- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekker bezig Timeeeh!! Hoeveel cardio doe je nu bij je trainingen?
voorlopig is dit genoeg, mijn bedoeling is niet om kilo's op een maand te verliezen maar om op 6 maanden tijd droog / droger te staan met zo weinig mogelijk spiermassa verlies, en vanaf dan gaan clean bulken. Wat nog fantastischer zou zijn is moest ik op 6 maanden tijd droger staan en spiermassa gegained hebben 
dank je, ik doe in totaal 2u40 aan cardio op aparte dagen (1u dinsdag, 1u vrijdag en 40 minuten op zondag) en dan nog elke dag 20 minuutjes naar de gym heen & terug fietsenvoorlopig is dit genoeg, mijn bedoeling is niet om kilo's op een maand te verliezen maar om op 6 maanden tijd droog / droger te staan met zo weinig mogelijk spiermassa verlies, en vanaf dan gaan clean bulken. Wat nog fantastischer zou zijn is moest ik op 6 maanden tijd droger staan en spiermassa gegained hebben
![]()
20 minuten heen en terug bij elkaar opgeteld? Lekker dan! dus nog eens 20 Minuten per dag fietsen ook!
en bedanktStaat er toch al strakker bij dan in je beginpost moet ik zeggen![]()
heeft ook wel met de poses te maken, moment van de dag & het feit dat men borst weer smooth is 

Je hebt wel een laag volume op borst moet ik zeggen:
incline db press: 3 werksets
bench press: 3 werksets
decline bp: 3 werksets
Maar blijkbaar werkt het wel voor jou want zo op het eerste zicht is je borst het beste
Slecht geslapen deze nacht, vanavond men pot kwark iets eerder opeten