AndroidHealthClinic

5x8 schema

deed je die rack deadlift los ? ik deed em zaterdag in de smith en jezus wat heb ik daar een spierpijn van gehad in de onderrug.

• Topic Starter Topic Starter
jup, gewoon los.

Vandaag beentjes. Vorige week weer een klap in me kop gehad, waar ik nu nog steeds last van heb.. Niet te zwaar gesquat. Kreeg ook na elke 5e rep ofzo weer een megapijn in mijn kop en een flinke druk achter mijn oog. Ik kijk het nog een paar dagen aan, anders maar weer eens naar de pil.

Fullsquats
5x8x140

Barbell lunges
5x8x60 (elke rep onderin even een paar tellen vasthouden)

Legextensions ss legcurls
5x8x60 ss 5x8x50

Standing legcurl
5x8

Wilde eigenlijk nog Romanian deads doen, maar we waren al te laat. Kuiten waren we ook al te laat voor, dus die pak ik morgen mee.
Squats voelden mega licht! Dat betekend dat ik wel weer sterker ben geworden. Volgende week (als die pijn in mijn kop weg is) 5x8x150 (en dat zou een dik volume PR zijn..)

Echt lekker, zeker omdat het fullsquats zijn. Adem je door tijdens je inspanning of hou je de adem in?

huh een klap in je kop dat klinkt niet lekker kale doe rustig aan he

klap op je kop gehad van kemmy?

Niet al te zwaar gesquat noemt ie dat.....

Netjes kerel.;)

precies. Als ik die pijn in mijn kop niet had gehad had ik wel hogere ogen gegooit, maargoed. Volgende week 5x8x150 ;)

Effe rustig aan is misschien niet verkeerd met zo'n vage klacht. Maar dat kun je zelf waarschijnlijk het beste inschatten. Beterschap en toch zeer nette trainingen hoor. :thumbs:

schouders/biceps

Seated frontpress (pffff tijd geleden weer, was erg wennen!!)
8x70
8x70
8x70
8x65
8x65

seated db raises
5x8x22

reversed flye machine
5x8x100

Barbellshrugs
5x8x220

Preacher machine curls
5x8x54

Barbellcurl
5x8x50

seated hammercurls
5x8x22

Opmerking; seated frontpress is echt weer wennen. Hele tijd schouderpresses alleen in smith en op machines gedaan (mede door rest/pauze sT en blessure schouder). Denk dat dit gewicht binnen een paar weken weer flink omhoog gaat. Mijn max. is 5x90, dus het moet zeker omhoog. Curls waren pijnlijk, maar met deze gewichten wel zeer strict uitgevoerd. Dus het zal wel wat doen ;)

Curls zijn netjes als ze strikt zijn:D, hoeveel meten je armen nu?

43 :(

met mijn lengte valt het inderdaad wel mee. Maar 45cm zou beter staan :D

KaLe, hoe kies jij je oefeningen of is daar een soort van opgave voor? Maakt het uit hoe je je oefeningen kiest? Lijkt me ook leuk om eens te proberen.

Gewoon waar ik zin in heb, mits ze effectief zijn.

Terug
Naar boven