AndroidHealthClinic

3de jaar natty bb

Bezoekers in dit topic

Vrijdag 28-5-‘21

Leg ext 10 hh gewicht per week opvoeren 10kg-15kg
Leg curl 10 hh gewicht per week opvoeren 10kg-15kg

Squat

20kg 15
40kg 15
60kg 10
80kg 10
90kg 6 ( hamstring links, niet lekker)

St.legg deadlift
20kg 15
40kg 10
50kg 10
60kg 6-6-6

Standing calf raises

2x 10 kg 15-15-15

En abs.


Zaterdag 29-5-‘21

Thuis getraind

BP 15gr incl
20kg 10-10
40kg 10
60kg 10-10-7-8

BW dips 6-4-5-6

Cable cross met elastiek

Skull crushers straight up

25kg 10-10-10
35kg


Zondag 30-5-‘21

Bench supp db row

10kg 10
14kg 10-10-10

DB row unilat

15kg 10
20kg 10
22kg 10-10-10

BB row

40kg 10
50kg 10-10-10-9
60kg

Shruggs

60kg 10-10
70kg 10-10

Bb curl

25kg 10-10-10

En abs.


Dinsdag 1-6-’21 (warm)

OHP

20kg 10-10
30kg 7-7
40kg 7
45kg 6-6
50kg

Hip hugger

15kg
20kg 8-8-8

Side raises

6kg 10
8kg 10-10-10

Plate lift
10kg 10-10-7


Donderdag 3-6-‘21

BD press

15kg en 18kg 10 hh
22kg 8
24kg 8-8-8-5

Machine fly’s

39kg 10
52kg 6-6-6 (slow, h-palm naar beneden)

Tri pressdown mach
41kg 10
50kg 10-10-10

Tri rope ext
18kg 10-10-10


Zaterdag 6-5-'21

Lat pul down

32kg 15
45kg 10-10-10

Pull up’s
(borst tegen stang)
4-4-4-3eneenhalf


BB row

30kg 15
40kg 12-12-12-16

DB pronated curl
8kg 10-10-10

Bi curl mach
32kg 10-10-9-7

En abs


Zondag 6-6-’21

Front raises
5kg 15-15-15
Bent over raises 5kg 15-15-15
Side raise
5kg 10-13-15

OHP
20kg 10
30kg 10
35kg 10-8-8


Maandag 7-6-‘21

Leg ext 12 hh gewicht per week opvoeren 10kg-15kg-20kg
Leg curl 12 hh gewicht per week opvoeren 10kg-15kg-20kg

Squat

20kg 15
40kg 15
60kg 10
80kg 10
90kg 5-6-6 ( zwaar)

St.legg deadlift
40kg 10
60kg 6-6-6

Standing calf raises

3x 10 kg 15-15-15

Abductions, gewicht per week opvoeren 32kg 10-10-10
Adductions, gewicht per week opvoeren 32kg 10-10-10


Matrix leg press korte beweging voor de v. intermedius, wat brengt dit?
 
Gewicht:
5-2 98,2
12-2 98,7
19-2 98,8
26-2 98,5
5-3 98,1
12-3 98,2
19-3 98,5
26-3 99,2
2-4 97,8
9-4 97,2
16-4 97,6
23-4 97,1
30-4 97,3
7-5 96,9
14-5 96,5
21-5 95,8
28-5 95,1
4-6 93,9

Zonder vetten te tellen, zat ik rond de 2000 kcal en had ik een tekort van 500kcal.

Zaterdag 5-5 2498 kcal, waarvan 100gr vet, 180gram eiwit. Het avond eten, gebakken aardappeltjes, natuurlijk met mayo. Gebakken in 4 eetlepels olie, waarvan we er twee na bereiden weer uit de pan hebben gegoten. Blijven er twee lepels over, één voor jou en 1 voor mij=95kcal. Dit doe ik overigens niet weer, de keuken is blijkbaar van mijn vrouw.
En het plakje cake s'avonds deed me de das om. 1 plakje cake is 30 gram, maar 1 plakje hier thuis afgesneden, weegt 60 gram.

Zondag, op zich netjes gegeten, maar weer 1 plakje cake, en sávond toch nog 1 portie m&m's =44 gram en 2 porties chips=60gram in totaal. Dat leverde een tekort op van 145 kcal in de plus, 200gr eiwitten en 98gram vet. Tekort voornamelijk door bankhangen en sport kijken.
 
Maandag 5 juli 2021

11-6 93,2
18-6 93,2
25-6 92,7
2-7 92,0

En geen zin meer om te cutten. Twijfel of ik lager zal gaan, ben niet tevreden, wie wel ? Maar droger gaan, is minder groei, nog minder groei.
Mijn kracht blijft gelijk, maar de omvang begint nu af te nemen én het herstel duurt langer, pomp voelt minder goed.
Waarschijnlijk ook door cardio, ongeveer half uurtje per dag.
Trainingen zijn nu nog hetzelfde, soms haal ik niet het gewicht waarmee ik de vorige keer nog kon trainen, vind de trainingen niet zo leuk meer.
Twijfel tussen: borst en rug, dan benen, dan schouders armen en rustdag, repeat. Of toch push, pull, benen en rustdag. Ik denk de eerste, bi-tri geeft mega pomp voor de armen, en dips en pull up's voor het bovenlichaam. En dan kan ik bij de tweede beentraining, een fietstraining inplannen. Ik ga geen twee keer benen in de week doen, daar ben ik te oud voor, tegen de tijd dat ik dat wel wil, en nodig vind, gooi ik mijn natty status overboord. Wat duurt het allemaal lang. Later in het jaar, wil ik ook nog een periode met 5x5 gaan trainen, nog nooit gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Met die benen zou ik ze zelfs 3x per week trainen.
 
Dat zijn nette poten, geen grammetje vet te veel daar. Maar het probleem bij (oudere) mannen is meestal de buiksectie, waar vet pas afgaat als de rest van je lichaam al helemaal uitgeteerd is :sad:
 
Nette poten hoor!, zijn mijn tandenstokers niks bij.
 
Zier er goed uit man. Ik vind altijd dat je met relatief lage gewichten traint, maar blijkbaar is het wel heel effectief :thumb:
Het zet mij wel aan het denken, want ik moet waarschijnlijk niet meer heel zwaar trainen als ik uit deze blessure kom....
 
Maandag 5 juli 2021

11-6 93,2
18-6 93,2
25-6 92,7
2-7 92,0

En geen zin meer om te cutten. Twijfel of ik lager zal gaan, ben niet tevreden, wie wel ? Maar droger gaan, is minder groei, nog minder groei.
Mijn kracht blijft gelijk, maar de omvang begint nu af te nemen én het herstel duurt langer, pomp voelt minder goed.
Waarschijnlijk ook door cardio, ongeveer half uurtje per dag.
Trainingen zijn nu nog hetzelfde, soms haal ik niet het gewicht waarmee ik de vorige keer nog kon trainen, vind de trainingen niet zo leuk meer.
Twijfel tussen: borst en rug, dan benen, dan schouders armen en rustdag, repeat. Of toch push, pull, benen en rustdag. Ik denk de eerste, bi-tri geeft mega pomp voor de armen, en dips en pull up's voor het bovenlichaam. En dan kan ik bij de tweede beentraining, een fietstraining inplannen. Ik ga geen twee keer benen in de week doen, daar ben ik te oud voor, tegen de tijd dat ik dat wel wil, en nodig vind, gooi ik mijn natty status overboord. Wat duurt het allemaal lang. Later in het jaar, wil ik ook nog een periode met 5x5 gaan trainen, nog nooit gedaan.

Bekijk bijlage 531544 Bekijk bijlage 531545
Je bent nu droog zat, je gaat dat zelf steeds minder zien.

Probeer inderdaad ook wat krachtwerk erbij. Niet noodzakelijk 5x5, maar misschien af en toe wat sets met 3-5 reps?

Dat bevalt mij goed. Op advies van onze Kameel heb ik zelf ook mijn volume wat opgehoogd. Niet de hele tijd elke set zo zwaar mogelijk met grinders om maar tot 8-10 reps per set te komen bij elke set, maar gewoon 8 reps als ik er minstens 12 kan en dan tot bijna failure bij zeg de derde set. Met af en toe een AMRAP set met een iets lager gewicht, waarmee ik er bij mijn eerste set wel 20 had gekund, als laatste set.

Heb zelf NOOIT in volume training geloofd, maar het lijkt toch ook voor deze nattie te werken. Af en toe zwaar om de kracht niet kwijt te raken.
 
Ik wil ook weer zo’n taille :flexgrin: staat er strak bij!
 
Ik wil ook weer zo’n taille :flexgrin: staat er strak bij!
Dank je.
Maar denk zelf dat het nog wel strakker kan. Ik ga iets meer eten, ongeveer 250kcal en iets meer cardio proberen.
 
...
 
Laatst bewerkt:
Mooi man, is bijna een anatomieplaatje van die dijspieren, daar ligt weinig vet meer boven :thumb:
 
Schouders/armen
OHP Matrix apparaat
Hip hugger sm mach
Cable side raises
Face pull
Bi curl mach
Tri press mach
V grip cable curl
Rope pull down

Benen
Squat
Legg press
Legg curl
Legg ext
St calf
Seat calf

Borst / Rug
Sup mach press
Lat pull paragrip
Vert bp mach
T barr row
Cable cross
Low row unilat

Drie dagen trainen, één of twee dagen rust, afhankelijk van herstel, werk, etc. De reps, 10hh is het doel, 6hh is prima. Met uitzondering van de benen, dan is 15hh het doel.
Ik doe dus twee keer in de week precies hetzelfde, liever 6 reps en een goeie pomp, dan 10 reps en een goeie pomp, liever meer gewicht erop. Schwarzeneggertje :thumb:
Hiermee ben ik begonnen in mijn vakantie, en nu al weer twee weken aan het werk en het lukt om dit twee keer in de week te verwerken.
Vaak s avonds wel zo moe dat ik inmiddels een uur eerder na bed ga, meer slaap, is toch al gauw, minder rotzooi eten.
Schouders en armen als eerste, is prioriteit, Benen gaan lekker, vaak fiets ik daarna, of een paar uur daarna, nog 1 uur, voelt beter voor het herstel, minder pijn en niet zo stijf. Eigenlijk wel blij hiermee, twee been trainingen in de week kan dus toch.
Borst rug ben ik toch wel gemotiveerd voor, dus dat ik wat vermoeider begin met deze training is prima, als schouders en armen maar groeien.
Buik train ik als die hersteld is, vooral de 100 herhalingen, dank aan Sanca Saxon :thumb:helpen mij goed, betere ontwikkeling/definitie.
Trapezius, ??? Train met BB en DB shruggs, maar het brengt niks. Prima pomp als ik aan het trainen ben, maar na het trainen zakt het af, en zijn de traps ook weer weg.

Mijn gewicht is inmiddels 90kg, ondanks dat ik meer ben gaan eten, toch nog iets droger geworden. Mijn stofwisseling draait als een malle, ik gloei de hele dag door, als in, ik straal warmte uit. Dussss, ik ga nog iets meer eten.
Biceps zijn van 41cm terug naar 39, van 100kg terug naar 90kg, mooi k*t, mooi wat te doen.

Trainze !
 
Schouders/armen
OHP Matrix apparaat
Hip hugger sm mach
Cable side raises
Face pull
Bi curl mach
Tri press mach
V grip cable curl
Rope pull down

Benen
Squat
Legg press
Legg curl
Legg ext
St calf
Seat calf

Borst / Rug
Sup mach press
Lat pull paragrip
Vert bp mach
T barr row
Cable cross
Low row unilat

Drie dagen trainen, één of twee dagen rust, afhankelijk van herstel, werk, etc. De reps, 10hh is het doel, 6hh is prima. Met uitzondering van de benen, dan is 15hh het doel.
Ik doe dus twee keer in de week precies hetzelfde, liever 6 reps en een goeie pomp, dan 10 reps en een goeie pomp, liever meer gewicht erop. Schwarzeneggertje :thumb:
Hiermee ben ik begonnen in mijn vakantie, en nu al weer twee weken aan het werk en het lukt om dit twee keer in de week te verwerken.
Vaak s avonds wel zo moe dat ik inmiddels een uur eerder na bed ga, meer slaap, is toch al gauw, minder rotzooi eten.
Schouders en armen als eerste, is prioriteit, Benen gaan lekker, vaak fiets ik daarna, of een paar uur daarna, nog 1 uur, voelt beter voor het herstel, minder pijn en niet zo stijf. Eigenlijk wel blij hiermee, twee been trainingen in de week kan dus toch.
Borst rug ben ik toch wel gemotiveerd voor, dus dat ik wat vermoeider begin met deze training is prima, als schouders en armen maar groeien.
Buik train ik als die hersteld is, vooral de 100 herhalingen, dank aan Sanca Saxon :thumb:helpen mij goed, betere ontwikkeling/definitie.
Trapezius, ??? Train met BB en DB shruggs, maar het brengt niks. Prima pomp als ik aan het trainen ben, maar na het trainen zakt het af, en zijn de traps ook weer weg.

Mijn gewicht is inmiddels 90kg, ondanks dat ik meer ben gaan eten, toch nog iets droger geworden. Mijn stofwisseling draait als een malle, ik gloei de hele dag door, als in, ik straal warmte uit. Dussss, ik ga nog iets meer eten.
Biceps zijn van 41cm terug naar 39, van 100kg terug naar 90kg, mooi k*t, mooi wat te doen.

Trainze !
Eerlijk overgestoken, ik ben van even boven 90 naar net onder de 100 gegaan en van 39 naar 41... Nu op naar de 45cm.
 
Schouders/armen
OHP Matrix apparaat
Hip hugger sm mach
Cable side raises
Face pull
Bi curl mach
Tri press mach
V grip cable curl
Rope pull down

Benen
Squat
Legg press
Legg curl
Legg ext
St calf
Seat calf

Borst / Rug
Sup mach press
Lat pull paragrip
Vert bp mach
T barr row
Cable cross
Low row unilat

Drie dagen trainen, één of twee dagen rust, afhankelijk van herstel, werk, etc. De reps, 10hh is het doel, 6hh is prima. Met uitzondering van de benen, dan is 15hh het doel.
Ik doe dus twee keer in de week precies hetzelfde, liever 6 reps en een goeie pomp, dan 10 reps en een goeie pomp, liever meer gewicht erop. Schwarzeneggertje :thumb:
Hiermee ben ik begonnen in mijn vakantie, en nu al weer twee weken aan het werk en het lukt om dit twee keer in de week te verwerken.
Vaak s avonds wel zo moe dat ik inmiddels een uur eerder na bed ga, meer slaap, is toch al gauw, minder rotzooi eten.
Schouders en armen als eerste, is prioriteit, Benen gaan lekker, vaak fiets ik daarna, of een paar uur daarna, nog 1 uur, voelt beter voor het herstel, minder pijn en niet zo stijf. Eigenlijk wel blij hiermee, twee been trainingen in de week kan dus toch.
Borst rug ben ik toch wel gemotiveerd voor, dus dat ik wat vermoeider begin met deze training is prima, als schouders en armen maar groeien.
Buik train ik als die hersteld is, vooral de 100 herhalingen, dank aan Sanca Saxon :thumb:helpen mij goed, betere ontwikkeling/definitie.
Trapezius, ??? Train met BB en DB shruggs, maar het brengt niks. Prima pomp als ik aan het trainen ben, maar na het trainen zakt het af, en zijn de traps ook weer weg.

Mijn gewicht is inmiddels 90kg, ondanks dat ik meer ben gaan eten, toch nog iets droger geworden. Mijn stofwisseling draait als een malle, ik gloei de hele dag door, als in, ik straal warmte uit. Dussss, ik ga nog iets meer eten.
Biceps zijn van 41cm terug naar 39, van 100kg terug naar 90kg, mooi k*t, mooi wat te doen.

Trainze !
Ik kijk veel af bij Kameel (hij loopt al naast zijn schoenen dus ik quote hem even niet; ruwe bolster, blanke pit verhaal). Die massa, shape en symmetrie komt niet alleen van de (door mij verfoeide) drugs. Vroger heb ik veel afgekeken van Robby Robinson die ook heel goed wist hoe hij zijn spieren groot en mooi kon maken.
 
Back
Naar boven