Fitness Seller

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik voel de spierpijn in je borst bijna;). Lekker gedaan en een goed PR meegepakt; top.:D

• Topic Starter Topic Starter
sterke bencher, serieus gewichten op de fly's ook.

thx

Indeed ... maar waarom zo laag gaan in reps bij fly's? Is toch niet echt een massa bouwer.
Meer een afmaker. Dus hoger in reps gaan zou ik zeggen.

Ben ik met eens, ik sluit de laatste weken men borsttraining af met 4 s X 12 decline flyes, vult de borst lekker op :p

ben ik het weer niet mee eens :D de rek die ik krijg in men pecs bij 3x30kg is veel intenser bij mij dan wanneer ik 8x22 of 24 blijf doen bijvoorbeeld

Ik voel de spierpijn in je borst bijna;). Lekker gedaan en een goed PR meegepakt; top.:D

héhé thx, spierpijn valt goed mee hoor

Inclined nog zo'n press zetten na je gewone bench... rare verhouding kerel maar ook wel
puike prestatie.

men incline & flat bench lopen praktisch gelijk wat gewicht betreft, tussen die 100kg & 110kg incline zat wel redelijk wat rusttijd

mhh feestmaaltijd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

50 minuutjes cardio eropzitten, harder gezweet als normaal, weet niet of dit door de epi komt of niet. zo meteen nog een abs circuitje doen

goede bench!

waarom doe je in hemelsnaam zolang cardio?

Nu al helemaal met de epistane erbij zou ik dat laten persoonlijk

goede bench!

waarom doe je in hemelsnaam zolang cardio?

Nu al helemaal met de epistane erbij zou ik dat laten persoonlijk

is maar low intensity fietsen, 2x in de week. vooral om beetje in beweging te blijven en toch nog iets van vet te verbranden

vandaag rustdagje, zonnebanken, en vroeg slapen. 3e en laatse dag op 20mg, morgen verhogen naar 30mg epi

Merk je al iets van je kuurtje tim

suc6 met je cycle man.

thx

vandaag eerste dag op 30mg, deze ochtend al 20mg ingenomen. Vanavond benen + schouders trainen, ben eens benieuwd wat dit ga geven

eerste training op 30mg, ging heel vlot

BENEN

*squatt

• 12x40
  • 10x80
  • 8x100
  • 8x120
  • 5x140
  • 2x160

*leg extensions

geen idee hoeveel gewicht, die getallen staan er ni meer op :) wel 5 setjes tot de max

*leg press

• 3x12x120

*seated calf raises

• 5x30x50kg

SCHOUDERS

*front press in de smith machine.. heb hiervoor gekozen omdat k is maximaal met gewicht wou doorgaan

• 12x40
  • 10x60
  • 8x80
  • 5x80

*dumbbell shoulder press (gewicht per dumbbell)

• 12x14
  • 10x18
  • 8x20
  • 5x24

*side raises gewicht per dumbbell

• 3x12x10 pink naar boven

*cable side raises gewicht per cable

• 3x10x10

had sinds lang nog eens een marcelleke aan, en kreeg reacties dat k duidelijke strepen heb op men schouders dus deed wel deugd :D

Laatst bewerkt:
Lekker squats tim.;)

160kg squat! doe ik je niet na bro, nice!

wat ik wel raar vind is dat je 'maar' 120kg legpresst, of is daar een reden voor?

wat ik wel raar vind is dat je 'maar' 120kg legpresst, of is daar een reden voor?

legpressen na de squatt hé :) vooral om het bloed te laten pompen naar de spieren dat ik die ertussen gooi. max legpress zal rond de 200kg liggen, maar doe die niet graag want heb problemen om men rug niet te krommen als k dit doe

Ahzo, met een reden dus! top ;)
squats full of parallel?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven