Fitness Seller

500 MG Test-E & Winstrol Eindkick 40 MG p/d

77,3 kg startgewicht, elke week zo´n 1 á 1,5 kg gegained tot week 5, toen 2 weken slecht gegeten en teruggevallen, nu dus gelukkig wel weer gegroeid maar ik moest nu opeen weer ochtendienst en dan is het altijd zo druk dat je bijna de hele ochtend niet kan eten maar goed.. kga ff iets minder vaak per dag eten en iets groter, dat past beter bij me. Hopelijk ben ik aan het eind zon 88/90 kg en hou ik uiteindelijk een mooie 85 kg over, heb niet t idee dat ik veel vocht vasthou dusssssssssssssssss lijkt me realistisch (s bleef ff haken)

Dus je bent, op jouw gewicht, iets van 6 kg gestegen in een week of 7/8?

• Topic Starter Topic Starter
7 kilo na 7 week, gemiddeld een kilo per week ja. En vocht? Volgens mij bijna niks geen vocht aan het vasthouden dus ik ben tevreden tot nu toe

Nou dit weekend familieweekend, dus dat wordt spuiten op de camping haha. Zal binnenkort mn log ook weer wat actiever bijhouden, laatste tijd is het een beetje druk dus vandaar dat ik er weinig meer op zet!

Nou dat was niet voor herhaling vatbaar maar hij zat er weer in, eten ging wel k*t maar had gelukkig heel wat high energy repen besteld van te voren om het een beetje aan te vullen... Vanmiddag winstrol erbij dus nog ff extra hard gaan op het eind! :)

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Zo net de eerste winstrol er bij in gegooid, vanavond de benen maar weer is flink oppompen en vanaf nu strict aan de glucosamine pilletjes, en misschien nog ff wat visolie ophalen..

Nou dat was niet voor herhaling vatbaar maar hij zat er weer in, eten ging wel k*t maar had gelukkig heel wat high energy repen besteld van te voren om het een beetje aan te vullen... Vanmiddag winstrol erbij dus nog ff extra hard gaan op het eind! :)

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Zo net de eerste winstrol er bij in gegooid, vanavond de benen maar weer is flink oppompen en vanaf nu strict aan de glucosamine pilletjes, en misschien nog ff wat visolie ophalen..

duurde het niet een tijdje voordat glucosamine pilletjes beginnen te werken? heb zelf al gevoelige gewrichten dus denk dat winstrol niks voor mij is..
ben benieuwd wat het jou brengt en hoeveel last je zult hebben van de gewrichten. Ben je nog wel een beetje dedicated bro?

duurde het niet een tijdje voordat glucosamine pilletjes beginnen te werken? heb zelf al gevoelige gewrichten dus denk dat winstrol niks voor mij is..
ben benieuwd wat het jou brengt en hoeveel last je zult hebben van de gewrichten. Ben je nog wel een beetje dedicated bro?

Klopt, je bent veels te laat met glucosamine slikken. Had je twee weken geleden al mee moeten beginnen.

Duurt ongeveer een week voordat je dat merkt inderdaad.

@OP: sws slecht dat je geen visolie in huis hebt met orals

Ik heb nog visolie, voor 1 week ongeveer, en slikte al wel glucosamine maar niet strict 3x per dag, ga ik nu maar wel weer doen! Ben alleen me potje met taurine opeens kwijt :( moet hier wel ergens liggen want deed ik tegelijk met gluco!

Gister ff Squats 60/80/90/100 (Kreeg zon last van me onderrug dat ik heb besloten om deadlift te skippen en volgende week fatsoenlijk kan squatten met wat betere gewichten want het ging allemaal logischerwijs heel easy omhoog met deze gewichten)
Leg Ext. 100 kilo 12/10/10
Ham Curls 70 kilo 12/10/8
Leg Press 100 kilo 15x 120 kilo 15x 150 kilo 10x (Zat heletijd op het randje van kotsen, dus zodra ik snel door bleef trainen of hard ging was ik sowieso over me nek gegaan, vorige x al onderweg naar huis heletijd moeten kotsen dus besloten om maar iets rustiger aan te doen)
Smith Calf Raises 50 kilo 15/15/15
Smith Seated 50 kilo 25/25/50 (zieke pomp!)

Traps dropset met dumbells 42/34/26/20/14/10/6
Smith Machine 60 kilo 15/15/15 en 100 kilo 5x

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Gelukkig wel weer meer dedicated, was indd ff een poosje weg maar ik vindt nu al dat de kuur niet geslaagd is aangezien ik 2 weken ben gezakt in gewicht en ik nu een familieweekend heb gehad (morgen weer wegen denk ik) waarvna ik uitga dat ik ook weer lichter ben (ondanks het vele high energy repen als noodmiddel te gebruiken)

Weet niet of t je een meerwaarde brengt. En sws denk ik niet dat glucosamine je binnen een week van de winstrol gewricht side afgaat helpen. Vlgbs mij moet je ver van te voren (paar maanden) beginnen om het enigszins op niveau te krijgen om die side te verlichten. Ik raadje iig veel water en bananen (kalium supp) aan want jr kuiten biceps quads ga je zeker voelen. En de verkramping in je tenen wann je een redelijk gewicht boven je kop hebt hangen is een significante side samen met de backpumps. Goodluck.

Meerdere recentere (beter uitgevoerde) onderzoeken komen tot de conclusie dat glucosamine niet werkt, ik zou daar dus weinig van verwachten.

Meerdere recentere (beter uitgevoerde) onderzoeken komen tot de conclusie dat glucosamine niet werkt, ik zou daar dus weinig van verwachten.

Niet werkt als in aanpakken van de oorzaak van de pijn, of niet werkt als in niet pijn-verzachtend? Ik denk namelijk dat er genoeg mensen zijn die uit eigen ervaring kunnen zeggen dat het wel degelijk helpt om de pijn te verzachten.

En doelen ze in die onderzoeken specifiek op glucosamine, of ook blends met msm en chondroïtine?

Niet werkt als in aanpakken van de oorzaak van de pijn, of niet werkt als in niet pijn-verzachtend? Ik denk namelijk dat er genoeg mensen zijn die uit eigen ervaring kunnen zeggen dat het wel degelijk helpt om de pijn te verzachten.

En doelen ze in die onderzoeken specifiek op glucosamine, of ook blends met msm en chondroïtine?
Geen vermindering in pijn en geen verbetering qua kraakbeen. Los glucosamine en blends. Je kunt niet zeggen dat glucosamine werkt omdat mensen pijnvermindering merken, omdat het ten eerste vaak toe te schrijven is aan herstel dat sowieso al had opgetreden, of vanwege placebo.

Geen vermindering in pijn en geen verbetering qua kraakbeen. Los glucosamine en blends. Je kunt niet zeggen dat glucosamine werkt omdat mensen pijnvermindering merken, omdat het ten eerste vaak toe te schrijven is aan herstel dat sowieso al had opgetreden, of vanwege placebo.

strong placebo is strong dan.. Zonder die onderzoeken gezien te hebben trek ik al stevige twijfels bij de resultaten

^En dat, vrolijke vriend, slaat dus nergens op.

Ik had bij mn winny only alleen last van droge schouders had ik t idee, en dan voornamelijk zodra ik ze wat verder naar achter hield. Heb nu het idee dat ik al meteen een beetje last krijg op meerdere plekken van droge gewrichten...

Gister
Incline Bench dropset 70/60/50/40/30/20 allemaal to failure non stop zonder pauze
Flat Flyes 2x15x10kg & 1x15x10kg
Decline Bench 1x15x60kg, 1x12x60kg, 1x10x60kg

Russian Twist On Decline Bench 3x10x beide kanten
Hanging Leg Raises 3x15

Vanavond of armen of schouders en onderarmen, twijfel nog een beetje omdat ik nog redelijk verzuurd ben in upper chest en ik military press seated etc ongetwijfeld aanzienlijk lichter moet gaan doen anders!

Had gister hele dag zeurende koppijn maar dat bleek waarschijnlijk slaaptekort te zijn want ben nu zo fit als een hoentje!

Hopelijk kan ik nog een kilo of 3-4 gainen en wat droger worden tot het einde van me kuur! :)

Taurine inmiddels gevonden! :) Eergister de armen gedaan zieke pomp!

Dropset Tricep Dip Machine To Failure x 60/50/40/30/20/10/20/30
Skull Crushers 15x 18/20/20
Tate Dumbell Press 15x 10/10/10

Preacher Curl Machine Dropset To Failure x 65/55/45/35/25/15/5/15/25
One Arm Cable Curls 15x 20/20/20
Hammer Curls on Incline Bench 15x12/12/12

Gister Rug gedaan alleen was improviseren wegens drukte weet zo niet meer welke oefeningen. Als ik zo geslapen heb ga ik vanmiddag laat of vanavond nog schouders + onderarmen + buik doen!

Winstrol merk ik nog niet heel veel van, hoop dat ik de laatste 2 week toch wel flink omhoog ga in kracht nog.
Deze week wel de pijnlijkste PIP so far, links injecteren is niet zo'n goed idee bij mij volgens mij dus ga de laatste 3 rechts zetten tenzij ik rechts ook last krijg. Net het gevoel alsof ik links een keer een zenuw zo doorboord heb dat die nu kapot is! Echt k*t! Veel te vaak of Squats of Deadlifts moeten laten wezen voor wat het is terwijl dat juist mijn 2 favoriete oefeningen zijn!

Nouja doelstelling voor einde kuur is 1x 110 kg flat benchen, 1x 200 kg deadlift (alhoewel ik al een poosje last van mijn rug heb dus betwijfel of ik dat ga proberen, eventueel 180 kg met perfecte vorm proberen), en 140 kg squat diep

Gister even op de weegschaal gestaan met tshirt schoenen en broek aan en toen stond er 88 kg, heel ruw en niet sochtends vroeg maar geeft wel een goed gevoel als de weegschaal bijna 90 kg aangeeft! (Wat overigens ook mijn doelstelling is, maar die helaas waarschijnlijk niet gehaald zal worden ben ik bang)

Winny al merkbaar?

Winny zeker merkbaar, alleen in kracht nog maar weinig, maar mn humeur schommelt opeens heel erg, wel k*t. Motivatie is ook ver te zoeken helaas, denk dat ik me laatste inject de vials mee opmaak en eventueel 1 week eerder stop ook met winny (want is kiele kiele of ik 4 week red met het aantal pilletjes wat ik nu heb) en anders 1 week eerder met test stoppen en 4 week door trekken met winny!

Lekker gepland, lekkere motivatie ook. Als je goede winny heb krijg je vanaf anderhalve week, misschien iets later goede krachtgains. Dat zijn althans mijn ervaringen.

De test werkt ook nog een goede anderhalve week door na je laatste inject dus zou gewoon door knallen voor nog wat gains in kracht wat je graag wilde toch?

En zoals ik het lees gooi je de handoek en in dat geval zal je binnen een paar weken je resultaten kwijt zijn. Waar kuur je dan voor?

Terug
Naar boven