- Waardering
- 1.066
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je in een bloedvat zou zitten merk je al wel meteen als je uberhaupt de plunger in drukt.Aspireren is idd echt totaal nutteloos. Heb soms ook wel eens als ik dat stuk los laat waarmee je de vloeistof door de naald je lichaam in drukt los laat na injecteren dat deze dan iets terug veert met gevolg dat die een druppel vloeistof op slurpt, soms is dit beetje bloed. Dit betekent niet dat ik alles in een vaat gezet heb maar ik tijdens het inbrengen vd naald een haar vaatje geraakt heb of tegen een haarvaatje aan injecteer en dit is geen probleem. Je moet ook injecteren in een gebied met goeie doorbloeding zodat het word opgenomen. Als je met insu naald in delt of glute ooit perongeluk in een groot bloedvat weet te prikken dan zit je echt verkeerd
Na jaren prikken heb ik nog gewoon al me definitie in m'n delts, glute daarintegen krijg ik de olie soms niet meer in en dat komt door precies wat jij nu doet.Mijn voorkeur injectie plek vanwege litteken weefsel, mocht ik ooit op podium willen staan wil ik alle definitie dat mogelijk is, daarom prik ik altijd bovenkant van billen net onder rand van onderbroek omdat poseer broekje dat nog zou bedekken.
Begin aan zijkant en prik steeds stukje verder naar achter tot niet verder kan dan switch ik naar andere kant en herhaal ik dat, zo kun je wel stuk of wat keer prikken aan zelfde kant maar nooit op exact dezelfde plek
Ik heb ooit wel een redelijke straal bloed uit mn delt gehad moet ik zeggenAspireren is idd echt totaal nutteloos. Heb soms ook wel eens als ik dat stuk los laat waarmee je de vloeistof door de naald je lichaam in drukt los laat na injecteren dat deze dan iets terug veert met gevolg dat die een druppel vloeistof op slurpt, soms is dit beetje bloed. Dit betekent niet dat ik alles in een vaat gezet heb maar ik tijdens het inbrengen vd naald een haar vaatje geraakt heb of tegen een haarvaatje aan injecteer en dit is geen probleem. Je moet ook injecteren in een gebied met goeie doorbloeding zodat het word opgenomen. Als je met insu naald in delt of glute ooit perongeluk in een groot bloedvat weet te prikken dan zit je echt verkeerd
Mijn voorkeur injectie plek vanwege litteken weefsel, mocht ik ooit op podium willen staan wil ik alle definitie dat mogelijk is, daarom prik ik altijd bovenkant van billen net onder rand van onderbroek omdat poseer broekje dat nog zou bedekken.
Begin aan zijkant en prik steeds stukje verder naar achter tot niet verder kan dan switch ik naar andere kant en herhaal ik dat, zo kun je wel stuk of wat keer prikken aan zelfde kant maar nooit op exact dezelfde plek

Ik prik 5 miss 6x over een lijn van ca 20cm dat lijkt mij wel ver genoeg van elkaar vandaan. Begin prikte ik alleen in ventro maar dat zat idd zo vol daar kon echt niks meer bij. Ik raak ook wel eens aders maar deze zijn zo fijn als de naald zelf kan geen kwaad toch? Ik prik wel altijd eerst met puntje vd naald om te checken of niet te dicht op zenuw zit sommige stukjes zijn ontzettend gevoelig maar echt een ader om voorzichtig mee te zijn ben ik nog nooit perongeluk tegengekomenNa jaren prikken heb ik nog gewoon al me definitie in m'n delts, glute daarintegen krijg ik de olie soms niet meer in en dat komt door precies wat jij nu doet.
Had ik met mn allereerste injectie ooit was wel goed schrikken helemaal googlen of niet dood ging enz🤣Ik heb ooit wel een redelijke straal bloed uit mn delt gehad moet ik zeggen![]()
Wat voel je precies als je in een bloedvat zitAls je in een bloedvat zou zitten merk je al wel meteen als je uberhaupt de plunger in drukt.
ik prikte zojuist nog door een oppervlakte ader met een insuline naald in m'n delt, was de naald iets korter of je bent dikker dan zat je er wel in.
Na jaren prikken heb ik nog gewoon al me definitie in m'n delts, glute daarintegen krijg ik de olie soms niet meer in en dat komt door precies wat jij nu doet.
als je er in injecteert heb je een longolie-embolie, olie en water (bloed dus) mengen niet dus de olie gaat door je haarvaatjes in je longen etc.Wat voel je precies als je in een bloedvat zit
Dag 26 (83.3kg)
Wel goede UB1 workout gehad, pompje was aanwezig. Morgen inject 8.
Hoe vaak heb jij dit gehad dan?als je er in injecteert heb je een longolie-embolie, olie en water (bloed dus) mengen niet dus de olie gaat door je haarvaatjes in je longen etc.
Hoesten, geen adem etcetera.
Prik jij alleen nog maar in de glute en ook delts? Wil men volgende injectie echt elders doen, maar die pip in mijn schouders is compleet weg dus dat is wel fijn.Wat voel je precies als je in een bloedvat zit
Dag 26 (83.3kg)
Wel goede UB1 workout gehad, pompje was aanwezig. Morgen inject 8.
Yep niet fijn, duurt paar minutenals je er in injecteert heb je een longolie-embolie, olie en water (bloed dus) mengen niet dus de olie gaat door je haarvaatjes in je longen etc.
Jaa maar ik bedoel stel je prikt de naald in een bloedvat, wat voor gevoel geeft dat?als je er in injecteert heb je een longolie-embolie, olie en water (bloed dus) mengen niet dus de olie gaat door je haarvaatjes in je longen etc.
Ik doe nu alleen glute links/rechts, vind het voor nu wel goed zo.Hoe vaak heb jij dit gehad dan?
Prik jij alleen nog maar in de glute en ook delts? Wil men volgende injectie echt elders doen, maar die pip in mijn schouders is compleet weg dus dat is wel fijn.
Nog nooit naast de 'tren hoest' al bestaat die technisch niet.
Geen gevoel?Jaa maar ik bedoel stel je prikt de naald in een bloedvat, wat voor gevoel geeft dat?
Sowieso dat iemand ooit in zijn lul heeft geprikt en dacht dat ie dan groter zou worden door de test
Boeien wat je omgeving er van vind.@UA hoe reageert je omgeving? Aangezien ik nu al allerlei opmerkingen krijg van collega’s terwijl de echte “groei” eigenlijk nog pas moet beginnen.
Sowieso men familie is er uiterst op tegen, 0.0 support. Ze walgen van de sport.
Bij mij valt het visueel nog heel erg mee. Vandaag zei iemand toevalig nog 'ik wist nooit dat je zo gespierd was' terwijl ik dat zelf totaal niet ervaar. Hooguit na trainen pomp en schouders wel groter/breder. Ouders weten van niks, die begrijpen het toch niet joh.@UA hoe reageert je omgeving? Aangezien ik nu al allerlei opmerkingen krijg van collega’s terwijl de echte “groei” eigenlijk nog pas moet beginnen.
Sowieso men familie is er uiterst op tegen, 0.0 support. Ze walgen van de sport.
Klopt je gaat het steeds meer zien, maar nog steeds is dit individueel afhankelijk. Ligt er ook aan hoe je lichaam er natuurlijk op reageert.Als het goed is begint het vanaf week 4 (volgende week) visueel hard te gaan,
Ik heb zelf ook 10 jaar naturel getraind waarbij de laatste 4 jaar enorm veel kennis gewonnen qua voeding/training. Wil ook niet zeggen dat al die jaren optimaal waren, maar een goede basis wel kunnen leggen.Zoals ik ook zei in mijn beginpost had ik al best een redelijk natty fysiek rond 88 kilo (met crea) op 11/12%. Dit waren uiteraard ook echt beginner gains en ben alles verloren door meerdere omstandigheden. Als ik mijn oude fysiek terug krijg door deze kuur ben ik al erg tevreden.
Jouw kuur is best kort toch? Ik zou persoonlijk daarover denken als je geen progessie meer boekt en stilstaat. Pas na 6 weken minimaal.Als het goed is begint het vanaf week 4 (volgende week) visueel hard te gaan, ben dus echt zeer benieuwd. Zo niet zal ik de dose wat uppen want soms met dat gekloot van 0.8ml zit ik nu denk ik op 350mg per week.
Zijn hier maar twee leden waarvan ik veel opsteek en hun logs bekijk dat zijn AK en VNTL. Hier zitten geen pro’s, al hoe wel een kennis van mij dat wel is. Log starten is leuk, maar ik heb in mijn directe omgeving genoeg mensen met meer kennis die kunnen helpen en een coach.van de pro's hier is ook altijd welkom natuurlijk. Heb je wedstrijd ambities?
. Hier zitten geen pro’s, al hoe wel een kennis van mij dat wel is.
Ja maar is een vrouw en nauwelijks actief