- Waardering
- 8.736
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is de deadlift 260kg?
Rood 25kg en blauw 20kg en de bar.

is zeker waar, met DB doe ik het al jaren, BB pas later opgepakt.... die loopt nog een beetje achterDan kun je een kleine correctie maken en je de beweging beter aanleren. Toch ?
Eigenlijk gaat de barbel van iets voor je hoofd langs naar boven je hoofd. Met een klein boogje.
Met een barbel pak ik meer gewicht, met dumbells kan ik de spieren beter isoleren.
ik doe ze beide staand, maar DB zijn idd iets sterkerIk ben absoluut sterker met db's (seated) dan de standing bb ohp. Db's kan ik met 50 wel aantal reps eruit persen met de bb misschien net 3x90 oid.
Sorry voor de topic hijack trouwens, het log van een "OG" in de lifting game hiervoor misbruiken is eigenlijk not done!
that escalated quicklyGeeft niks, ik ben niet zo moeilijk en ik vind het leerzaam. Ook ik heb een behoorlijk lange periode rugklachten ' gehad ' maar nu lijkt het alsof rustig opbouwen de rug ' beter' maakt. Hopelijk werkt dat voor jou ook zo.

is zeker waar, met DB doe ik het al jaren, BB pas later opgepakt.... die loopt nog een beetje achter
ik doe ze beide staand, maar DB zijn idd iets sterker

Ik mag hopen dat je daar niet ouwe gek mee bedoelt

Zou kunnen. Wat wil je: sterker worden en ook wat vet aanzetten, of er lean uitzien en prima zo?
Zou kunnen. Wat wil je: sterker worden en ook wat vet aanzetten, of er lean uitzien en prima zo?
Ook last van (links) een aantal dagen rust doet wonderen, maarja![]()