MuscleMeat

1e x Testosteron Enanthaat log (250mg E4D)

Dag 8: (80.6)
Vanochtend 3e inject 0.8ml gezet, ging gelukkig weer vlekkeloos. Dit keer met Z track methode en het beviel me wel, die houd ik erin.

Heel het weekend uitrusten morgen alleen even 30 min cardio pakken en natuurlijk de dagelijkse stappen maken.

Net voor het eerst strepen gezien toen ik mijn sokken uitdeed, ik houd dus blijkbaar wel vocht vast want dit heb ik normaal nooit. Mijn gewicht is ook niet opeens flink omhoog gegaan of iets maar dat ik ben gestopt met creatine kan natuurlijk wel een vertekend beeld geven.

Ik zal vanavond ook een nieuwe schema in elkaar knutselen voor de komende paar maanden.
Succes
Voor het vocht vast houden kun je toch arimidex nemen?

• Topic Starter Topic Starter
Succes
Voor het vocht vast houden kun je toch arimidex nemen?
Thanks! Het liefst neem ik helemaal niks ernaast zodat ik precies weet wat de testosteron met mij doet. Heb alleen nolvadex en roa achter de hand voor gyno en acne het liefst gebruik ik ze beide niet.

Ik zal vanavond ook een nieuwe schema in elkaar knutselen voor de komende paar maanden.
Als je een trainings schema bedoeld vraag ik me af waarom je dat nu pas gaat doen terwijl je on bent, je had van te voren al moeten weten waarop je goed reageert.

De gear werkt vanaf dag 1 al ondanks je bloedwaardes nog niet stabiel zijn.

Kom nooit aan in vocht gh idem en sterker wordt ik ook tijdens me cruise dus daarin ook weinig verschil.

• Like
Waarderingen: UA
Als je een trainings schema bedoeld vraag ik me af waarom je dat nu pas gaat doen terwijl je on bent, je had van te voren al moeten weten waarop je goed reageert.

De gear werkt vanaf dag 1 al ondanks je bloedwaardes nog niet stabiel zijn.

Kom nooit aan in vocht gh idem en sterker wordt ik ook tijdens me cruise dus daarin ook weinig verschil.
Schema blijft grotendeels hetzelfde alleen wat kleine aanpassingen en een extra LB dag

• Like
Dag 9: (81.1)
Vandaag was een rust dag, ook geen cardio gedaan. Beetje PIP van gister maar niet storend. Gewicht begint langzaam omhoog te gaan.

Morgen UB1 knallen ben zeer benieuwd!

Dag 10: (80.7)
Al sinds een paar dagen vage dromen, gelezen dat dit wss door de test komt, las het ook een keer in een andere log. PIP is nog aanwezig van zaterdag maar totaal niet storend.

Heerlijke UB1 workout gehad, pomp was aanwezig, had minder tijd nodig tussen de sets door, zweette meer dan normaal en de aders worden wat zichtbaarder. Al met al een goede training. Neem altijd een liter spa blauw fles mee en dit keer ging die helemaal leeg in een uurtje.

Vandaag de 1e compliment gekregen over dat ik er goed uitzag, het begint dus langzaam te werken :)

had minder tijd nodig tussen de sets
Zou tussen sets en tussen oefeninge gewoon dezelfde rusttijd aanhouden. Weet niet of je je trainingen ook wel echt logt. Maar als je die rusttijden hetzelfde houd kun je met meer zekerheid zeggen dat je progressie maakt in de gewichten en dat het niet komt door meer of minder rust.

• Like
Zou ook zeker een liter drinken (vooral met dit weer) tijdens je training en het is ook geen luxe om een uur voor de sessie ook een 0.5/1L te nemen. Niet alleen voor blessure preventie, maar zonder genoeg vocht heb je simpelweg ook geen goede pomp.

2/3gr zout in je intra met dit weer is ook geen overbodige luxe.

• Like
Zou ook zeker een liter drinken (vooral met dit weer) tijdens je training en het is ook geen luxe om een uur voor de sessie ook een 0.5/1L te nemen. Niet alleen voor blessure preventie, maar zonder genoeg vocht heb je simpelweg ook geen goede pomp.

Drink zo 2.5liter rond mijn training met dit weer. Zweet me helemaal de blubber.
Doe er altijd elementair magnesium in zoutoplossing door.

• Like
Zou tussen sets en tussen oefeninge gewoon dezelfde rusttijd aanhouden. Weet niet of je je trainingen ook wel echt logt. Maar als je die rusttijden hetzelfde houd kun je met meer zekerheid zeggen dat je progressie maakt in de gewichten en dat het niet komt door meer of minder rust.
Yes, ik log elke training de oefeningen, gewicht, reps altijd en ik wil elke training mijn logboek verslaan. Rust doe ik eigenlijk altijd op gevoel, zodra ik denk dat ik weer maximaal kracht kan leveren begin ik aan mijn set.

Jij raad dus aan om echt rust tijd bij te houden?

Ja voor trainen drink ik meestal 0.7 en erna ook weer best veel na het eten. Ik zal er vanaf morgen ook zout en magnesium aan toevoegen.

Ik zou een vaste rusttijd doen ja. 3 a 4 minuten(net wat jij prettiger vindt maar hou dan wel tussen elke set even veel rust) voor compounds/ zware lifts als bench, squat, leg press etc. De rest hou ik zelf 2 minuten aan.

• Like
Ik heb al een waterval bilnaad na de eerste set met dit weer 😂
Zat even op een bankje tussen mij sets rdl door gister avond. Stond op en kon heel mijn reet en naad in zweet op dat bankje zien. Recht door een lange trainingsbroek van xxl heen gezweet.

• Like
Terug
Naar boven