XXL Nutrition

1e x Testosteron Enanthaat log (250mg E4D)

Wel even netjes afgenomen daarna trouwens.

• Like
Waarderingen: UA
Yes, ik log elke training de oefeningen, gewicht, reps altijd en ik wil elke training mijn logboek verslaan. Rust doe ik eigenlijk altijd op gevoel, zodra ik denk dat ik weer maximaal kracht kan leveren begin ik aan mijn set.

Jij raad dus aan om echt rust tijd bij te houden?

Ja voor trainen drink ik meestal 0.7 en erna ook weer best veel na het eten. Ik zal er vanaf morgen ook zout en magnesium aan toevoegen.
Rust tijd kan je best monitoren als je hartslag weer “normaal” is, kunt dit ook op gevoel doen. 1 min tekort rusten gaat je progressie kosten en 1 min te lang kost je alleen tijd dus beter te lang rust dan te kort. Kunt ook de budget manier doen zoals ik die geen fancy gucci smartwatch heeft en je hartslag in je nek voor 10 sec bijhouden (via je telefoon timer) hoevaak die tikt en doe dit keer 6 (6x10 sec = 1min) en zit je rond de 80/90 ben je weer good 2 go. Rusthartslag van 50/60 wat je misschien smorgens hebt ga je intra een trainingsessie niet halen of je rust 3 kwartier.

• Topic Starter Topic Starter
Dag 11: (81.2)
1.5 kilo erbij ineens vast vocht.
Goede LB1 quad focus workout gehad, alweer veel gezweet wat me opviel. Morgen inject nummer 4 hopen dat alles wat sneller inkikt, het is nog te subtiel voor mij. Morgen ook UB2 kijken hoe dat gaat voorderest niet veel bijzonders te melden vandaag.

Dag 11: (81.2)
1.5 kilo erbij ineens vast vocht.
Goede LB1 quad focus workout gehad, alweer veel gezweet wat me opviel. Morgen inject nummer 4 hopen dat alles wat sneller inkikt, het is nog te subtiel voor mij. Morgen ook UB2 kijken hoe dat gaat voorderest niet veel bijzonders te melden vandaag.
Ik weet niet wat je verwachting is maar het is niet zoiets als drugs wat 'inkickt'.

Je wordt niet opeens magisch van de één op de andere dag sterker dat gaat geleidelijk en zoals je hierboven al zegt je hebt een goede workout gehad langzaam aan zal iedere training een goede workout worden.

Ik weet niet wat je verwachting is maar het is niet zoiets als drugs wat 'inkickt'.

Je wordt niet opeens magisch van de één op de andere dag sterker dat gaat geleidelijk en zoals je hierboven al zegt je hebt een goede workout gehad langzaam aan zal iedere training een goede workout worden.

Ik vermoed dat hij ook graag visueel wat sneller verandering ziet.
Bij mijn eerste keer test-e was dat in week 3-4 dat ik relatief opvallende veranderingen begon te merken.

• Like
Ja visueel inderdaad, we hebben nog geduld het leukste moet nog komen :)

Inject nr 4

Bijlagen

• 9509A1DC-6D4C-47B0-BDCB-B75DEB3AC81C.jpeg
    9509A1DC-6D4C-47B0-BDCB-B75DEB3AC81C.jpeg
    293,6 KB · Weergaven: 38
Was er eigenlijk nog iets veranderd aan je plan, die 10 weken was erg kort en kan me niet herinneren of 'geen pct' cold turkey of cruise betekende

• Like
Was er eigenlijk nog iets veranderd aan je plan, die 10 weken was erg kort en kan me niet herinneren of 'geen pct' cold turkey of cruise betekende
Mjjn plan is om 10 weken lang te kuren en helemaal geen pct of cruise te doen. Cold turkey stoppen dus en kijken hoe snel ik erna herstel. Plan is om volgend jaar weer een kuur te doen als alles volgens wenst verloopt.

Precies, en je bent het begin ook nog bezig om je stabiele waarde van die dosering te bereiken "Generally, it will take about five times the drug's half-life to build a stable level in your body." betekent met test e dus 5x7 dagen, je halve cycle voor je op die waarde zit
Ik heb altijd begrepen hoe korter de kuur hoe sneller herstel is

En natuurlijk blijft de test nog wel ff 1/2 weken ze werk doen na die 10 weken
En ook hoevel effect je ervan zal ervaren, zou geen cycles doen als je zo graag nog volledig wil herstellen, dan beter gewoon iets als Enclo waarbij je terugzakt naar je oude waardes nadat je stopt, en hey, misschien hyperrespond je wel op Enclo en kom je alsnog rond de 2000n/dl

• Like
Precies, en je bent het begin ook nog bezig om je stabiele waarde van die dosering te bereiken "Generally, it will take about five times the drug's half-life to build a stable level in your body." betekent met test e dus 5x7 dagen, je halve cycle voor je op die waarde zit

En ook hoevel effect je ervan zal ervaren, zou geen cycles doen als je zo graag nog volledig wil herstellen, dan beter gewoon iets als Enclo waarbij je terugzakt naar je oude waardes nadat je stopt, en hey, misschien hyperrespond je wel op Enclo en kom je alsnog rond de 2000n/dl
Ja ik snap je punt, anyway sommige mensen herstellen nooit meer en zullen de rest van hun leven TRT moeten gebruiken, dat is nou eenmaal het “risico” die je neemt zodra je on gaat.

10 week is prima helemaal als je wil stoppen zonder pct of wat dan ook maar denk niet dat je veel spieren gaat houden, vermoed +- 10% van wat je wint deze 10 weken dat je dat mag houden

• Like
10 week is prima helemaal als je wil stoppen zonder pct of wat dan ook maar denk niet dat je veel spieren gaat houden, vermoed +- 10% van wat je wint deze 10 weken dat je dat mag houden
10 weken is in geen geval de moeite waard in principe

• Like
Dag 12: (81.5)
Gewicht blijft goed omhoog gaan! Vandaag Pull workout gehad en ging weer heerlijk.

Vandaag ook 4e inject gezet en die ging wat moeizamer dan normaal... Na wat geklungel mijn linker glute geprikt, ik moest hem er dit keer echt doorduwen, leek wel door 3 lagen, normaal glijd ie er soepel in. Ik vertrouwde het niet want het voelde raar, dus heb ik de naald erweer uit gehaald en ben ik maar in mijn rechter glute gaan prikken. Alweer moest ik echt doorduwen alsof die naald heel bot was, toen even geaspireerd en heel langzaam de test geinjecteerd. Ik denk dat ik door dit geklungel vandaag vreselijke pip ga hebben want ik voel hem nu al en ik heb natuurlijk 4 dagen geleden ook al in die rechter glute gezet...
Al met al een rustig dagje verder :)

Plan is om aankomende 5 jaar elk jaar 1 kuur te doen, lijkt me wel voldoende om volledig te herstellen?

Dit lijkt me wel echt sterk om eerlijk te zijn, dus stel ik ga nu van 80 naar 90 dan zak ik weer terug naar 81? Ik heb vele logs etc gelezen die houden wel meer over dan dat?

Tuurlijk wel, als je al beginner je respons wil testen is dat naar mijn mening prima. Mijn eerste twee test kuurtjes waren ook 10 weken.
Ja hier ben ik het zeker mee eens, wanneer val je trouwens in die categorie goede responder?

Terug
Naar boven