- Waardering
- 32.572
- Massa
- 160kg
Dus jij zou 70/80mg aromasin wekelijks adviseren?Ai (10-12,5mg aromasin ed), dht derivaten (deel test vervangen voor bijv primo) of test dosis verlagen
Top advies.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij zou 70/80mg aromasin wekelijks adviseren?Ai (10-12,5mg aromasin ed), dht derivaten (deel test vervangen voor bijv primo) of test dosis verlagen
Soms trek ik helaas mn grote bek ook open als al half lig te slapen. Bedoel niet constant en niet zomaar, eerst zeker zijn van oorzaak dan behandelenDus jij zou 70/80mg aromasin wekelijks adviseren?
Top advies.
Ik prik om de 4 dagen bevalt heel goed hoorNogsteeds 2x pw? Zit daar een reden achter? Waar zet je eigenlijk?
Yes woensdag en zaterdag, steeds rouleren tussen linker en rechter glute. Doe jij frequenter of juist niet?Nogsteeds 2x pw? Zit daar een reden achter? Waar zet je eigenlijk?
Je bent zelfde tijd als mij begonnen een beetje he? Voel je al wat?
Ja klopt man ik voel me zo goed, energierijk elke training gaat beter kracht neem langzaam toe. Libido is echt extreem hoog.bent zelfde tijd als mij begonnen een beetje he? Voel je al wat?
Dat klinkt heel goed, dat heb ik helaas nog niet. Hoeveel mg neem je?Ja klopt man ik voel me zo goed, energierijk elke training gaat beter kracht neem langzaam toe. Libido is echt extreem hoog.
300 Test E p week momenteel. Bloeddruk is perfect alles top.Dat klinkt heel goed, dat heb ik helaas nog niet. Hoeveel mg neem je?
De vraag voor mij was eigenlijk niet of ik zou kuren maar wanneer. Ik heb ook 8+ jaar naturel getraind.Sinds wanneer jij dan? Dacht dat je altijd beetje vanaf de zijlijn nog aan oriënteren was of heb ik iets gemist?
Kwa gains zal 1x per week test-e prikken vs eod of ed weinig verschil maken heb zelf geen verschil gemerkt iig, mentaal wise merk ik wel verschil.Ik zeg zelf eigenlijk minimaal 3x pw met enanthaat maar wie weet heb jij net die fabrikant die nog echt dikke olie gebruikt dan kan 2 opzich daarnaast is afhankelijk van je lichaam hoe je dealt met pieken en dalen. Mijn idee voor 3x of vaker is; het is fijn om met hoog testosteron te trainen maar je word groot door met hoog testosteron te rusten na je training, des te stabieler je waardes zijn des te beter je lichaam het voor het juiste kan benutten; daarom zie je ook minder bijwerkingen bij hogere frequentie
Als ik weer kuur start ga ik ook niet naar 500 van een op andere dag want mn lichaam is maar 100 gewend, dit bouw ik dan op zodat mn lichaam tijd heeft om handen uit de zakken te halen en te beginnen met aanpakken. Je hebt weinig aan hoge gehaltes wanneer je receptoren op standby staan
@Seth_fit
Sinds wanneer jij dan? Dacht dat je altijd beetje vanaf de zijlijn nog aan oriënteren was of heb ik iets gemist?😅
Nou, welkom. Was je nog niet hitsig genoeg?😆300 Test E p week momenteel. Bloeddruk is perfect alles top.
De vraag voor mij was eigenlijk niet of ik zou kuren maar wanneer. Ik heb ook 8+ jaar naturel getraind.
Eerste prikje was 25 Mei pas. Was inderdaad aan de zijlijn aan het mee kijken, maar ik heb de darkside betreden 🤣
Tis miss een beetje Teletubbie taal maar zo blijft het bij mij goed hangen in mn hoofd, je training lijdt eronder maar je herstel ook wel degelijk want je lichaam herstelt gewoon het beste bij minste stress schommelingen zijn stress dit is uiteindelijk waarom bijwerkingen vaak erger zijn bij lagere frequentie doserenKwa gains zal 1x per week test-e prikken vs eod of ed weinig verschil maken heb zelf geen verschil gemerkt iig, mentaal wise merk ik wel verschil.
Je receptoren staan niet op standby als dat überhaupt al bestaat.
Het is een hele dunne olie dat viel me wel op inderdaadIk zeg zelf eigenlijk minimaal 3x pw met enanthaat maar wie weet heb jij net die fabrikant die nog echt dikke olie gebruikt dan kan 2 opzich daarnaast is afhankelijk van je lichaam hoe je dealt met pieken en dalen. Mijn idee voor 3x of vaker is; het is fijn om met hoog testosteron te trainen maar je word groot door met hoog testosteron te rusten na je training, des te stabieler je waardes zijn des te beter je lichaam het voor het juiste kan benutten; daarom zie je ook minder bijwerkingen bij hogere frequentie
Als ik weer kuur start ga ik ook niet naar 500 van een op andere dag want mn lichaam is maar 100 gewend, dit bouw ik dan op zodat mn lichaam tijd heeft om handen uit de zakken te halen en te beginnen met aanpakken. Je hebt weinig aan hoge gehaltes wanneer je receptoren op standby staan
@Seth_fit
Sinds wanneer jij dan? Dacht dat je altijd beetje vanaf de zijlijn nog aan oriënteren was of heb ik iets gemist?😅
Ben jaloers op je en besef ik zet iets meer dan jou haha300 Test E p week momenteel. Bloeddruk is perfect alles top.
De vraag voor mij was eigenlijk niet of ik zou kuren maar wanneer. Ik heb ook 8+ jaar naturel getraind.
Eerste prikje was 25 Mei pas. Was inderdaad aan de zijlijn aan het mee kijken, maar ik heb de darkside betreden 🤣
Dag 20 (82.9kg)
Echt een heerlijke push workout gehad met een smerige pomp. Training ging erg vlotjes, mijn logboek op elke set verslagen.
Gewicht zit ook een stijgende lijn
Heb je minder libido? Die van mij is echt door het dak heen man, elke sessie beteren pomp. Ik heb 0.0 bijwerkingen alleen eerste nachten enorm geslecht geslapen door hormoon verandering.Dag 21 (83.6kg)
Een geweldige LB2 workout gehad, de gewichten voelden erg licht. Ik wou niet te snel veel gewichten erop gooien ivm pezen & gewrichten. Volgende keer uiteraard wel de gewichten langzaam omhoog gooien.
Samenvatting 3e week
Gem gewicht week 1 80.5kg
Gem gewicht week 2 81.1kg +600g
Gem gewicht week 3 82.6kg +1,5kg
Voordelen: Geweldige pomp, vlot door de training, krachtoename vooral in benen en schouders
Nadelen: Vocht vasthouden, minder libido, meer PIP laatste 2 injects