Fitness Seller

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
rep pr = more power .. dus volgende keer gewoon meer gewicht erop leggen kerel ;)

• Topic Starter Topic Starter
rep pr = more power .. dus volgende keer gewoon meer gewicht erop leggen kerel ;)

das waar maar de stap van 120 naar 130kg was toch nog iets te groot blijkbaar. volgende training 125kg ipv 120kg eropgooien en dan de week erna moet 130kg lukken

Mcdo ofwa :D Is wel goe voor een extra kcal iname :p

Met een iets andere opbouw ging je die 130 op BP wel gehaald hebben :)

thx all, hier nog 2 piccas na 9 dagen epi, nu gaat het echte werk pas beginnen

borst opgespannen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

25frrpv.jpg

Tieves die bench en incline bench gaan bruut man!
Respect!

Damn gast! Brute vooruitgang aan het maken! Gaat lekker die epi cycle precies? Voor de rest nog geen sides gemerkt van dat spul?

Tieves die bench en incline bench gaan bruut man!
Respect!

thx

Damn gast! Brute vooruitgang aan het maken! Gaat lekker die epi cycle precies? Voor de rest nog geen sides gemerkt van dat spul?

ja gaat goed, en nu begint het pas op gang te komen. Nog geen last van sides gehad, buiten maandagnacht na de borst & biceps training heel onrustig geslapen. En heb ook langer last van spierpijn, maar kan ook zijn dat dit is omdat ik harder doorga.
Maar geen backpumps of verminderd libido ofzo.

thx

ja gaat goed, en nu begint het pas op gang te komen. Nog geen last van sides gehad, buiten maandagnacht na de borst & biceps training heel onrustig geslapen. En heb ook langer last van spierpijn, maar kan ook zijn dat dit is omdat ik harder doorga.
Maar geen backpumps of verminderd libido ofzo.

Gaat lekker zo te zien, ben jaloers van je chest!

Lekker man, ik zie een goed verschil in je chest.;)

Lekker door knalle tim:D

timmeeh verwaarloos je schouders niet !!

ja update, zoontje is woensdagnacht ziek geworden, over de 40° koorts en rode uitslag, meteen naar de spoed gereden en is paar nachten daar gebleven voor observatie. had alle symptomen van een hersenvliesontsteking maar de koorts is sinds zaterdag weg en hij is weer helemaal beter.

ben wel nog gaan trainen maar op autopiloot, nog wel zwaar getraind maar geen idee van de gewichten heb gewoon geknald.

Wat de epistane betreft, ben nu 2 weken bezig, eerste week was opbouwend, en nu 1 week op 40mg ed bezig. Naar mijn gevoel zie ik al meer massa in de spiegel + lijk ik ook droger te staan. Veel kracht heb ik nog niet gegained, vanavond eerste echte test op de bench.
heb ook nog geen last van sides, buiten nu een klein beetje uitslag op men schouders.

Deze week weer beetje hoger in carbs en ook eiwitten gaan, merk met de epistane dat ik meer voeding nodig heb.

Damn, dat is even schrikken dan. Hoop dat de kleine snel weer terug in orde is.

Damn, dat is even schrikken dan. Hoop dat de kleine snel weer terug in orde is.

ja was wel even serieus schrikken. gelukkig is het een stevig manneke, zelfs in het ziekebed was hij nog aan het lachen en onnozel aan het doen.. helemaal zijn papa :D

Ben blij dat alles goedkomt met je zoontje kerel! Zal wel even zwaar schrikken geweest zijn! Nu hij terug in orde is, back on track in the gym he!

Ben blij dat alles goedkomt met je zoontje kerel! Zal wel even zwaar schrikken geweest zijn! Nu hij terug in orde is, back on track in the gym he!

yes thx, vanavond vliegen we er weer keihard in met borst & biceps

laatste keer dat ik begin met flat bench, vanaf volgende week ga men eerste borst oefening incline zijn. dus vanavond moet en zal die 130kg sneuvelen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven