Log Account
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Daarom staat er (met name in kracht) wijsneus. Mijn gewicht heeft altijd rond de 80 kg geschommeld, door een periodes afwisselend van fanatiek en serieus tot minder fanatiek en wat minder serieus.
Vandaag schouders getraind
Face Pulls (3x15) 20/25/30
Bent over DB Flyes (3x15) 4/6/6
MP Press (Dropset) 52 kg - stang
Side Raises (3x15) 8/8/8 heerlijke pomp hier, nog nooit zo'n goede pomp bij side raises gehad!
Seated Shoulder Press (3 grips, ik pakte degene die 't meest naar achter staat) 3x15, 10 kg(beide kanten 3 sets
Heb nu last van PIP en vocht in me knie. Dacht dat ik er genadig af zou komen na mijn fout door met groen te injecteren maar helaas
nu maar ijs erop en weer afwacchten of ik vrijdag nog kan deadliften :/
Vandaag schouders getraind
Face Pulls (3x15) 20/25/30
Bent over DB Flyes (3x15) 4/6/6
MP Press (Dropset) 52 kg - stang
Side Raises (3x15) 8/8/8 heerlijke pomp hier, nog nooit zo'n goede pomp bij side raises gehad!
Seated Shoulder Press (3 grips, ik pakte degene die 't meest naar achter staat) 3x15, 10 kg(beide kanten 3 sets
Heb nu last van PIP en vocht in me knie. Dacht dat ik er genadig af zou komen na mijn fout door met groen te injecteren maar helaas
nu maar ijs erop en weer afwacchten of ik vrijdag nog kan deadliften :/

maar die foto was bij een maat van mij gemaakt die ook een maat heeft van 20 die Dennis heet dus misschien dat je daarom dacht dat je me kende?