XXL Nutrition

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
thx

vandaag een uurtje cardio gedaan + abs. nu even een filmpje kijken (batman & robin met arnold als mr freeze :D), bed in en ben klaar om morgenvroeg rug + tricpes erdoor te knallen

rug & triceps training van deze ochtend

* t-bar row : 12*30 10*40 8*50 6*60
* front pulldown: 4*12*40 (2 sec aanspannen onderaan)
* Cable row: 12*25 10*35 8*45 6*50 4*55
* Deadlift: 3*20*50kg (last van onderrug dus licht gewicht / meer reps genomen)

triceps

*close grip ez-bar press : 4*12*35kg
* triceps pushdown: 12*25 10*35 8*40 6*45 3*50
* dips: 4*15*85kg (enkel lichaamsgewicht dus)
* one arm dumbbell extensions: 3*8*10kg

daarna nog een zonnebankje gedaan

training van zondagochtend

De dag begon al heel goed, normaal fiets ik naar de gym (ligt maar op 10 minuutjes fietsen van mij thuis) but guess what, platte band. Had ik dus 2 mogelijkheden: de auto nemen of lopen... Aangezien ik toch cardio moest doen vandaag maar besloten om naar de gym te joggen.

Voor het vertrek eerst even gewogen en vet% gemeten:

*gewichtsprogressie: van 87.4kg op 1 januari naar 86.2kg
*bodyfat %: van 18%BF naar 16.2%

ben hier tevreden over, wil zeggen dat ik vet verlies en geen spiermassa tot hiertoe. Zo ziet het er ook uit in de spiegel, sta al beetje droger.

Dan de training van vandaag, 20 minuutjes fietsen + 20 minuutjes steppen.

abs

machine crunches: 12*25 10*30 8*35 6*40 4*45
leg raises: 3*12
dumbbell sidebends: 3*12*22kg
1 of ander machine waar je met je knieen op gaat zitten, vooroverbuigt en op een steuning leunt, en dan met je knieen naar voor zwengelt. Voelde het wel in mijn abs maar ook in de onderrug dus dit laten we maar voor wat het is :)

daarna terug naar huis gelopen

Goeie training man! En naar de training joggen, respect!

Net resultaat. Je bent ook erg goed bezig en vooral gediciplineerd.

Hou het vol bro;)

Lekker bezig Timeeeh!! Hoeveel cardio doe je nu bij je trainingen?

Lekker bezig Timeeeh!! Hoeveel cardio doe je nu bij je trainingen?

dank je, ik doe in totaal 2u40 aan cardio op aparte dagen (1u dinsdag, 1u vrijdag en 40 minuten op zondag) en dan nog elke dag 20 minuutjes naar de gym heen & terug fietsen :) voorlopig is dit genoeg, mijn bedoeling is niet om kilo's op een maand te verliezen maar om op 6 maanden tijd droog / droger te staan met zo weinig mogelijk spiermassa verlies, en vanaf dan gaan clean bulken. Wat nog fantastischer zou zijn is moest ik op 6 maanden tijd droger staan en spiermassa gegained hebben :D

vanaf morgen eetschema een beetje aanpassen, meer eiwitten, minder kh

dank je, ik doe in totaal 2u40 aan cardio op aparte dagen (1u dinsdag, 1u vrijdag en 40 minuten op zondag) en dan nog elke dag 20 minuutjes naar de gym heen & terug fietsen :) voorlopig is dit genoeg, mijn bedoeling is niet om kilo's op een maand te verliezen maar om op 6 maanden tijd droog / droger te staan met zo weinig mogelijk spiermassa verlies, en vanaf dan gaan clean bulken. Wat nog fantastischer zou zijn is moest ik op 6 maanden tijd droger staan en spiermassa gegained hebben :D

20 minuten heen en terug bij elkaar opgeteld? Lekker dan! dus nog eens 20 Minuten per dag fietsen ook!

20 minuten heen en terug bij elkaar opgeteld? Lekker dan! dus nog eens 20 Minuten per dag fietsen ook!

jup, en zodra het iets of wat beter weer terug word schaf ik mij een nieuwe fiets aan (want deze is enkel goed voor korte afstanden, is een oud geval) en ga ik regelmatig proberen naar mijn werk te fietsen (40minuten heen, 40 minuten terug)

Lekker bezig :thumb:

inderdaad :) en bedankt

vandaag borst & biceps geknald, ben doodop nu

borst:

* incline dumbbell press (gewicht = kg per dumbbell): 12*14 10*22 8*30 6*34 4*36
* flat benchpress: 8*100 6*100 4*100
* decline benchpress: 3*15*60kg, traaaag laten zakken, explosief uitstoen

enkel press oefeningen gedaan vandaag

biceps

*ez bar preacher curls: 12*20 10*30 8*35 6*40
*cable concentration curls in superset met low cable curls: 3*10*30kg + 3*10*20kg
*hammer curls: 12*8 10*10 8*12 4*14

en even tussen pic genomen van borst (k*t kwaliteit maja)

mhy6x5.jpg

Staat er toch al strakker bij dan in je beginpost moet ik zeggen :)

Die beginpost is héél mooi opgemaakt moet ik zeggen, je hebt er zeker en vast goed over nagedacht dus veel kan er niet foutlopen! Succes ;)

Je hebt wel een laag volume op borst moet ik zeggen:

incline db press: 3 werksets
bench press: 3 werksets
decline bp: 3 werksets

Maar blijkbaar werkt het wel voor jou want zo op het eerste zicht is je borst het beste

Je hebt wel een laag volume op borst moet ik zeggen:

incline db press: 3 werksets
bench press: 3 werksets
decline bp: 3 werksets

Maar blijkbaar werkt het wel voor jou want zo op het eerste zicht is je borst het beste

was enkel maar vandaag, normaal begin ik met flat bench 12*40 10*80 8*100 4*110 2*120, daarna volgt ongeveer hetzelfde met incline, dan 5 setjes incline flys, 3 setjes peck deck & 3 setjes cable cross

Slecht geslapen deze nacht, vanavond men pot kwark iets eerder opeten

thx bro, gaat inderdaad goed nu, als het zo blijft evolueren ben ik een gelukkig man :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven