Fitness Seller

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ook lekker rust deze dag! Weetje al watje met jevoeding gaatdoen?

nu nog paar dagen doorcutten, vanafmaandag dan rond de 3000kcal gaan eten.

De basis blijft mijn huidig cutschema

maaltijd 1: 3 eieren omelet met 100gram paardenrookvlees, 50 gram protein80 met water
maaltijd 2: 150gram kippenwit
maaltijd 3: 250gram kippenblokjes tandori met ananas
maaltijd 4: 150gram kippenwit
maaltijd 5 pre wo: 3 eieren omelet met 100gram paardenrookvlees, 50 gram protein80 met water
maaltijd 6: 500gram magere kwark

totaal: 2047kcal, 318 gram eiwit, 47 gram koolhydraten, 72 gram vet

aangevuld met brinta & magere melk, zilvervliesrijst & bruin brood

ziet er goed uit!

broeders & zusters ik moet iets bekennen

ik ben geen flinke jongen geweest vandaag

ik heb van mijn baas deze ochtend 2 collega's slecht nieuws moeten meedelen en moeten ontslaan

1 collega begon te wenen en ik voelde mij er zo slecht bij :(

ben dan deze middag maar met die 2 collega's mee gaan eten in de mc donalds en heb zwaar gegeten :( en nu nog een chocolade wafel gesnoept

bléh sux big time

broeders & zusters ik moet iets bekennen

ik ben geen flinke jongen geweest vandaag

ik heb van mijn baas deze ochtend 2 collega's slecht nieuws moeten meedelen en moeten ontslaan

1 collega begon te wenen en ik voelde mij er zo slecht bij :(

ben dan deze middag maar met die 2 collega's mee gaan eten in de mc donalds en heb zwaar gegeten :( en nu nog een chocolade wafel gesnoept

bléh sux big time

Niet schuldig bij voelen, is jouw keuze niet.En ook geen schuld gevoel met de junk, kan zeker geen kwaad es.Je lichaam gaat voor de ene keer echt niet extra vetten opnemen door die ene extra junk meal.Gewoon terug aan je schema vanaf nu.

Niet schuldig bij voelen, is jouw keuze niet.En ook geen schuld gevoel met de junk, kan zeker geen kwaad es.Je lichaam gaat voor de ene keer echt niet extra vetten opnemen door die ene extra junk meal.Gewoon terug aan je schema vanaf nu.

ja ik weet dat t in opdracht van is, maar toch is het iets klote om te doen. Als 24 jarige snotneus tegen een vrouw van 45 gaan zeggen dat haar laatste 3 maanden ingaan hier op de firma en die dan vervolgens in tranen uitbarst, leuk is anders... En die junk doet me vooral mentaal meer pijn dan het fysiek kwaad kan, het feit dat k me in men laatste cut week nog laat vangen om te junken geeft een rot gevoel

Niemand kan je het gevoel wegnemen wat je hebt maar ga er niet te lang bij stilstaan en niet te lang teleurgesteld in jezelf blijven en gewoon weer doorgaan

Klote Tim. Erg vervelend dat je dat moest doen.

Die junk is niet zo heel erg slecht.

Waneer stopt je cut deze week?

Klote Tim. Erg vervelend dat je dat moest doen.

Die junk is niet zo heel erg slecht.

Waneer stopt je cut deze week?

zaterdag om middernacht, ik ga zaterdag wel uit met paar vrienden maar is toch enkel op bruiswater & plat water en een enkele cola zero. en zondag ga ik gewoon een hele dag in men bed liggen en tv kijken en af en toe iets eten wss :) en dan maandag meteen op 3000kcal gaan clean bulken

maar zaterdagavond voor ik uitga weeg ik mij en dat is het resultaat van men cut

Ok. Als ik jouw zou ik rustig beginnen met je clean bulk. Een paar hoge dagen op 3000 kcal zitten en een paar dagen op 2000 en 2500 kcal.

Het gewicht kan er snel weer aanvliegen. Dat is mijn ervaring.

En zaterdag niet stiekem een bacotje ofzo:D? Dat mag toch wel na zoveel tijd.

Ok. Als ik jouw zou ik rustig beginnen met je clean bulk. Een paar hoge dagen op 3000 kcal zitten en een paar dagen op 2000 en 2500 kcal.

Het gewicht kan er snel weer aanvliegen. Dat is mijn ervaring.

En zaterdag niet stiekem een bacotje ofzo:D? Dat mag toch wel na zoveel tijd.

maybe wel, kan altijd wat rijst en brood laten vallen als ik merk dat ik te snel bijkom

en nee zaterdag zeker geen alcohol, start maandag met epistane cycle en ben nu al met men liver support bezig, zou niet echt slim zijn om dan zaterdag alcohol te zuipen :) nee nee ik zal wel braaf erafblijven en hebben men maten weer geluk, moeten ze geen bob loten

ja ik weet dat t in opdracht van is, maar toch is het iets klote om te doen. Als 24 jarige snotneus tegen een vrouw van 45 gaan zeggen dat haar laatste 3 maanden ingaan hier op de firma en die dan vervolgens in tranen uitbarst, leuk is anders... En die junk doet me vooral mentaal meer pijn dan het fysiek kwaad kan, het feit dat k me in men laatste cut week nog laat vangen om te junken geeft een rot gevoel

Heb al net hetzelfde meegemaakt, is inderdaad echt niet plezant. Maar je bent ook maar "the messenger" he, is een beslissing die boven je hoofd gemaakt is. Heb daar zelf ook niet te lang bij stilgestaan toen. Is op het ogenblik wel lastig maar in leidinggevende functies ga je dit zeker nog tegenkomen hoor..

Van dat junkuurtje :D gewoon niets van aantrekken en gewoon weer voort doen hoe je bezig was man, kop op!

thx, hopelijk moet k het toch niet te vaak meer doen, ben daar veel te soft voor :p en godver real madrid heeft gisteren verloren :(

vanavond goe afreageren op benen + schouders, en morgen een dag verlof dus kan lekker recupereren

thx, hopelijk moet k het toch niet te vaak meer doen, ben daar veel te soft voor :p en godver real madrid heeft gisteren verloren :(

vanavond goe afreageren op benen + schouders, en morgen een dag verlof dus kan lekker recupereren

Bij mij zijn het ook de benen vandaag :)
Ben benieuwd naar je trainingspost Tim!

troost je, juventus heeft ook verloren :(

nu nog paar dagen doorcutten, vanafmaandag dan rond de 3000kcal gaan eten.

De basis blijft mijn huidig cutschema

maaltijd 1: 3 eieren omelet met 100gram paardenrookvlees, 50 gram protein80 met water
maaltijd 2: 150gram kippenwit
maaltijd 3: 250gram kippenblokjes tandori met ananas
maaltijd 4: 150gram kippenwit
maaltijd 5 pre wo: 3 eieren omelet met 100gram paardenrookvlees, 50 gram protein80 met water
maaltijd 6: 500gram magere kwark

totaal: 2047kcal, 318 gram eiwit, 47 gram koolhydraten, 72 gram vet

aangevuld met brinta & magere melk, zilvervliesrijst & bruin brood

damn dat huidige cutschema is wel pittig.
Nagenoeg carb-loos.
Kan je wel functioneren hierop?

Ik ben ff de draad kwijt;
- hoelang zat je op dit schema?
- heb je af en toe een refeed dag gehouden?
- hoeveel cardio deed je erbij?
- wat is je winst? vet % + kilo's?

damn dat huidige cutschema is wel pittig.
Nagenoeg carb-loos.
Kan je wel functioneren hierop?

Ik ben ff de draad kwijt;
- hoelang zat je op dit schema?
- heb je af en toe een refeed dag gehouden?
- hoeveel cardio deed je erbij?
- wat is je winst? vet % + kilo's?

heb van januari tot februari gewoon gecut op het schema dat in mijn beginpost staat.

dan in februari begonnen met het schema hierboven, laatste 2 weken de kwark erook uitgegooid.

heb op 13februari 1 junkdag gehad die gepland was (gewoon volgepropt met mc do) en gisteren nog een ongeplande junkdag. voor de rest heb ik mij aan dit schema gehouden

cardio is 3x 1uur per week

van januari naar februari was ik 2kg kwijt, februari tot nu nog eens 6kg. vet% heb ik nog geen idee, maar de spiegel zegt mij dat ik geen massa kwijt ben, zelfs gegained bij armen/traps.

heb ook niets aan kracht ingeleverd, enkel soms beetje futloos door de low carbs.

Maandag begin ik 2 maandjes clean bulk met epistane cycle en dan in mei en juni opnieuw low carb cutten

:d

ik was hier wel content mee :d - speelde goed he lverpool:d

heb van januari tot februari gewoon gecut op het schema dat in mijn beginpost staat.

dan in februari begonnen met het schema hierboven, laatste 2 weken de kwark erook uitgegooid.

heb op 13februari 1 junkdag gehad die gepland was (gewoon volgepropt met mc do) en gisteren nog een ongeplande junkdag. voor de rest heb ik mij aan dit schema gehouden

cardio is 3x 1uur per week

van januari naar februari was ik 2kg kwijt, februari tot nu nog eens 6kg. vet% heb ik nog geen idee, maar de spiegel zegt mij dat ik geen massa kwijt ben, zelfs gegained bij armen/traps.

heb ook niets aan kracht ingeleverd, enkel soms beetje futloos door de low carbs.

Maandag begin ik 2 maandjes clean bulk met epistane cycle en dan in mei en juni opnieuw low carb cutten

Akkoord.
Zonde dat je geen secure vetmeting heb gedaan, was wel benieuwd naar je winst.
Goed bezig, ben benieuwd naar het vervolg.

Akkoord.
Zonde dat je geen secure vetmeting heb gedaan, was wel benieuwd naar je winst.
Goed bezig, ben benieuwd naar het vervolg.

ja kweet het maar bij ons in de gym doen ze daar niet aan tenzij je onder begeleiding staat en dat is extra betalen per maand :rolleyes:

maar spiegel zegt mij veel, en nu komen de vormen van een six pack er al iets meer door, enkel dezijkanten (zwembandjes) zijn er nog wel maar die werk ik wel weg later :p

ok de cut is gedaan, weegschaal geeft nu 80.4kg aan

progressiefoto's

januari front

f0ulv8.jpg

nu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

januari back

24yzgvk.jpg

nu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan nog 1 van men triceps en 3 van men zjkant (kreeg er gene 1 goed dus krijg je er 3 :p )

23w1tvr.jpg

28m09qh.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven