schmut
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 19%
Aha! Oke dat is al een bumper op mijn vreugde
Dan maar snel een fatsoenlijk tangetje gaan halen ipv mij te laten misleiden.. Is elk tangetje accuraat genoeg of zijn hier ook verschillen in? (Voor de zekerheid
)
Wat mijn spieren betreft, ik ben geen zwak meisje. Ik sta regelmatig op mijn handen (mijn armen en schouders zijn 'goed gespierd' (natuurlijk niet op bodybuildingniveau zoals de meeste onder jullie want dit is niet mijn doel, ik wil voornamelijk tussen de 18 en 20 liggen als ik kijk naar de fotos die wazzup heeft gepost) dus hier zit ik goed, het is gwn dat buikje dat ik plat wil, en die billen en kont mooi getraind.
Ik heb ook wel wat buikspieren (je ziet ze vooral vanboven een beetje 'uitpoppen' maar vanonder is het een blubberstukje
)
Ik doe sinds 2 maanden thaiboxing, dus ik verwacht een beetje dat samen met de conditietraining mijn benen beter gaan uitkomen (aan de dikkere kant is niet zo erg, zolang de blubber er maar niet is) en mijn armen zullen ook nog wel wat groeien.
Vinden jullie het misschien makkelijker als ik een foto post? Dan kan je beter zien wat ik nu net bedoel. Bij mij is 65kg idd teveel omdat de spiegel me dit zegt.
Nog ff zegge dat ik het fijn vind dat er zo snel en zoveel antwoorden komen, bedankt!
Ik ben beginner, dus de nodige kennis is altijd fijn!
Dan maar snel een fatsoenlijk tangetje gaan halen ipv mij te laten misleiden.. Is elk tangetje accuraat genoeg of zijn hier ook verschillen in? (Voor de zekerheid
)Wat mijn spieren betreft, ik ben geen zwak meisje. Ik sta regelmatig op mijn handen (mijn armen en schouders zijn 'goed gespierd' (natuurlijk niet op bodybuildingniveau zoals de meeste onder jullie want dit is niet mijn doel, ik wil voornamelijk tussen de 18 en 20 liggen als ik kijk naar de fotos die wazzup heeft gepost) dus hier zit ik goed, het is gwn dat buikje dat ik plat wil, en die billen en kont mooi getraind.
Ik heb ook wel wat buikspieren (je ziet ze vooral vanboven een beetje 'uitpoppen' maar vanonder is het een blubberstukje
)Ik doe sinds 2 maanden thaiboxing, dus ik verwacht een beetje dat samen met de conditietraining mijn benen beter gaan uitkomen (aan de dikkere kant is niet zo erg, zolang de blubber er maar niet is) en mijn armen zullen ook nog wel wat groeien.
Vinden jullie het misschien makkelijker als ik een foto post? Dan kan je beter zien wat ik nu net bedoel. Bij mij is 65kg idd teveel omdat de spiegel me dit zegt.
Nog ff zegge dat ik het fijn vind dat er zo snel en zoveel antwoorden komen, bedankt!

Ik ben beginner, dus de nodige kennis is altijd fijn!

) gewoon even doorbeuken en dan kom je er wel, kan niks toevoegen aan wat er al is gezegd... goeie voeding + krachtraining +cardio thats the key