Fitness Seller

19% vetgehalte, en nog steeds buikje?

na je KT idd. Voor je KT zou je alleen je prestaties maar mee bellemmeren. Met cardio na je KT haal je het onderste uit de kan.

136 huge, nog een beetje meer en je kon skinnie baas :D
congrats btw, tot welk gewicht met welk percentage wil je ?
Thx goos :) ja ik wil eigenlijk rond de 110 blijven maar dan een vetpercentage rond de 10-12% :) en dan kijk ik wel verder :) en ja was wel huge maar niet zoals skinny :mad: das gewoon een beest :P

Kan iemand mij zegge of die Stomach Vacuum effectief is? Train je er echt spieren mee? Dan kan ik het wel probere denk ik, zal wel geen kwaad kunnen?

Ik verloor er toch een paar cm buikomtrek mee zonder af te vallen. Niet door vetverbranding, maar door een verbeterde spiertonus van de transversus abdominis. Dat is een groep buikspieren die als een corset rond je buik zitten, maar die je niet meetraint met gewone buikoefeningen.

Niet onvaak zie je dat ecto's toch precies een klein buikje hebben, ook al zijn ze broodmager. Dat komt dan door een te zwakke spiertonus van de inwendige buikspieren, daardoor puilt de boel precies een beetje uit.

Ik verloor er toch een paar cm buikomtrek mee zonder af te vallen. Niet door vetverbranding, maar door een verbeterde spiertonus van de transversus abdominis. Dat is een groep buikspieren die als een corset rond je buik zitten, maar die je niet meetraint met gewone buikoefeningen.

Niet onvaak zie je dat ecto's toch precies een klein buikje hebben, ook al zijn ze broodmager. Dat komt dan door een te zwakke spiertonus van de inwendige buikspieren, daardoor puilt de boel precies een beetje uit.

Dat heb ik vaker gehoord. Moet het toch ook maar eens consequent meenemen. Je schijnt het dagelijks te kunnen trainen, gewoon achter je bureau enzo. Als het helpt, waarom niet?

Thx goos :) ja ik wil eigenlijk rond de 110 blijven maar dan een vetpercentage rond de 10-12% :) en dan kijk ik wel verder :) en ja was wel huge maar niet zoals skinny :mad: das gewoon een beest :P
110 & 10-12 % zou toch wel netjes zijn. niet super droog maar droog genoeg. maar eens de 100 voorbij gaat het veel trager waarschijnlijk :p hardcore ijzer blijven vreten en afzien en skinny no 2 is on the way be shure of it :D ha ha idd, dat is een tank gewoon. ben wel benieuwd wanneer skinny is een full front double bicep pic trekt :rolleyes:

110 & 10-12 % zou toch wel netjes zijn. niet super droog maar droog genoeg. maar eens de 100 voorbij gaat het veel trager waarschijnlijk :p hardcore ijzer blijven vreten en afzien en skinny no 2 is on the way be shure of it :D ha ha idd, dat is een tank gewoon. ben wel benieuwd wanneer skinny is een full front double bicep pic trekt :rolleyes:
hahaha ask him and youll know ;) ja gewoon doorknallen heb er nog meer zin in dan normaal dus ga ook volgend jaar knallen!

Je hebt natuurlijk wel al een lekkere KT workout gehad he, en dan ff 20 HIIT moet wel lukken toch?

uiteraard hangt dit samen met de insentiviteit van je KT maar persoonlijk zou ik toch voor 30 min cardio gaan. Ik geloof niet dat je al je glucose verbrand met drie kwartier tot een uurtje krachtrraining op basis van een splitschema met 6 a 10 herhalingen.

Daar kan het dan dus ook aan liggen, dat ik nooit lang genoeg cardio.
Is iets om te proberen natuurlijk!

Terug
Naar boven