MuscleMeat

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben benieuwd na de komende weken met dit voedings schema.

Zelf zou ik geen creatine en kwark pakke in een cut.

Houd je door die crea dan niet extra vocht vast?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben benieuwd na de komende weken met dit voedings schema.

Zelf zou ik geen creatine en kwark pakke in een cut.

Houd je door die crea dan niet extra vocht vast?

Ik meid het. Slecht vindt ik het niet.

ik zit nog op belange niet aan 12%, vocht vasthouden is nu totaal niet erg. Pas tegen de laatste loodjes ga ik melkproducten schrappen & stoppen met crea, maar nu nog lang niet :)

Mooi logje kerel :)

Voor schouders , dumbbell shoulder press is idd goed. Vergeet ook side raises niet , om breder te worden moet je massa pakken op je zijkanten van de schouders ook. + combineren met rug ( bors ,deadlift , lat pully's)

Benchpress is echt netjes kerel , alleen deadlift moet wel hoger.

Ga je wel volgen :) Ben benieuwd! GL

Waar blijft de training van vandaag he? Ben ook juist terug van een hevige schouders-triceps workout :D

Mooi logje kerel :)

Voor schouders , dumbbell shoulder press is idd goed. Vergeet ook side raises niet , om breder te worden moet je massa pakken op je zijkanten van de schouders ook. + combineren met rug ( bors ,deadlift , lat pully's)

Benchpress is echt netjes kerel , alleen deadlift moet wel hoger.

Ga je wel volgen :) Ben benieuwd! GL

thx, side raises doe ik, op de "charles glass" manier (of de 3XL manier hoe je wil :p) dus met handpalmen naar achter.. kan je veel minder gewicht mee nemen maar voel je veel harder

Waar blijft de training van vandaag he? Ben ook juist terug van een hevige schouders-triceps workout :D

how how rustig, ben er juist terug van :p train tussen 20u15 & 21u30

schouders

* side raises handpalmen naar achter: 12*6 10*8 8*10 6*10
* neckpress + frontpress (eerst neck, dan front): 2*12*30kg 2*10*40kg 2*8*50kg 2*5*60kg
* wide upright rows: 3*10*30kg
* dumbbell shoulder shrugs: 20*20kg 15*30kg 10*40kg
* rear delt raises: 3*12*10kg

(gewicht is per dumbbell, weet niet wat de gangbare manier is van rekenen :p)

rug

* t-bar rows: 12*30kg 10*50kg 8*60kg 4*60kg
* front pulldown, wijd, rechte rug, handpalmen naar voor & pulley tot net boven de navel trekken: 12*30 10*40 8*45 6*50
* seated cable rows: 12*40 10*50 8*60 6*70 4*80

weer geen deadlift, hopelijk heb ik volgende week minder last van men onderrug

triceps:

klein circuitje gedaan

triceps pushdown 10*40kg, dan high cable triceps extension 10*25kg en dan reverse triceps pulldown 10*15kg

hier na 30 seconden rust, en opnieuw. en dit 5x

daarna nog close grip bench: 3*12*40kg

en dat was het weer :D

Wat voor creatine gebruik je dan? Gewoon mono?

morgen heb ik trouwens een dagje vakantie, kan ik nog eens rustig in de ochtend cardio gaan doen.. alleen moet ik 's middags gaan shoppen met mijn vriendin, dat word harder zweten dan de cardio :D

:roflol:

Goede schoudertraining kerel ;)

fiew terug van het shoppen, wat een training.. 4km farmer walks met shoppingbaggs voor een totaal aan 10kg denk ik toch :p cardio is er niet van gekomen deze ochtend, zal vanavond nog wel gaan, hopelijk ben ik dan al bekomen :p

Ja kan zware training zijn met tvriendinneke gaan shoppen, spreek uit ondervinding :)

Weer beetje extra vet verbrandt :p

ja wel een warme wafel gegeten maar dat maakt niet uit want zoals je zegt extra calorieen verbrand :)

ok cardio dus gedaan deze avond & abs, ging weer vlotjes, niets speciaals dus :) morgenvroeg full body nog eens een keertje

Met zo een deuntje gaat het echt wel lekker zeker trainen? Ben ook aan het denken me een mp3speler aan te schaffen voor stevige metal tijdens de training :)

Train ze!

in je 1 e post vertel je dat je 55 kg weegt?

En dan doe je dumbbell shrugs met 40 kg wat the ****? Ik kan het niet geloven sorry maat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven