XXL Nutrition

1e x Testosteron Enanthaat log (250mg E4D)

• Topic Starter Topic Starter
Dat lijkt het me niet waard. Ga je quasi evenveel netto aan overhouden van gains dan natty trainen.
Is het niet zo dat je natty limiet makkelijk is vast te houden? Stel dat is bij mij misschien 95 kilo op 8% en alles daarboven is dan moeilijk vast te houden naturel?

Ja hier ben ik het zeker mee eens, wanneer val je trouwens in die categorie goede responder?

Een goede "normale responder" zal bij een standaard cycle (500 mg Test E/week) in 8–12 weken zichtbare spiermassa winnen tussen de 3–4 kg, weinig vet opslaan, kracht toenemen, en weinig bijwerkingen hebben; meestal ook goed herstel na de cycle naar natuurlijke waardes.
Aantal kilo's dat je wint mindert uiteraard wel hoe langer je bezig bent, in het begin zal je ook wat kilo's bijkomen door vocht en glycogeen.

Dan heb je ook nog no-respons, low response en hyperresponders.

Is het niet zo dat je natty limiet makkelijk is vast te houden? Stel dat is bij mij misschien 95 kilo op 8% en alles daarboven is dan moeilijk vast te houden naturel?

Goh, je zal misschien je natty limiet sneller bereiken, maar niet met 1x per jaar 10 weken te kuren.

Jouw natty limiet gaat zeker niet 95kg op 8% zijn, tenzij je elite genen hebt.
Trek daar maar 10kg vanaf, dan kom je op 1m85, 87kg, 8% = 23 FFMI. Wat me zo wat de bovengrens lijkt voor de meeste mensen.

• Like
Waarderingen: UA
Een goede "normale responder" zal bij een standaard cycle (500 mg Test E/week) in 8–12 weken zichtbare spiermassa winnen tussen de 3–4 kg, weinig vet opslaan, kracht toenemen, en weinig bijwerkingen hebben; meestal ook goed herstel na de cycle naar natuurlijke waardes.
Aantal kilo's dat je wint mindert uiteraard wel hoe langer je bezig bent, in het begin zal je ook wat kilo's bijkomen door vocht en glycogeen.

Dan heb je ook nog no-respons, low response en hyperresponders.

Goh, je zal misschien je natty limiet sneller bereiken, maar niet met 1x per jaar 10 weken te kuren.

Jouw natty limiet gaat zeker niet 95kg op 8% zijn, tenzij je elite genen hebt.
Trek daar maar 10kg vanaf, dan kom je op 1m85, 87kg, 8% = 23 FFMI. Wat me zo wat de bovengrens lijkt voor de meeste mensen.
Ja die 10 weken is voor de eerste kuur even kijken hoe ik reageer etc, 2e kuur kan voor mij best 12-16 weken duren.

Laat me dit kuurtje even afmaken, goed herstellen, en dan kijken waar het schip strand. Heb genoeg logs gelezen die van plan waren om off te gaan maar toch zijn gaan cruisen haha

Ja die 10 weken is voor de eerste kuur even kijken hoe ik reageer etc, 2e kuur kan voor mij best 12-16 weken duren.

Laat me dit kuurtje even afmaken, goed herstellen, en dan kijken waar het schip strand. Heb genoeg logs gelezen die van plan waren om off te gaan maar toch zijn gaan cruisen haha

Ik denk dat de meeste beginnen met 1 klein kuurtje.

Het is niet zo dat de testosteron per se verslavend is, maar wel alles wat er bij komt kijken.
Je gaat een look creëren die je niet meer in de spiegel gaat zien zodra je off gaat, en die wil je telkens chasen.

• Like
Dag 13: (81.6)
Push workout ging lekker, nog geen bijzonderheden.

Heb je toevallig ook wat shape foto's? Dat we ook zo wat je progressie kunnen volgen.

• Like
Je kan de fotos ook hier zetten en dan op "alleen voor leden"

Dag 14
Rust dagje niet veel gedaan, morgen inject 5

Samenvatting 2e week
Gem gewicht week 1 80.5kg
Gem gewicht week 2 81.1kg +600g

Voordelen: energieker, iets meer pomp, vlot door de training,

Nadelen: vocht vasthouden, lichte PIP,

Heb je geen shape fotos waarop je jezelf anoniem maakt en die kan delen. Dan is het visueel beter te zien en je krijgt ook de beste advies als men daadwerkelijke een shape kan zien.

Heb je geen shape fotos waarop je jezelf anoniem maakt en die kan delen. Dan is het visueel beter te zien en je krijgt ook de beste advies als men daadwerkelijke een shape kan zien.
Zal kijken wat ik kan doen

Dag 15 (83.0kg!)
Getraind ging wel lekker, flinke weight gain opeens komt waarschijnlijk door zout inname van gister. Inject nr 5 gezet ging goed, gleed er soepeltjes in.

Vraagje voor de kenners, mijn libido voor de kuur was erg hoog, maar nu ik ben begonnen met kuren is dat niet meer zo. Ik zit er nu 2 weken in en had juist verwacht dat mijn libido nog hoger dan normaal zou zijn. Is het normaal dat libido daalt begint kuur en dan stijgt?

Te hoge e2?

• Like
Ai (10-12,5mg aromasin ed), dht derivaten (deel test vervangen voor bijv primo) of test dosis verlagen

Een iets lager libido zou ik je niet aanraden meteen een AI te slikken of compounds toe te voegen aan een eerste kuur. Als je zeker wil weten of het je oestrogeen is laat gewoon even je bloed prikken eerst.

• Like
Ahah mee ai aanraden doordat je weekje geen zin hebt in seks.

Goed advies.
Misschien ook kcal uppen in een cut als je honger hebt 💁

Ai (10-12,5mg aromasin ed), dht derivaten (deel test vervangen voor bijv primo) of test dosis verlagen
Ik doe nu 350/400mg nog lager zie ik echt niet zitten

Een iets lager libido zou ik je niet aanraden meteen een AI te slikken of compounds toe te voegen aan een eerste kuur. Als je zeker wil weten of het je oestrogeen is laat gewoon even je bloed prikken eerst.
Ja ik wacht nog even geduldig af als het niet beter word laat ik bloed prikken

Terug
Naar boven