- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
waarom niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom niet?
Volgens mij kloppen je stats niet. 40 kg vet kan volgens mij nooit maar 34 procent vet zijn. Niet rot bedoeld overigens. Als begin is 100kg wel goed. Maar moet natuurlijk op jou gewicht wel veel hoger worden. Nu ben je pas net begonnen dus zit je binnen no time veel hoger.

Moet je horen wie het zegt, Doctorandus KickBack Himself![]()
War denk jij dat het zou zijn?
Mijn PT meet het aan de hand van een tang, maar ik ben benieuwd wat jij denkt wat voor bf% hoort bij mij?
Meent hij het negatief? Reacties zijn zo wisselend... Verwarrend..

Hey, je hebt een Mr Green in je profielfoto. Leuk detail Yoda, euh Mr Gr33n, euh Felix.Je 1e x in je leven deadliften en dan 100kg? lijkt mij idd ook niet echt srs.. Kan miss wel maar dan probably bad form?
Je 1e x in je leven deadliften en dan 100kg? lijkt mij idd ook niet echt srs.. Kan miss wel maar dan probably bad form?
Je 1e x in je leven deadliften en dan 100kg? lijkt mij idd ook niet echt srs.. Kan miss wel maar dan probably bad form?
Welkom op het forum. 99% van de antwoorden die je krijgt zul je even over na moeten denken of iemand nou positief/negatief/serieus/troll is...
Maar om mijn post te verduidelijken, ik vind 100kg heel erg goed![]()

Welkom op het forum. 99% van de antwoorden die je krijgt zul je even over na moeten denken of iemand nou positief/negatief/serieus/troll is...
Maar om mijn post te verduidelijken, ik vind 100kg heel erg goed![]()

Ik heb mijn PT gevraagd om een filmpje te maken zodat ik t kon laten zien aan familie, maar ik wil het ook best hier uploaden zodat jullie mijn form kunnen zien. Maar, hoe load ik een filmpje op?

Hoe groot is het?Hoe krijg t filmpje "klein" genoeg om op te loaden?
36,2 mb

[Link niet meer beschikbaar]
Hey, je hebt een Mr Green in je profielfoto. Leuk detail Yoda, euh Mr Gr33n, euh Felix.
480