Fitness Seller

500 MG Test-E & Winstrol Eindkick 40 MG p/d

Lekker gepland, lekkere motivatie ook. Als je goede winny heb krijg je vanaf anderhalve week, misschien iets later goede krachtgains. Dat zijn althans mijn ervaringen.

De test werkt ook nog een goede anderhalve week door na je laatste inject dus zou gewoon door knallen voor nog wat gains in kracht wat je graag wilde toch?

En zoals ik het lees gooi je de handoek en in dat geval zal je binnen een paar weken je resultaten kwijt zijn. Waar kuur je dan voor?

Dat vraag ik mij zijn hele log al af..... No hate trouwens...

• Topic Starter Topic Starter
Al uitgerekend ondertussen en heb zowieso genoeg winny voor 4 weken, nee ik gooi de handdoek niet in de ring, me motivatie is gewoon ver te zoeken op dit moment, de winny zit er nu bijna 2 week in, bij mij merkte ik het bij mn winny only pas na 3/4 week dat ik veel meer kracht had dus dat verschilt per persoon blijkbaar.
Ja ik blijf wel doorknallen, ik train gewoon door, alleen met minder plezier. Ik snap niet hoezo je je dat afvraagt? Ik kuur om groter en sterker te worden, lijkt me vrij logisch toch. Als een dikke beer/buffel een keer motivatiegebrek heeft zie ik ze soms een dag skippen en dan is het allemaal logisch dat hun ' bro ' dat doet, maar zodra iemand voor het eerst kuurt krijg je altijd van die negatieve reacties. Lees gewoon mn log als je t wil en stel vragen maar ga me niet belachelijk maken.

En zo is de motivatie in 1 klap terug! Pfffff had gewoon ff een dipje denk ik!
Net vanavond de laatste inject gezet, al die troep in 1x er in gedonderd, dus blijf nog 1 week langer aan de winny, test vials werdt iets van 300 om 300 anders als ik 2 week deed dus nu maar 600 mg in 1 x gezet en 2 weekjes langer door met de winny. Net ook even aflevering van Alberto gekeken, geinig dat die dokter volgens mij de heletijd dacht wat de **** kom je nu weer mee aanzetten :P
Nog ff 2 weken keihard knallen, en in hopen dat ik in de nakuur en erna niet een te harde dip krijg. Om dat te voorkomen ga ik uitgebreid in excel een bestand bijhouden, en veel muziek á la dit te luisteren: https://www.youtube.com/watch?v=ROW1JSLN7aY ziek nummer :D

Vandaag lekkere benen training gehad, goeie pomp ook en nog even 130 kg gesquat, nog geen last gehad van me laatste inject, hopelijk blijft dat zo en dan kan ik ook nog mooi deadliften aan t eind v-d week! heb geen tijd om uitgebreid te loggen, moet nog tas inpakken douchen en eten en dan werken om 10 u dus jooo!

Zou het niet slim zijn om laatste twee weken van je kuur en die twee weken tot je nakuur winny te pakken als eindkick of is dat geen goed idee? Dan win je nog wat extra kilo's/kracht ondanks dat je geen test meer zet

Ik heb net genoeg voor 4/5 weken dus dat wordt hem zowieso niet, ik ga gewoon door met winny tot week 12 en dan nakuren een week later!

Kleine update: Inmiddels in de laatste week beland, ga hier proberen met alles een PR te zetten, gister 2x 150 kg squat, zonder riem, en had last van me lies anders had er zeker wel 160 ingezeten en misschien zelfs wel 170! want het ging omhoog alsof het niets was :)

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Vanavond op de bench is kijken wat ik uit mijn hoge hoed kan toveren!

Wat is je gewicht nu dan?

Kilo of 75.

Gewicht is op dit moment 87,4 best prima vind ik, heb nog steeds het idee dat er weinig tot geen vocht bij is gekomen maar dat zal de tijd wel uitwijzen!
Vandaag ook 100 kg bankdrukken gehaald, EINDELIJK! Altijd me zwakke punt al geweest.
En Mikie nee ik ga niet zo hard als broeder Bambition die dezelfde kuur doet maar dat komt mede doordat ik in de eerste 2 weken ben ontslagen van de kuur, vervolgens na 2 week nieuwe baan heb waar ik alleen maar nachtdiensten draai, hele slaap ritme naar de kloten en ik krijg veel minder voedsel binnen omdat ik meer slaap en onderweg ben, ook maar 1x pauze ippv 3x bij me oude werk.
Omega3, Taurine & Magnesium vrijwel niet ingenomen moet ik eerlijk bekennen, maar ook weinig last gelukkig. Twijfel nog of ik 190 á 200 kilo deadlift ga proberen deze week, aan de ene kant beetje benauwd dat ik me rug naar de t*ring help als ik dat ga doen, iig de 180 maar voor reps proberen anders :)

foto's?

Ik weet dat ik het al vaker beloofd heb maar als ik klaar ben (nog 3 dagen) maak ik sowieso een paar foto;s
Vandaag Mililtary Press 70 kg gedaan, (zittend) viel me beetje tegen had op 80 gehoopt maar goed.. had alleen ontbeten en dan trainen werkt echt niet bij mij, ging ook bijna nokkie na 3 oefeningen van de honger!
Morgen nog rug en dan ben ik in principe klaar, twijfel nog of ik zaterdag en zondag ook nog de winstrol neem of gewoon meteen kap aangezien het niet zo gek veel meer uitmaakt omdat ik dan toch niet train

Gister mooi nog even 190 kg deadlift erbij gehaald! :) en daarvoor had ik eerst nog 4 x 180 gedaan en die gingen allemaal met prima vorm, 190 had ik bijna losgelaten maar kon net op tijd nog fatsoenlijk me rug weer recht krijgen (ondertussen herstellen is wel gruwelijk zwaar trouwens, normaal laat ik of los of trek ik dom door)
Nu binnenkort even de foto's en dan hopen dat ik rond de 85 kg blijf! (Nu 87,4)

Nog pics?

Pics?

gab, ik volgde je log nog, maar je zet niks meer. wat is er aan de hand?

Komen de beloofde pics nog?

Terug
Naar boven