MuscleMeat

500 MG Test-E & Winstrol Eindkick 40 MG p/d

• Topic Starter Topic Starter
Daarom staat er (met name in kracht) wijsneus. Mijn gewicht heeft altijd rond de 80 kg geschommeld, door een periodes afwisselend van fanatiek en serieus tot minder fanatiek en wat minder serieus.
Vandaag schouders getraind
Face Pulls (3x15) 20/25/30
Bent over DB Flyes (3x15) 4/6/6
MP Press (Dropset) 52 kg - stang
Side Raises (3x15) 8/8/8 heerlijke pomp hier, nog nooit zo'n goede pomp bij side raises gehad!
Seated Shoulder Press (3 grips, ik pakte degene die 't meest naar achter staat) 3x15, 10 kg(beide kanten 3 sets

Heb nu last van PIP en vocht in me knie. Dacht dat ik er genadig af zou komen na mijn fout door met groen te injecteren maar helaas :( nu maar ijs erop en weer afwacchten of ik vrijdag nog kan deadliften :/

1 week overslaan je benen/deadlift. die zelfde pijn lopen 2 jongen bij mij in de gym mee rond. eentje heeft zenuw geraakt tijdens prikken. die loopt nu helemaal mank. als je beetje trekkingen voelt in je quads tijdens prikken dan zit je in dew buurt denk ik. en groene naald is idd niet slim. heb je droge benen?/gespierde benen? kan je zelfs nog kleiner nemen als de blauwe.

Ja normaal heb ik 0.7x40mm das niet zo gek veel verschil met 0.8x40mm had via die daxtro.nl naalden besteld maar nog niet binnen. Ik heb al paar keer zenuw geraakt maar dan trek ik hem uiteraard gauw terug. Ja behoorlijk droge benen, dus hopelijk zijn die naalden snel binnen en anders miss langs apotheek voor zogenaamde B12 inject dat ik naalden nodig ben.
Denk dat deadlift hem ook weer niet wordt indd, en a.s. maandag alweer squatten zal hem ook wel niet weer worden want dit is nog wel ietsie heftiger als de vorige keer dat ik dit probleem had. en toen was ik al een goeie 2 week verdoet voor me benen en deadlift :(

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Motivatie is ook wat omlaag, slaap veel, train dan en kan douchen en weer door naar werk. En dan ben ik doordeweeks vrij maar verveel ik me de hele dag, eetlust is weg als ik niks doe en met die pijn aan me benen de heletijd wordt ik ook niet bepaald enthousiaster om te trainen. Wel fijn als ik dan eenmaal aan het trainen ben dat je de pijn even vergeet :)

Foto?

Zal binnenkort wel weer ff foto´s posten, moet ff iemand hebben die ze maakt dan kan ik een beetje posen etc.

Iets met zelfontspanner.

Hmm 7e inject ging gelukkig vlekkeloos. Wel flink geschrokken op de weegschaal, gewicht naar beneden gekelderd onder de 82 kg... Ik was zo ontzettend woedend dat ik in 5 uur al 4300 kcal heb gegeten, sinds ik nachtdiensten heb ben ik echt gesloopt (blijkbaar) want ik slaap gewoon door de wekker heen, waardoor ik langer op een maag zonder voedsel leef en minder lange dagen maak waardoor ik ook minder eet. K ga nu dus niet meer 2 uur wachten op me volgende maal maar gewoon proberen non stop door te eten!
Benen nog ff redelijk rustig getraind ivm vocht in linkerbeen, leg extension en ham curls wel gewoon full power, en kuiten ook. Zo'n dikke burn in mn kuiten bij seated calf raises dat ik bijna tranen in mn ogen kreeg, heerlijK! Binnenkort die winstrol erbij en dan hoop ik toch nog een paar kg er bij te kunnen knallen, zowel in gewicht als in kilo's aan de stang!

Waar woon jij? Volgens mij ken ik jou :"D

Ik heb niet voor niks een speciaal account aangemaakt he ;) maar die foto was bij een maat van mij gemaakt die ook een maat heeft van 20 die Dennis heet dus misschien dat je daarom dacht dat je me kende?

hahahahahaha

Laat ik het zo zeggen, als jij in Gramsbergen woont, dan ben jij die maat van hem ;)

83,9 kg vanmorgen op de weegschaal, WUT!?!? Ik vind helemaal mooi!
Van het weekend volgen foto's!

Nee ik ga niet snoepen! Was al bedroefd genoeg dat ik zo was terug gezakt in mijn gewicht, hopelijk ben ik na dit weekend ook nog 83/84 kg want meestal ni de weekenden red ik het gewoon niet om om de 2 uur te eten! nu nog ff een pot kwark en dan slapen!

Nee ik ga niet snoepen! Was al bedroefd genoeg dat ik zo was terug gezakt in mijn gewicht, hopelijk ben ik na dit weekend ook nog 83/84 kg want meestal ni de weekenden red ik het gewoon niet om om de 2 uur te eten! nu nog ff een pot kwark en dan slapen!

om de 2 uur eten is niet nodig. Gewoon grotere maaltijden nemen

Wat was je startgewicht en hoeveel gainde je in je eerste weken?

77,3 kg startgewicht, elke week zo´n 1 á 1,5 kg gegained tot week 5, toen 2 weken slecht gegeten en teruggevallen, nu dus gelukkig wel weer gegroeid maar ik moest nu opeen weer ochtendienst en dan is het altijd zo druk dat je bijna de hele ochtend niet kan eten maar goed.. kga ff iets minder vaak per dag eten en iets groter, dat past beter bij me. Hopelijk ben ik aan het eind zon 88/90 kg en hou ik uiteindelijk een mooie 85 kg over, heb niet t idee dat ik veel vocht vasthou dusssssssssssssssss lijkt me realistisch (s bleef ff haken)

Terug
Naar boven