MuscleMeat

1e x Testosteron Enanthaat log (250mg E4D)

Dus jij zou 70/80mg aromasin wekelijks adviseren?

Top advies.
Soms trek ik helaas mn grote bek ook open als al half lig te slapen. Bedoel niet constant en niet zomaar, eerst zeker zijn van oorzaak dan behandelen

had ook even duidelijk moeten zijn ofc

• Topic Starter Topic Starter
Dag 16 (82.3kg)

Rust dag, gewicht al stuk lager en ben veel aan het plassen vandaag morgen dus weer wat lichter. Gister 5e inject gezet en heb nu wel zieke PIP, alsof je een spier voor het eerst in je leven hebt getraind, de spierpijn daarvan. Heb ook nog lichte PIP van woensdag nog. Beide gedeelten van de glutes dus PIP fantastisch.

Dag 17 (82.1kg)
UB1 ging goed, goede pomp. PIP nog steeds erg aanwezig.

Dag 18 (82.6kg)
LB1 ging erg goed. PIP helemaal weg. Morgen pull training en 6e inject.

Nogsteeds 2x pw? Zit daar een reden achter? Waar zet je eigenlijk?

• Like
Waarderingen: UA
Ik zeg zelf eigenlijk minimaal 3x pw met enanthaat maar wie weet heb jij net die fabrikant die nog echt dikke olie gebruikt dan kan 2 opzich daarnaast is afhankelijk van je lichaam hoe je dealt met pieken en dalen. Mijn idee voor 3x of vaker is; het is fijn om met hoog testosteron te trainen maar je word groot door met hoog testosteron te rusten na je training, des te stabieler je waardes zijn des te beter je lichaam het voor het juiste kan benutten; daarom zie je ook minder bijwerkingen bij hogere frequentie

Als ik weer kuur start ga ik ook niet naar 500 van een op andere dag want mn lichaam is maar 100 gewend, dit bouw ik dan op zodat mn lichaam tijd heeft om handen uit de zakken te halen en te beginnen met aanpakken. Je hebt weinig aan hoge gehaltes wanneer je receptoren op standby staan

@Seth_fit
Sinds wanneer jij dan? Dacht dat je altijd beetje vanaf de zijlijn nog aan oriënteren was of heb ik iets gemist?😅

Dat klinkt heel goed, dat heb ik helaas nog niet. Hoeveel mg neem je?
300 Test E p week momenteel. Bloeddruk is perfect alles top.

Sinds wanneer jij dan? Dacht dat je altijd beetje vanaf de zijlijn nog aan oriënteren was of heb ik iets gemist?
De vraag voor mij was eigenlijk niet of ik zou kuren maar wanneer. Ik heb ook 8+ jaar naturel getraind.

Eerste prikje was 25 Mei pas. Was inderdaad aan de zijlijn aan het mee kijken, maar ik heb de darkside betreden 🤣

• Like
Waarderingen: UA
Ik zeg zelf eigenlijk minimaal 3x pw met enanthaat maar wie weet heb jij net die fabrikant die nog echt dikke olie gebruikt dan kan 2 opzich daarnaast is afhankelijk van je lichaam hoe je dealt met pieken en dalen. Mijn idee voor 3x of vaker is; het is fijn om met hoog testosteron te trainen maar je word groot door met hoog testosteron te rusten na je training, des te stabieler je waardes zijn des te beter je lichaam het voor het juiste kan benutten; daarom zie je ook minder bijwerkingen bij hogere frequentie

Als ik weer kuur start ga ik ook niet naar 500 van een op andere dag want mn lichaam is maar 100 gewend, dit bouw ik dan op zodat mn lichaam tijd heeft om handen uit de zakken te halen en te beginnen met aanpakken. Je hebt weinig aan hoge gehaltes wanneer je receptoren op standby staan

@Seth_fit
Sinds wanneer jij dan? Dacht dat je altijd beetje vanaf de zijlijn nog aan oriënteren was of heb ik iets gemist?😅
Kwa gains zal 1x per week test-e prikken vs eod of ed weinig verschil maken heb zelf geen verschil gemerkt iig, mentaal wise merk ik wel verschil.

Je receptoren staan niet op standby als dat überhaupt al bestaat.

De vraag voor mij was eigenlijk niet of ik zou kuren maar wanneer. Ik heb ook 8+ jaar naturel getraind.

Eerste prikje was 25 Mei pas. Was inderdaad aan de zijlijn aan het mee kijken, maar ik heb de darkside betreden 🤣
Nou, welkom. Was je nog niet hitsig genoeg?😆

Kwa gains zal 1x per week test-e prikken vs eod of ed weinig verschil maken heb zelf geen verschil gemerkt iig, mentaal wise merk ik wel verschil.

Je receptoren staan niet op standby als dat überhaupt al bestaat.
Tis miss een beetje Teletubbie taal maar zo blijft het bij mij goed hangen in mn hoofd, je training lijdt eronder maar je herstel ook wel degelijk want je lichaam herstelt gewoon het beste bij minste stress schommelingen zijn stress dit is uiteindelijk waarom bijwerkingen vaak erger zijn bij lagere frequentie doseren

Ed vs eod of 3x merken meesten niet heel veel verschil maar wanneer je van 2x na 3x gaat vaak wel

Laatst bewerkt:
6e inject zit erin ging perfect

@Seth_fit
Het is een hele dunne olie dat viel me wel op inderdaad

Ben jaloers op je en besef ik zet iets meer dan jou haha

Dag 19 (82.7kg)
Pull workout ging erg goed, onderarm pomp was ziek. Kwam vandaag iemand tegen die mij een maand niet heeft gezien, en die zei gelijk van je bent een stuk groter geworden vooral lats en schouders. Vanochtend 6e inject gezet en ging goed. Voel de PIP nu wel al, dat beloofd veel goeds voor morgen...

Dag 20 (82.9kg)
Echt een heerlijke push workout gehad met een smerige pomp. Training ging erg vlotjes, mijn logboek op elke set verslagen.

Gewicht zit ook een stijgende lijn

Dag 21 (83.6kg)
Een geweldige LB2 workout gehad, de gewichten voelden erg licht. Ik wou niet te snel veel gewichten erop gooien ivm pezen & gewrichten. Volgende keer uiteraard wel de gewichten langzaam omhoog gooien.

Samenvatting 3e week
Gem gewicht week 1 80.5kg
Gem gewicht week 2 81.1kg +600g
Gem gewicht week 3 82.6kg +1,5kg

Voordelen: Geweldige pomp, vlot door de training, krachtoename vooral in benen en schouders
Nadelen: Vocht vasthouden, minder libido, meer PIP laatste 2 injects

Dag 21 (83.6kg)
Een geweldige LB2 workout gehad, de gewichten voelden erg licht. Ik wou niet te snel veel gewichten erop gooien ivm pezen & gewrichten. Volgende keer uiteraard wel de gewichten langzaam omhoog gooien.

Samenvatting 3e week
Gem gewicht week 1 80.5kg
Gem gewicht week 2 81.1kg +600g
Gem gewicht week 3 82.6kg +1,5kg

Voordelen: Geweldige pomp, vlot door de training, krachtoename vooral in benen en schouders
Nadelen: Vocht vasthouden, minder libido, meer PIP laatste 2 injects
Heb je minder libido? Die van mij is echt door het dak heen man, elke sessie beteren pomp. Ik heb 0.0 bijwerkingen alleen eerste nachten enorm geslecht geslapen door hormoon verandering.

Ik voel me echt zo lekker ook.

Terug
Naar boven