MuscleMeat

21 day fast mass building met leemhardward

Deze doet het veel beter dan gewoon bulken voor een half jaar en cutten een half jaar. Deze progressie is op een andere mannier niet haalbaar denk ik tenzij aas!..maar dat laat ik even achterwege.

Ik zou afgelopen zondag mee gedaan hebben in Beverwijk maar door het vocht probleem (medicatie) is dit niet haalbaar meer.

Aha, oke. Het komt dus door medicatie? Dan geloof ik inderdaad wel dat je op 7% staat, alleen meet de vp meter geen extra vel door het vocht?

wat ik mij nog afvraag:

hoeveel eet je boven je onderhoud tijdens het bulken/onder je onderhoud tijdens het cutten?

en ik neem aan dat ik dan gewoon cardio moet doen (endo)

heb je misschien een torrent waar het volledige programma gevonden kan worden? pdf's zijn alleen promotie

Aha, oke. Het komt dus door medicatie? Dan geloof ik inderdaad wel dat je op 7% staat, alleen meet de vp meter geen extra vel door het vocht?
Volgens mij drukt de tang aardig wat vocht weg.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

wat ik mij nog afvraag:

hoeveel eet je boven je onderhoud tijdens het bulken/onder je onderhoud tijdens het cutten?

en ik neem aan dat ik dan gewoon cardio moet doen (endo)

heb je misschien een torrent waar het volledige programma gevonden kan worden? pdf's zijn alleen promotie
Ongeveer 1000+ en 1000-

zou je misschien je voeding- en trainingsschema's die je bij deze methode gebruikt willen posten of sturen?

bedankt

Ik heb gewoon mijn drie daagse split zoals in het begin aangegeven is, voeding doe ik al vanaf het begin op gevoel, op een gegeven moment weet je pressies wat je wel en niet moet eten en ook pressies hoeveel, wel in voeding veel afwisseling. Dus ik moet jullie teleurstellen heren :-)

Ik ben eerlijk gezegd ook geïnteresseerd in deze vorm van training.
Het enige waar ik nog een beetje mee zit is de schrik voor het jojo effect.
Dus de schrik dat, als je ooit zou stoppen met trainen, je door deze manier vet zou worden door je met perioden bijna alle koolhydraten te ontzeggen.
Hierdoor kan je lichaam, als je het weer koolhydraten geeft, alles gaan opslaan als vet.
Of ben ik hier volledig fout in?

vandaag begonnen hiermee

ben benieuwd.

Ik ben eerlijk gezegd ook geïnteresseerd in deze vorm van training.
Het enige waar ik nog een beetje mee zit is de schrik voor het jojo effect.
Dus de schrik dat, als je ooit zou stoppen met trainen, je door deze manier vet zou worden door je met perioden bijna alle koolhydraten te ontzeggen.
Hierdoor kan je lichaam, als je het weer koolhydraten geeft, alles gaan opslaan als vet.
Of ben ik hier volledig fout in?

Teveel kcals=vet gainen, teveel koolhydraten niet.

Ben nu 3 dagen mee bezig, en volgens mij gaat ie wel lekker :D
mn trainingen zijn nu bijv. 3x10 ipv vaak 5x5 3x5 enzo deed.
zal mij benieuwen als ik van de week ga wegen hoeveel eraan is gekomen.

Ben nu 3 dagen mee bezig, en volgens mij gaat ie wel lekker :D
mn trainingen zijn nu bijv. 3x10 ipv vaak 5x5 3x5 enzo deed.
zal mij benieuwen als ik van de week ga wegen hoeveel eraan is gekomen.

hoeveel kcal eet je in de eerste week?

zit op 1800kcal ongeveer maar toch wel weinig.
vandaag begonnen trouwens

Lessoe gaat eerst in de bulk begrijp ik? Ja 1800 is wel weinig maar beter te weinig dan te veel in de cut.

Ik heb eerst 3 weekjes gecut/licht gecut
en ben nu rond de 500-750kcal boven onderhoud

Teveel kcals=vet gainen, teveel koolhydraten niet.

ben ik het niet mee eens Koolhydraten maken je vet ... zeker brood/pasta/koek enzv

als ik boven schema eet met brood/rijst/brinta in mijn eetschema kom ik in een dag of 10 3 kilo ongv aan en dan ga ik koolhydraten weghalen en val dan ongv 2,5 kilo af in 5 dagen

en eet dan vooral vet en hoog eiwit oa ... haring/paling/rundderhamburges met mayo en curry :))) /lekkerbekje enzv .

Laatst bewerkt:
ben ik het niet mee eens Koolhydraten maken je vet ... zeker brood/pasta/koek enzv

als ik boven schema eet met brood/rijst/brinta in mijn eetschema kom ik in een dag of 10 3 kilo ongv aan en dan ga ik koolhydraten weghalen en val dan ongv 2,5 kilo af in 5 dagen

kh zijn ook kcal?

ja tuurlijk alleen andere samenstelling ... als je naar veel dieeten kijkt zijn degene die het beste werken koolhydraatarm ... ik persoonlijk ga veel beter als ik mijn vetten verhoog en kh verlaag heb ik gemerkt.alleen niet langer dan 4 a 5 dagen want dan functioneer ik niet meer fatsoenlijk (hoofdpijn , sjaggie , trainen gaat achteruit)

en eet dan vooral vet en hoog eiwit oa ... haring/paling/rundderhamburges met mayo en curry :))) /lekkerbekje enzv .

Wist jij dat elk lichaam anders is??

Terug
Naar boven