AndroidHealthClinic

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
harcore training timmie , idd jij bencht ook al zo zwaar - t*ring jantje

Sterke bench Tim! Mooie workout trouwens, groot gelijk dat je terug overschakelt naar split training, geef je elke spier tenminste wat ze verdient 1x per week, no mercy :D

Zeer sterke training die laatste, mooie gewichten!

Netjes vriend... maar als je op een plateua blijft zitte met die 120kg, moet je eens gaan sleutelen aan je reprange.

• Topic Starter Topic Starter
Sterke bench Tim! Mooie workout trouwens, groot gelijk dat je terug overschakelt naar split training, geef je elke spier tenminste wat ze verdient 1x per week, no mercy :D

indeed indeed, borst voel ik nu nog eens goed prikken dus goed teken :D

Zeer sterke training die laatste, mooie gewichten!

thx

Netjes vriend... maar als je op een plateua blijft zitte met die 120kg, moet je eens gaan sleutelen aan je reprange.

ja heb al verschillende rep ranges nu uitgeprobeerd, maar met men huidige voelt het het best. Ben wel heel snel van 90kg naar 120kg geschoten, op minder dan 1 maand tijd, maar ben er zeker van dat vanaf mijn clean bulk volgende week het een kwestie van tijd is voor ik 130kg bench

jup goed wat cals verbrand :D en wie weet, over 9 maand heeft ons zoontje er een speelkameraadje bij :bow:

vandaag weer normaal gaan loggen,vanavond full body #1, voor de laatse keer. Ben deze ochtend met men liver support begonnen, nog 1 weekje doorcutten en dan clean bulken yeahaa :p

Wil je er nog een kindje bij?
Zou leuk wezen voor je zoon. Je zoontje is toch ook nog niet zo oud?

Om over dat plateau te geraken kan je misschien even overschakelen naar flat dumbbell press, een maandje en dan weer BP. Durf te wedden dat je minimum 125kg bencht dan.

Wil je er nog een kindje bij?
Zou leuk wezen voor je zoon. Je zoontje is toch ook nog niet zo oud?

1 jaar en 7 maanden nu,dus word wel tijd voor een speelkameraadje vinden we. En eenmaal ik met men epistane cycle bezig ben gaan we niet proberen hebben we afgesproken, enkel met condoom dan want je weet nooit of dit effect heeft op de gezondheid later

Deze even doen kerel ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 jaar en 7 maanden nu,dus word wel tijd voor een speelkameraadje vinden we. En eenmaal ik met men epistane cycle bezig ben gaan we niet proberen hebben we afgesproken, enkel met condoom dan want je weet nooit of dit effect heeft op de gezondheid later

Ok groot gelijk heb je. Ben benieuwd of je raak geschoten heb.

Verstandig dat je het niet tijdens je kuur doet.

Ik heb het eigenlijk ook niet echt op prohormonen. Ben bang dan het kanker veroorzaakt later ofzo.

Om over dat plateau te geraken kan je misschien even overschakelen naar flat dumbbell press, een maandje en dan weer BP. Durf te wedden dat je minimum 125kg bencht dan.

maybe ja, maar ik heb nooit geen goed gevoel bij flat db press, ligt me niet echt zoals benchen

Deze even doen kerel ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ziet er wel goed plan uit, maar ben niet echt gefocused nu om meer te benchen, wil nu massa gaan pakken vooral. maar toch thx, heb het opgeslagen voor een later tijdstip

Ok groot gelijk heb je. Ben benieuwd of je raak geschoten heb.

Verstandig dat je het niet tijdens je kuur doet.

Ik heb het eigenlijk ook niet echt op prohormonen. Ben bang dan het kanker veroorzaakt later ofzo.

hoop t ook dat t raak was :p iig genoeg geprobeerd :D

en tegenwoordig moet je met alles oppassen, maar begrijp wat je wil zeggen. Blijft ook maar bij 1 cycle en naar zwaardere stuff ga ik toch niet grijpen, dat wil mijn vriendin ni en ikzelf ook niet

Die laatste foto's zien er goed uit ga je na het cutten weer gainen
ik vind je eet schema er goed uit zien zoiets moet ik ook hebben want ik moet ook weer van 95kg naar beneden tot de 80kg

Die laatste foto's zien er goed uit ga je na het cutten weer gainen
ik vind je eet schema er goed uit zien zoiets moet ik ook hebben want ik moet ook weer van 95kg naar beneden tot de 80kg

thx, ja dit is men laatste week cut, en dan maart & april clean bulken om dan vervolgens mei & juni laatste loodjes door te cutten

net 50 minuutjes cardio erop zitten, kleine 400kcal weer kwijt

Netjes hier! ga je log volgen.

oja vandaag rustdag :p vanavond relax in de zetel naar real madrid - liverpool kijken

Ik ook lekker rust deze dag! Weetje al watje met jevoeding gaatdoen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven