AndroidHealthClinic

100 kg deadlift 21-jarige vrouw

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij kloppen je stats niet. 40 kg vet kan volgens mij nooit maar 34 procent vet zijn. Niet rot bedoeld overigens. Als begin is 100kg wel goed. Maar moet natuurlijk op jou gewicht wel veel hoger worden. Nu ben je pas net begonnen dus zit je binnen no time veel hoger.

War denk jij dat het zou zijn?

Mijn PT meet het aan de hand van een tang, maar ik ben benieuwd wat jij denkt wat voor bf% hoort bij mij? :)

Moet je horen wie het zegt, Doctorandus KickBack Himself :D

Meent hij het negatief? Reacties zijn zo wisselend... Verwarrend..

Je 1e x in je leven deadliften en dan 100kg? lijkt mij idd ook niet echt srs.. Kan miss wel maar dan probably bad form?

• Like
Waarderingen: Nyn
War denk jij dat het zou zijn?

Mijn PT meet het aan de hand van een tang, maar ik ben benieuwd wat jij denkt wat voor bf% hoort bij mij? :)

Meent hij het negatief? Reacties zijn zo wisselend... Verwarrend..

Welkom op het forum. 99% van de antwoorden die je krijgt zul je even over na moeten denken of iemand nou positief/negatief/serieus/troll is...
Maar om mijn post te verduidelijken, ik vind 100kg heel erg goed ;)

• Like
Je 1e x in je leven deadliften en dan 100kg? lijkt mij idd ook niet echt srs.. Kan miss wel maar dan probably bad form?

Waarom niet? voor iemand van 60kg zal dit wel zo zijn. TS kan er meer gewicht tegenaan gooien.

Zo een goede form als de kickbacks?

• Like

Ik vind het zo gek dat de reacties zo wisselend zijn; sommigen zeggen dat het te licht is voor mijn gewicht en anderen zeggen dat het wel (erg) goed is.

Bedoel jij dat je denkt dat 100kg niet kan als eerste keer?

Welkom op het forum. 99% van de antwoorden die je krijgt zul je even over na moeten denken of iemand nou positief/negatief/serieus/troll is...

Bedankt voor de uitleg! Fijn om te horen!! :)

Ik ken vooral ook veel jargon en kennis hierin nog niet; best puzzelen wat de norm is en wat men zegt

Ik vind het zo gek dat de reacties zo wisselend zijn; sommigen zeggen dat het te licht is voor mijn gewicht en anderen zeggen dat het wel (erg) goed is.

Bedoel jij dat je denkt dat 100kg niet kan als eerste keer?

Bedankt voor de uitleg! Fijn om te horen!! :)

Ik ken vooral ook veel jargon nog niet; best puzzelen

Ik heb mijn PT gevraagd om een filmpje te maken zodat ik t kon laten zien aan familie, maar ik wil het ook best hier uploaden zodat jullie mijn form kunnen zien. Maar, hoe load ik een filmpje op?

Ik heb mijn PT gevraagd om een filmpje te maken zodat ik t kon laten zien aan familie, maar ik wil het ook best hier uploaden zodat jullie mijn form kunnen zien. Maar, hoe load ik een filmpje op?

Wil het filmpje zeker zien. :)

Hoe krijg t filmpje "klein" genoeg om op te loaden?

IMG_0806.PNG

Ben wel benieuwd naar de vorm. Mijn vrouw weegt 52kg en doet een deadlift van tegen de 65kg met 5 reps. (heb net even gekeken in haar trainingsschema, ze doet nu 6x66kg DL).

Welke kiezen?

IMG_0807.JPG

Terug
Naar boven