MuscleMeat

19% vetgehalte, en nog steeds buikje?

• Topic Starter Topic Starter
Aha! Oke dat is al een bumper op mijn vreugde :p Dan maar snel een fatsoenlijk tangetje gaan halen ipv mij te laten misleiden.. Is elk tangetje accuraat genoeg of zijn hier ook verschillen in? (Voor de zekerheid ;) )

Wat mijn spieren betreft, ik ben geen zwak meisje. Ik sta regelmatig op mijn handen (mijn armen en schouders zijn 'goed gespierd' (natuurlijk niet op bodybuildingniveau zoals de meeste onder jullie want dit is niet mijn doel, ik wil voornamelijk tussen de 18 en 20 liggen als ik kijk naar de fotos die wazzup heeft gepost) dus hier zit ik goed, het is gwn dat buikje dat ik plat wil, en die billen en kont mooi getraind.
Ik heb ook wel wat buikspieren (je ziet ze vooral vanboven een beetje 'uitpoppen' maar vanonder is het een blubberstukje :p)
Ik doe sinds 2 maanden thaiboxing, dus ik verwacht een beetje dat samen met de conditietraining mijn benen beter gaan uitkomen (aan de dikkere kant is niet zo erg, zolang de blubber er maar niet is) en mijn armen zullen ook nog wel wat groeien.

Vinden jullie het misschien makkelijker als ik een foto post? Dan kan je beter zien wat ik nu net bedoel. Bij mij is 65kg idd teveel omdat de spiegel me dit zegt.

Nog ff zegge dat ik het fijn vind dat er zo snel en zoveel antwoorden komen, bedankt! :D
Ik ben beginner, dus de nodige kennis is altijd fijn!

Pics zijn altijd beter. Misschien heb je wel een heel negatief zelfbeeld (zoals veel vrouwen).

Ja een foto zou mooi zijn dan krijg je meer advies wat echt op jou van toepassing is. Nu is het een beetje gissen allemaal ;) Ben benieuwd

Zonder foto's weinig te zeggen, maar kan inderdaad dat het vet gewoon vervelend verdeeld is.

Ik heb zelfs als mn buik echt kurkdroog is, nog steeds vette benen.
Hoop dat dat op den duur dan ook verdwijnt, maar zo ver ben ik nooit gekomen.

Oke dan zal ik er deze avond werk van maken!

Oke, ik heb er het beste van proberen te make met die prulcamera, ik weet niet of de kwaliteit voldoende is om meer te weten...

Foto 1: Het beruchte buikje (heb me wel een beetje moeten draaien om de foto fatsoenlijk te trekken)

Foto 2: Mijn billen + laten zien dat ik toch een beetje spieren heb :o
Geen 'love hendels', maar wel uitstulpjes aan mijn dijbenen (hoe geraak ik hier vanaf?)

Let wel: te dik vind ik mezelf nu ook weer niet, gewoon niet afgetraind genoeg naar mijn zin.

Maar zoals ik dus al vermoedde is mijn meetinstrument gewoon fout, en zit ik dus hoger dan 20%? :(

SUNP0004.jpg

SUNP0008.jpg

Echt bullshit dat het sowieso 5 kg teveel is. Dus tegen een vrouw die droog is maar veel spieren heeft en 70kg weegt bij 1.70 zeg jij ook dat ze te zwaar is? Dat die vriendin van je vetrollen had kan. Maar dan zal ze weinig spieren hebben. Maar je niet enkel op gewicht en lengte zeggen dat iemand te dik is. Ja tenzij iemand echt een extreem gewicht heeft en het overduidelijk is.

Het zou kunnen dat het vetpercentage niet klopt wat is gemeten bij TS en dat ze hoger in vet % zit. Als ik naar mezelf kijk, ik zit op max 20% maar bij mij is nergens een rolletje te vinden hoor ;)

uhmm, ze zegt zelf toch dat ze een buikje heeft?:rolleyes:

Oke, ik heb er het beste van proberen te make met die prulcamera, ik weet niet of de kwaliteit voldoende is om meer te weten...

Foto 1: Het beruchte buikje (heb me wel een beetje moeten draaien om de foto fatsoenlijk te trekken)

Foto 2: Mijn billen + laten zien dat ik toch een beetje spieren heb :o
Geen 'love hendels', maar wel uitstulpjes aan mijn dijbenen (hoe geraak ik hier vanaf?)

Let wel: te dik vind ik mezelf nu ook weer niet, gewoon niet afgetraind genoeg naar mijn zin.

Maar zoals ik dus al vermoedde is mijn meetinstrument gewoon fout, en zit ik dus hoger dan 20%? :(
het iets teveel aan vet zit meerendeels aan je buik & de rest wat verspreid. valt nog goed mee dus dat valt redelijk snel weg te werken hoor ;)

Echt bullshit dat het sowieso 5 kg teveel is. Dus tegen een vrouw die droog is maar veel spieren heeft en 70kg weegt bij 1.70 zeg jij ook dat ze te zwaar is? Dat die vriendin van je vetrollen had kan. Maar dan zal ze weinig spieren hebben. Maar je niet enkel op gewicht en lengte zeggen dat iemand te dik is. Ja tenzij iemand echt een extreem gewicht heeft en het overduidelijk is.

Het zou kunnen dat het vetpercentage niet klopt wat is gemeten bij TS en dat ze hoger in vet % zit. Als ik naar mezelf kijk, ik zit op max 20% maar bij mij is nergens een rolletje te vinden hoor ;)
ja spieren bij vrouwen is fcking ranzig.. beetje kan wel, maar blokjes buik / erge V vorm / dikke benen etc is gwn ranzig en niet aantrekkelijk.
slank is sexy en vrouwelijk, rippid en spieren is niet vrouwelijk dus niet aantrekkelijk. Voor mij iig.

Ik zou je 22% gokken. Het is haast niet mogelijk lokaal vet te verbranden. Het ligt dus een beetje aan je genen op wat voor manier het vet eraf gaat. Overall zul je het echt wel een stukkie strakker kunnen trekken hoor. :-)

Ik zie geen dikke billen? :(

uhmm, ze zegt zelf toch dat ze een buikje heeft?:rolleyes:

Klopt maar daar had ik t niet over. Deze reactie was puur ff op t feit wat die gast zei. Word er zo moe van dat bij voorbaat wordt gezegd dat een bepaald gewicht te zwaar is voor iemand z'n lengte en dat diegene 5kg af zou moeten vallen. Bij mannen wordt dit nooit gezegd valt me op. Dit stimuleert veel vrouwen alleen maar om zich blind te staren op hun gewicht, terwijl dit eigenljk moet echt van belang is. Vet % en spiermassa is van belang.

Voor de TS is het nu denk ik gewoon een kwestie van krachttraining icm cardio (blijven) doen. Ff doorzetten dan komt je er wel :D ja en op je dieet letten. Als je iets lager in vet % zet denk ik dat jij hebt wat je wil hebben. En de krachttraining zorgt ervoor dat je mooie vrouwelijke vormen duidelijker worden ;)

ja spieren bij vrouwen is fcking ranzig.. beetje kan wel, maar blokjes buik / erge V vorm / dikke benen etc is gwn ranzig en niet aantrekkelijk.
slank is sexy en vrouwelijk, rippid en spieren is niet vrouwelijk dus niet aantrekkelijk. Voor mij iig.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 07:34 ----------

Echt te lelijk inderdaad

Klopt maar daar had ik t niet over. Deze reactie was puur ff op t feit wat die gast zei. Word er zo moe van dat bij voorbaat wordt gezegd dat een bepaald gewicht te zwaar is voor iemand z'n lengte en dat diegene 5kg af zou moeten vallen. Bij mannen wordt dit nooit gezegd valt me op. Dit stimuleert veel vrouwen alleen maar om zich blind te staren op hun gewicht, terwijl dit eigenljk moet echt van belang is. Vet % en spiermassa is van belang.

Voor de TS is het nu denk ik gewoon een kwestie van krachttraining icm cardio (blijven) doen. Ff doorzetten dan komt je er wel :D ja en op je dieet letten. Als je iets lager in vet % zet denk ik dat jij hebt wat je wil hebben. En de krachttraining zorgt ervoor dat je mooie vrouwelijke vormen duidelijker worden ;)

ja ik snap wat je bedoelt, ze zou ook meer spiermassa kunnen hebben en dan zou die 65 kg bij 1.70 niet zo gek zijn. Maar als ze zelf zegt dat ze een buikje heeft en denkt dat die 19% niet zo accuraat is zeg ik 5 kg eraf.. Op basis van gewicht en lengte kan je niet altijd een schattig maken, daar ben ik het met je eens maar naar aanleiding van wat ze zegt is dit niet misplaatst. OT: krachtraining+cardio+correcte voeding will do the job.

http://www.girlswithmuscle.com/images/full/942136461.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 07:34 ----------

Echt te lelijk inderdaad

Ja maar ripped RIPPED is dan ook niet echt de bedoeling. Een seut ga ik ook weer nie zijn, ik wil nog wel de sterkste zijn, da geeft meer voordeel :D Plus zonder spieren => geen thaibox, dus helaas maar ik moet wat spieren hebben om te kunnen functionere!

Voor de rest heeft iedereen zijn eigen smaak. Als je te geïntimideerd raakt van dat soort vrouwen moet je jezelf een slanke chicka zoeke natuurlijk :p

Enja plaatselijk vet verbranden gaat niet, maar bedoelde dat ik deze plaatsen dan in het oog zal houden (omvang bijhouden in dagboekje). en mn dieet moet inderdaad ook strenger opgevolgd :( chocolade, er zijn dagen dat je er eeecht niet af kunt blijve..

Ik ben 1.78m en weeg ook 65kg. Volgens mij (zo van de foto gezien) heb je een beetje dezelfde lichaamsbouw. Ik heb overigens ook gewoon nog vet op mijn heupen en rond mijn navel hoor, dat zijn toch de plaatsen waar het lang blijft zitten. Daar zul je droger voor moeten gaan.

Ik denk zelf dat je hoger zit dan 19%. Maar dik ben je niet ;-)

Verder: alles wat Kitty al zei ;-)

ja ik snap wat je bedoelt, ze zou ook meer spiermassa kunnen hebben en dan zou die 65 kg bij 1.70 niet zo gek zijn. Maar als ze zelf zegt dat ze een buikje heeft en denkt dat die 19% niet zo accuraat is zeg ik 5 kg eraf.. Op basis van gewicht en lengte kan je niet altijd een schattig maken, daar ben ik het met je eens maar naar aanleiding van wat ze zegt is dit niet misplaatst. OT: krachtraining+cardio+correcte voeding will do the job.

Dan begrijpen wij elkaar ;)

Kan goed ben zit zelf ook op 19% ( alhoewel ik wel stukken zwaarder ben en een man :P ) gewoon even doorbeuken en dan kom je er wel, kan niks toevoegen aan wat er al is gezegd... goeie voeding + krachtraining +cardio thats the key :)

Kan goed ben zit zelf ook op 19% ( alhoewel ik wel stukken zwaarder ben en een man :P ) gewoon even doorbeuken en dan kom je er wel, kan niks toevoegen aan wat er al is gezegd... goeie voeding + krachtraining +cardio thats the key :)

Waarom heb je het zo laten oplopen dan?

Terug
Naar boven