Side delt en nee ik aspireer niet. Dit moet eigenlijk wel maar dat is heel kut met side delt en dan gaat mijn inject veel minder vlekkeloos.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Side delt en nee ik aspireer niet. Dit moet eigenlijk wel maar dat is heel kut met side delt en dan gaat mijn inject veel minder vlekkeloos.
Dit had ik 2 injects geleden ookal toen prikte ik zelfs 2x links beide keer voelde heel raar toen ook maar rechts gezet. Voelt gewoon niet goed alsof de spuit met je praat van haal me eruit... Kan ook zijn dat ik een zenuw raak?
Met vaccins aspireren ze ook niet dus hoeft volgens mij niet. Wel interessant, ik zal het overwegen als het bij inject 8 weer raar voelt.Side delt en nee ik aspireer niet. Dit moet eigenlijk wel maar dat is heel kut met side delt en dan gaat mijn inject veel minder vlekkeloos.
Helder, ik denk wel als je op een nieuwe plek gaat injecteren dat je eventueel weer een pip kan verwachten.Met vaccins aspireren ze ook niet dus hoeft volgens mij niet. Wel interessant, ik zal het overwegen als het bij inject 8 weer raar voelt.
Goede tipRouleer prik plekken vanaf begin af aan. Je krijgt echt spijt als je altijd 1 plek prikt en risico js aanwezig dat je hierdoor scar tissue opbouwt en je definitie helemaal permanent hier gaat verliezen. Uiteindelijk moet je toch steeds meer mls wegdrukken dus vroegtijdig beginnen met rouleren is slim. Kunt ook eerste keren 0.2ml ergens zetten en niet meteen 1ml.
Ja ik heb sws altijd pip, spierpijn gevoel. Slaap je op je rug? Lijkt me wel minder als je niet op die schouder kan slapen als zijslaper.Helder, ik denk wel als je op een nieuwe plek gaat injecteren dat je eventueel weer een pip kan verwachten.
Ja ik nu in mijn delts niet meer, ga dit wel verwachten als ik op een nieuwe plek ga prikken. Zelf denk ik ook glute.Goede tip
Ja ik heb sws altijd pip, spierpijn gevoel. Slaap je op je rug? Lijkt me wel minder als je niet op die schouder kan slapen als zijslaper.
Ik doe het nog wel gewoon
Yes zeer goede tip. Voor het trainen in de te trainen spiergroepPrik ook niet 24uur na je een spier hebt geprikt in die spier aangezien die nog op spanning kan staan. Voor mij werk het fijnste om voor de workout al is het halve dag ervoor, te prikken in de spier die je dan traint. Zo pomp je bloed erin en heb je minder pip. Train ik bv vandaag chest dan zou ik gister of vanochtend voor ik chest train in de chest prikken, idem dito met quad/glutes op LB en lats met rug.
Je maakt progressie in de gym waarom zou je meer eten nodig hebben? 4/5 dagen niet aankomen betekend niet dat je meer eten nodig hebt een gaat je alleen maar dik maken.Dag 24 (83.0kg)
Een heerlijke UB1 workout gehad, voelde me sterk, gemotiveerd, overal op geplust en alles ging zeer vlot. Goede pomp ook en zie nu zelf wel duidelijker verschil, vooral in de schouders. PIP van de inject van gister valt reuze mee. Zal ook mijn kcals uppen omdat ik al 4/5 dagen op het zelfde gewicht zit.
Zout is redelijk stabiel, water uiteraard wat meer met dit warme weer.Hoeveel water drink je hoeveel sodium? Dit zijn allemaal dingen die je moet mee tellen bij of je wel of niet aankomt
150 kcal, 1 (grote) banaan erbij. Kijken of het wat doet, volgende stap is rijst verhogen.Kcal te snel uppen is vaak wel een fout, 4/5 dagen hetzelfde gewicht wil absoluut niks zeggen en werken met x dagen gemiddelde is veel betrouwbaarder. Kcal onnodig uppen is gewoon meer vet aanzetten en geen spieren, waardoor je simpel gezegd alleen maar dikker word en jezelf saboteert dat het % spiermassa wat je aankomt kleiner word. Aankomen op de weegschaal is niet zo moeilijk, maar zorgen dat dit spiermassa is eist wel wat nauwkeurigheid.
Hoeveel kcal heb je verhoogd?
Gelukkig niet direct 300/400 kcal erbij, 150 kom je wel mee weg. Zou wel echt kijken naar gemiddeldes van x dagen en dit vergelijken en ook rekening houden met andere factoren als het wat afwijkt. Zolang kracht omhoog gaat zit je goed, wekelijks bw zien stijgen is leuk, maar niet realistisch doordat je ene week misschien wat vochtvasthoud door het warme weer en week erop dit verlies en ineens 0.5kg kwijt bent denkend dat je kcal moet verhogen. Kijk het wat breder en neem 2/3/4 gemiddeldes om vervolgens wat te sturen.150 kcal, 1 (grote) banaan erbij. Kijken of het wat doet, volgende stap is rijst verhogen.
Rouleer prik plekken vanaf begin af aan. Je krijgt echt spijt als je altijd 1 plek prikt en risico js aanwezig dat je hierdoor scar tissue opbouwt en je definitie helemaal permanent hier gaat verliezen. Uiteindelijk moet je toch steeds meer mls wegdrukken dus vroegtijdig beginnen met rouleren is slim. Kunt ook eerste keren 0.2ml ergens zetten en niet meteen 1ml.
Dit.Rouleer prik plekken vanaf begin af aan. Je krijgt echt spijt als je altijd 1 plek prikt en risico js aanwezig dat je hierdoor scar tissue opbouwt en je definitie helemaal permanent hier gaat verliezen. Uiteindelijk moet je toch steeds meer mls wegdrukken dus vroegtijdig beginnen met rouleren is slim. Kunt ook eerste keren 0.2ml ergens zetten en niet meteen 1ml.
Waarom niet? Werd toch altijd gedaan dat je 100% niet in een bloedvat zit, tevens is die kans wel erg klein.
Enige plek waar het risico iets groter is in de dorso glute, ik aspireer zelf al jaren niet meer.Waarom niet? Werd toch altijd gedaan dat je 100% niet in een bloedvat zit, tevens is die kans wel erg klein.
Zelf prik ik ook nu nog mijn delts maar ga wel meer rouleren in verschillende plekken