El Animalus
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd naar het verloop van die epistane cycle! Goed bezig Tim!
Zo, het duurt even maar heb je complete log doorgelezen (vluchtig)!
Een aantal dingen vallen mij op:
1: je avatar doet je geen recht, doe een ub pic ofzo, want zo lijkt je arm maar 35 cm, terwijl dit wss 40+ is!
2: Zeer sterke borst, maar deze loopt straks zo erg voor op je rug dat het gaat opvallen denk ik.
Zowiezo denk ik dat je in je toekomstige split toch wel 4a5 oefeningen moet pakken om het bij te trekken tov je borst.
Begrijp me niet verkeerd,je borst is top (ook qua kracht), maar 110 kg deadlift (maar de andere oefeningen voor rug ook) kan cker VEEL zwaarder.
Misschien zijn anderen het niet met mij eens, maar als ik naar mezelf kijk doe ik na 1,5 jaar pas 100 kg bench, maar bv wel 180 kg deadlift en 100 kg cable row.
Verder goed log, ga ik cker blijven volgen.

Mooie vooruitgang Tim, duidelijk al droger gekomen! Blijven knalleuh op cardio en voedingsschema en je zal netjes voor de dag komen deze zomer!
Gaat lekker! Mooie beginpost by the way, alles duidelijk en netjes!
Do my eyes spy a sixpack?![]()

ai ai ai .. aan de koffie kerel ! coffee will save you !
straks tijdens de middag even langs de winkel voor nog wat wortelen en de snoeprayon proberen te negeren 
lust geen koffiestraks tijdens de middag even langs de winkel voor nog wat wortelen en de snoeprayon proberen te negeren
![]()
! Mss is een refeed dag inlassen?Doorbijten Tim! Denk aan de schade die die snoeprayon kan toebrengen aan je progressie! Mss is een refeed dag inlassen?

Doorbijten Tim! Denk aan de schade die die snoeprayon kan toebrengen aan je progressie! Mss is een refeed dag inlassen?
Inderdaad, ik heb ook 2 weken cutten naar de vaantjes geholpen door te junken
Zoethout knagen kan ook al helpen![]()

héhé thx brothers, tis me gelukt de snoep en de drang naar carbs te weerstaan, heb 1kg wortelen bijgekocht & 200gram kippenwit![]()
Laat die wortels liggenYes