supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt nog mee das het ergste me top was 136 kilo en vetpercentage onbekend ( was een beetje een dik propje aant worden
dus ik vind mezelf nu "licht"
ben nu pas 6 maanden weer bezig dusja vind het nu nog meevallen...
ik vind dat niet aantrekkelijk nee.. totaal niet. te grote schouders, te ripped armen, te ripped buik..http://www.girlswithmuscle.com/images/full/942136461.jpg
---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 07:34 ----------
Echt te lelijk inderdaad
Je 'buikje' ligy vooral aan je houding. Ik denk dat de Stomach Vacuum de ideale oefening voor jou is om je spiercorset wat aan te spannen.Ligt er aan of het buikje vooral bestaat uit dikke huid (vet) of dat het de bolling daaronder is.
Kan er op de foto eigenlijk weinig van zien.
Jammer dat er verder geen goede adviezen komen![]()
Dergelijk advies is je al vaker gegeven hierSchmut, ik vind je billen er prima uitzien!Je 'buikje' ligy vooral aan je houding. Ik denk dat de Stomach Vacuum de ideale oefening voor jou is om je spiercorset wat aan te spannen.
http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm

Is er dan echt uren cardio voor nodig?
Anderen raden juist HIT aan, omdat het de doorbloeding van juist die gebieden verbetert.
Waar is me dat al vaker verteld dan? Goed advies is voor mij het liefst wat uitgebreider en onderbouwd of gebaseerd op eigen ervaring.
---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 08:21 ----------
Gaat trouwens in mijn geval niet om mn buik, maar om het gebied rond mn billen. Maar dat moet weinig uitmaken.

Daar word ik inderdaad wel droger van icm de juiste voeding, maar het helpt niet voor die specifieke gebieden.
Zou dan eens naar 15% moeten cutten. Maar dat doe je niet even snel en heb graag de garantie dat het dan de goede aanpak is en het vet daar ook echt weg is.
Anders richt ik me liever op t opbouwen van spieren
Nu wel lager in carbs, maar niet low carb. Is niet te doen en gaf me in t verleden vrij weinig resultaat.
DitAb, cutten helpt WEL voor die specifieke gebieden, het duurt alleen langer. Zoals al eerder aangegeven is kun je niet (of nauwelijks) lokaal vet verliezen. Bepaalde lichaamsdelen zijn bij de mens nu eenmaal 'primaire vetopslag gebied' en daar zal dus pas als allerlaatst het vet verbranden. Bij mannen is dit doorgaans het buikgebied, en bij vrouwen buik + heupen/billen. Dit is overigens ook de reden dat mannen eerder een hartaanval krijgen - al ons vet zit rond de organen, maar dat terzijde.
Je zult dus echt gewoon moeten cutten als je dat wil bereiken. No discussion.
136 huge, nog een beetje meer en je kon skinnie baasValt nog mee das het ergste me top was 136 kilo en vetpercentage onbekend ( was een beetje een dik propje aant wordendus ik vind mezelf nu "licht"
ben nu pas 6 maanden weer bezig dusja vind het nu nog meevallen...
btw net me vetpercentage ff gechekt en weer 1 procent gedropt![]()