- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben wel benieuwd naar de vorm. Mijn vrouw weegt 52kg en doet een deadlift van tegen de 65kg met 5 reps. (heb net even gekeken in haar trainingsschema, ze doet nu 6x66kg DL).
en ne max van een 155.Dan houd ik toch liever gewoon mijn vrouw.Heb al mensen gezien van 59kg die reps deden met 120. Was wel ne venten ne max van een 155.

Oké, hier is 'ie:
Ik heb hem upgeload via YouTube, de mensen die je om me heen hoort en naar wie ik kijk zijn mijn PT en een meelopende PT'er. Omdat het de 1e keer is gaven ze me instructies.
Vorm is het nog niet, maar het is ook de eerste keer. Je kunt veel zwaarder, het gaat je nl. verschrikkelijk gemakkelijk af.

Hoe zwaar zal ik het de volgende keer dan doen?
En, wat kan ik doen om mijn vorm te verbeteren?![]()
@Mr Gr33n Is dit een juiste form? zoals in het filmpje te zien is.
Die zou ik geen vragen stellen over de juiste vorm.@Mr Gr33n Is dit een juiste form? zoals in het filmpje te zien is.
dan kan je in een betere start positie komen
Ze deadlift voor het eerst. De vorm zal wel komen als ze naar de raad luisterd van mensen die er wat van kennen.
Ik zou me eerst op de vorm concentreren. Meer gewicht nemen en met slechte vorm blijven uitvoeren is geen goed idee.
Ik zou wat minder nemen en me focussen op de vorm.
Wat de meeste hier zeggen idd, eerst met minder gewicht de juiste vorm aannemen en houden en de focus leggen op de spier(en) die je traint met de desbetreffende oefening.
afvallendan kan je in een betere start positie komen

Belangrijkste voor het voorkomen van blessures is dat je de rug niet mag krommen, recht houden dus. Pas met je rug gaan werken als het gewicht voorbij je knieën is. Als je een PT hebt (zoals ik lees wel), dan natuurlijk mooi met je PT gaan werken.Zal ik alleen gaan DL'en waar mijn PT bij is voor nu of kan ik alsnog met een gerust hart in mijn eentje DL'en i.v.m. mijn nog niet goede vorm?
Mooi informatief filmpje!
Zal ik alleen gaan DL'en waar mijn PT bij is voor nu of kan ik alsnog met een gerust hart in mijn eentje DL'en i.v.m. mijn nog niet goede vorm?
Hoeveel kilo kan ik dan het best DL'en om de vorm te oefenen?
Dat is het plan!![]()
Belangrijkste voor het voorkomen van blessures is dat je de rug niet mag krommen, recht houden dus. Pas met je rug gaan werken als het gewicht voorbij je knieën is. Als je een PT hebt (zoals ik lees wel), dan natuurlijk mooi met je PT gaan werken.