GoodGuy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx goos136 huge, nog een beetje meer en je kon skinnie baas
congrats btw, tot welk gewicht met welk percentage wil je ?
ja ik wil eigenlijk rond de 110 blijven maar dan een vetpercentage rond de 10-12%
en dan kijk ik wel verder
en ja was wel huge maar niet zoals skinny
das gewoon een beest 
Kan iemand mij zegge of die Stomach Vacuum effectief is? Train je er echt spieren mee? Dan kan ik het wel probere denk ik, zal wel geen kwaad kunnen?
uren cardio is natuurlijk belachelijk.
20/30min max na je KT
eventueel sochtends voor je ontbijt 20/30 min.
Wordt je echt wel droger van.
Zit je Low carb Ab?
Ik verloor er toch een paar cm buikomtrek mee zonder af te vallen. Niet door vetverbranding, maar door een verbeterde spiertonus van de transversus abdominis. Dat is een groep buikspieren die als een corset rond je buik zitten, maar die je niet meetraint met gewone buikoefeningen.
Niet onvaak zie je dat ecto's toch precies een klein buikje hebben, ook al zijn ze broodmager. Dat komt dan door een te zwakke spiertonus van de inwendige buikspieren, daardoor puilt de boel precies een beetje uit.
110 & 10-12 % zou toch wel netjes zijn. niet super droog maar droog genoeg. maar eens de 100 voorbij gaat het veel trager waarschijnlijkThx goosja ik wil eigenlijk rond de 110 blijven maar dan een vetpercentage rond de 10-12%
en dan kijk ik wel verder
en ja was wel huge maar niet zoals skinny
das gewoon een beest
![]()
hardcore ijzer blijven vreten en afzien en skinny no 2 is on the way be shure of it
ha ha idd, dat is een tank gewoon. ben wel benieuwd wanneer skinny is een full front double bicep pic trekt 
20/30 min lijkt mij weinig, denk eerder aan 45-60 min, duurt wel ff voordat je alle glucose verbrand hebt

denk dat dit vaak onderschat word, al je glucose verbranden lukt niet zo snel in een kwartiertje.. dan moet je wel erg intensief bezig zijn
hahaha ask him and youll know110 & 10-12 % zou toch wel netjes zijn. niet super droog maar droog genoeg. maar eens de 100 voorbij gaat het veel trager waarschijnlijkhardcore ijzer blijven vreten en afzien en skinny no 2 is on the way be shure of it
ha ha idd, dat is een tank gewoon. ben wel benieuwd wanneer skinny is een full front double bicep pic trekt
![]()
ja gewoon doorknallen heb er nog meer zin in dan normaal dus ga ook volgend jaar knallen!Je hebt natuurlijk wel al een lekkere KT workout gehad he, en dan ff 20 HIIT moet wel lukken toch?