- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
iedereen benched hier plots zoals een malle
Sterk kerel![]()
bench al bijna 4 maand 120kg 1 rep max, blijf erop steken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen benched hier plots zoals een malle
Sterk kerel![]()

Sterke bench Tim! Mooie workout trouwens, groot gelijk dat je terug overschakelt naar split training, geef je elke spier tenminste wat ze verdient 1x per week, no mercy![]()

Netjes vriend... maar als je op een plateua blijft zitte met die 120kg, moet je eens gaan sleutelen aan je reprange.
jup goed wat cals verbranden wie weet, over 9 maand heeft ons zoontje er een speelkameraadje bij
vandaag weer normaal gaan loggen,vanavond full body #1, voor de laatse keer. Ben deze ochtend met men liver support begonnen, nog 1 weekje doorcutten en dan clean bulken yeahaa![]()
Wil je er nog een kindje bij?
Zou leuk wezen voor je zoon. Je zoontje is toch ook nog niet zo oud?
1 jaar en 7 maanden nu,dus word wel tijd voor een speelkameraadje vinden we. En eenmaal ik met men epistane cycle bezig ben gaan we niet proberen hebben we afgesproken, enkel met condoom dan want je weet nooit of dit effect heeft op de gezondheid later
Om over dat plateau te geraken kan je misschien even overschakelen naar flat dumbbell press, een maandje en dan weer BP. Durf te wedden dat je minimum 125kg bencht dan.
Deze even doen kerel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ok groot gelijk heb je. Ben benieuwd of je raak geschoten heb.
Verstandig dat je het niet tijdens je kuur doet.
Ik heb het eigenlijk ook niet echt op prohormonen. Ben bang dan het kanker veroorzaakt later ofzo.
iig genoeg geprobeerd 
Die laatste foto's zien er goed uit ga je na het cutten weer gainen
ik vind je eet schema er goed uit zien zoiets moet ik ook hebben want ik moet ook weer van 95kg naar beneden tot de 80kg
net 50 minuutjes cardio erop zitten, kleine 400kcal weer kwijt

jouw avatar, het blijft lachen