Taurine inmiddels gevonden!

Eergister de armen gedaan zieke pomp!
Dropset Tricep Dip Machine To Failure x 60/50/40/30/20/10/20/30
Skull Crushers 15x 18/20/20
Tate Dumbell Press 15x 10/10/10
Preacher Curl Machine Dropset To Failure x 65/55/45/35/25/15/5/15/25
One Arm Cable Curls 15x 20/20/20
Hammer Curls on Incline Bench 15x12/12/12
Gister Rug gedaan alleen was improviseren wegens drukte weet zo niet meer welke oefeningen. Als ik zo geslapen heb ga ik vanmiddag laat of vanavond nog schouders + onderarmen + buik doen!
Winstrol merk ik nog niet heel veel van, hoop dat ik de laatste 2 week toch wel flink omhoog ga in kracht nog.
Deze week wel de pijnlijkste PIP so far, links injecteren is niet zo'n goed idee bij mij volgens mij dus ga de laatste 3 rechts zetten tenzij ik rechts ook last krijg. Net het gevoel alsof ik links een keer een zenuw zo doorboord heb dat die nu kapot is! Echt k*t! Veel te vaak of Squats of Deadlifts moeten laten wezen voor wat het is terwijl dat juist mijn 2 favoriete oefeningen zijn!
Nouja doelstelling voor einde kuur is 1x 110 kg flat benchen, 1x 200 kg deadlift (alhoewel ik al een poosje last van mijn rug heb dus betwijfel of ik dat ga proberen, eventueel 180 kg met perfecte vorm proberen), en 140 kg squat diep
Gister even op de weegschaal gestaan met tshirt schoenen en broek aan en toen stond er 88 kg, heel ruw en niet sochtends vroeg maar geeft wel een goed gevoel als de weegschaal bijna 90 kg aangeeft! (Wat overigens ook mijn doelstelling is, maar die helaas waarschijnlijk niet gehaald zal worden ben ik bang)