ontwikkelingswerk voor die landen.

Hoe weet jij dit allemaal ? omdat als hij dan doneert komt het meteen in de nieuws met GROTE letters, en Bill Gates was gewoon een voorbeeld niet dat het zijn schuld is dat men hongerlijd..niets daar tegen .

Als atheïsten geld doneren of mensen helpen is het omdat dit hen een goed gevoel geeft.
Als gelovigen geld doneren of mensen helpen is het 9/10 omdat ze zo hopen dat God hen zien als goede mensen en ze zo in de hemel komen.

Als atheïsten geld doneren of mensen helpen is het omdat dit hen een goed gevoel geeft.
Als gelovigen geld doneren of mensen helpen is het 9/10 omdat ze zo hopen dat God hen zien als goede mensen en ze zo in de hemel komen.

Hieruit blijkt weer dat al deze discussies voor niks zijn, je begrijpt namelijk niks van het geloven in een GOD.Dat zul je ook nooit als je er niet met je heel hart gelooft.Uit leggen heeft daarom ook weinig zin :o

onzin...

bill heeft dacht ik 2 kinderen, als hij te overlijden komt krijgen ze allebei iets van 10 miljoen, nog steeds een grote smak geld, maar de rest gaat naar goede doelen...

maar on topic nu aub en dat marcus30 figuur scheer je weg

Wat hij denk ik bedoeld is dat bijv. Oprah Winfrey meer dan een Miljard dollar heeft en vele tientallen miljoenen per jaar verdient, en dan helemaal in de schijnwerpers komt te staan als filantropische heldin als ze 1 miljoen dollar doneert aan een goed doel.
Dat is 1 duizendste van d'r kapitaal, dat is hetzelfde als wanneer ik op dit moment 1,40 euro doneer.

ik ben pas op deze site maar is niet te geloven hoeveel loosers je hebt hier. gisteren was ik op de forum ze hadden over fantasies met vrouwen, sommige opmerkingen wil ik nog niet eens herhalen, je hebt van alles hier, vrouwenhaters, racisten en nu ook mensen die vinden dat als je geloof in God zwakbegaafd ben.

ik denk dat word tijd om de site een beetje op te ruimen en viezerikkkkkeeen en loosers te blokkeren, om te zorgen dat hier iedereen in zijn waarde word gelaten.

you are to much kleine jongen. jammer dat je niet voor mijn neus staat dan had ik je op schoot genomen.

:thumbs:

Je kan gelovigen confronteren met alles wat je wil, ze zullen overal wel een uitleg voor verzinnen. Het is gewoon zinloos om je tijd eraan te verspillen. Mensen worden nu eenmaal graag bedrogen/hebben graag iets om zich aan vast te houden in het leven.

waarom vind je dat gelovigen zichzelf bedriegen? ik bedoel maar...
laat ze gewoon in hun waarde. het is niet aan jouw om over ze te oordelen toch....

want met wat je hier zegt vind ik wel dat je gelovigen een beetje disrespect.

Hoe weet jij dit allemaal ? omdat als hij dan doneert komt het meteen in de nieuws met GROTE letters, en Bill Gates was gewoon een voorbeeld niet dat het zijn schuld is dat men hongerlijd..niets daar tegen .

Eh, wat loop je nou dom te doen he?
Doneert iemand heel veel geld dan is het nog niet goed?

In 2005 ontving Gates samen met zijn vrouw de Persons of the year award, een initiatief van TIME Magazine. Ook heeft Gates verklaard dat na zijn dood zijn drie kinderen elk 10 miljoen dollar erven en dat de rest van zijn miljarden zal worden besteed aan liefdadigheid.

Is dit nog niet genoeg dan?
Hij geeft zijn eigen kinderen maar 10 miljoen das niks
En de rest gaat naar liefdadigheid

Hier nog meer:
's Werelds rijkste man, Bill Gates, gaat tezamen met de Noorse regering flink bijdragen aan een vaccinatieprogramma voor kinderen in arme landen. Tezamen stellen zij 800 miljoen euro beschikbaar, waarvan Gates en zijn vrouw 580 miljoen bijdragen. Hij maakte dit gisteren bekend.
The Bill & Melinda Gates Foundation (B&MGF) is the not the largest transparently operated[2] charitable foundation in the world
It has an endowment of US$38.7 billion as of December 31, 2007.[1]
Dat betekent uiteindelijk dat er bijna 40 miljard aan goede doelen zal worden uitgegeven
Is dat niet genoeg, hier nog meer

The Bill & Melinda Gates Foundation has set up a $100-million US fund to support innovative research in four areas: tuberculosis, HIV, infectious diseases ...

Bill Gates stopt met dagtaak bij Microsoft.Vanaf juli 2008 wil Gates meer tijd gaan besteden aan zijn liefdadigheidsinstelling. Hij zal vanaf dat moment slechts part-time werken als voorzitter en technisch adviseur.

Hih gaat dus stoppen met werken, om aan liefdadigheid te doen
Dus praat geen poep :rolleyes:

Wat hij denk ik bedoeld is dat bijv. Oprah Winfrey meer dan een Miljard dollar heeft en vele tientallen miljoenen per jaar verdient, en dan helemaal in de schijnwerpers komt te staan als filantropische heldin als ze 1 miljoen dollar doneert aan een goed doel.
Dat is 1 duizendste van d'r kapitaal, dat is hetzelfde als wanneer ik op dit moment 1,40 euro doneer.

Juist dat bedoelde ik ook, het gaat toch om het percentage dat je geeft???

waarom vind je dat gelovigen zichzelf bedriegen? ik bedoel maar...
laat ze gewoon in hun waarde. het is niet aan jouw om over ze te oordelen toch....

want met wat je hier zegt vind ik wel dat je gelovigen een beetje disrespect.

Het is zijn (en mijn) mening. De mening van gelovigen is vaak dat ongelovigen niet naar de hemel of iets gaan, dat is ook onrespectvol. Ik ben ook van mening dat Christenen zich zelf voor de gek houden en geloven wat ze willen geloven, ik zeg niet dat het minderwaardige mensen zijn, dan was ik wel onrespectvol bezig geweest, dat is weer wat anders. Iedereen moet geloven wat ze zelf willen, maar als gelovigen hun mening over ongelovigen mogen geven mag dat omgekeerd ook natuurlijk. Verder alle repect voor je keuze om te geloven

PS: Bill Gates is een atheist :D

Als je vragen hebt, kmoet je maar naar een Evangelie Gemeente De Deur gaan. Zij kunnen je antwoord geven

• Topic Starter Topic Starter
wat is dat nou voor een belachelijk antwoord?

je geeft dus eigenlijk toe dat je zelf niet wil nadenken of het wel waar is,

ik zal de bijbel er eens bij pakken en niet denken 'dit is waar', maar denken 'is dit wel waar?'

dan zal dat boekkie ineens veel makkelijker te lezen zijn

Ga gewoon naar een pinksterkerk man, je zult zien dat God bestaat.

Terug
Naar boven