AndroidHealthClinic

8x100 Squat Challenge By 1/1/'13 Log - BjornG, Panzer VIII, kevinve, Lessoe en buddhist

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik heb de normale progressie aangehouden die in de pdf/excel staat. tot ik op 107.5kg squats zat toen zat ik op een plateau. zal in totaal iets van 12 weken zijn.

zou met squats gewoon 2.5kg-5kg doen, heb ik ook gedaan zo bleef ik op zelfde reps en goede form zat in 2 maanden op 110kg x6

Maar goede progressie al keep don't quit!

Squat 5x5x50

Squat
8x70
8x80
8x90
2x100

Wat zwaarder gepakt + minder diep, wel stukje over par ofcourse, alhoewel dit bijna als een quarter squat voelde :p

Heel misschien zou ik nu de 8x100 kunnen halen met terrible form :p Moet maar eens een filmpje maken volgende week van de 2x100.

• Topic Starter Topic Starter
Lol 8x90 nice, je staat voor. :P

in feite vrij slecht, kon dat maanden geleden al :p

Zalig log mannen:D! Blijven geven;)!

Squat
8x70
8x80
8x90
2x100

Wat zwaarder gepakt + minder diep, wel stukje over par ofcourse, alhoewel dit bijna als een quarter squat voelde :p

Heel misschien zou ik nu de 8x100 kunnen halen met terrible form :p Moet maar eens een filmpje maken volgende week van de 2x100.

Waarom minder diep? Slaat nergens op toch? Gewoon op diepte langzaam verhogen.

Als je dik wilt winnen, doe smolov base cycle, over een maand heb je dan je 10x100 sq en meer

Waarom minder diep? Slaat nergens op toch? Gewoon op diepte langzaam verhogen.

Als je dik wilt winnen, doe smolov base cycle, over een maand heb je dan je 10x100 sq en meer

Ik doe squats voornamelijk voor quads/ deadlift voor hams, past dus goed in mijn schema. daarnaast had ik terwijl ik volledig atg squatte beetje last van mijn knie, vind het gewoon niet lekker aanvoelen en pak liever zwaarder gewicht. :)

Heb al eens gekeken naar smolov maar wil eerst weer even op max kunnen squatten, ben nog aan het opbouwen want pijn is pas sinds week of 3/4 weg.

Squat
10 x 30 kg
5 x 50 kg
5 x 60 kg
3 x 65 kg
3 x 75 kg

Repout --> 3 x 85 kg Geen repout gedaan, dit weekend veel tennisen dus moet niet teveel spierpijn krijgen
3 x 75 kg
3 x 65 kg

Onze gewichten zijn toch nog veel te laag om smolov te doen? Volgens smolov zelf dan.

in theorie zou je smolov kunnen doen ookal zit je nog niet op 300lbs squats.

de reden dat smolov dit als grens aangeeft is volgens mij niet dat je persee zoveel moet kunnen squatten.. maar omdat je al enige ervaring moet hebben met squats wil je zoveel vollume gaan pakken.

als je techniek namelijk nog niet helemaal goed is.. en je gaat zoveel vollume draaien.. dan is dat vragen voor blesures natuurlijk. daarnaast is je CNS niet zoveel squatten gewend..

dus als je smolov gaat doen.. gewichten wel wat omlaag schroeven..en goed naar je lichaam luisteren ;)

ik zou het gewoon op wendler houden bjornG, en de rest die SL doet raad ik ook aan dat gewoon eerst af te maken.

daarna kun je altijd nog smolov doen ;)

Ga ook geen smolov doen, was gewoon bedoelt op degene die dat comment gaf.

Ga het misschien over een jaar doen.

PS: Men knee sleeves zijn aangekomen. Nog 30 euro extra tax van douane >_<, 120 euro nu in totaal hebben ze gekost, ze zullen het waard moeten maken! :P heb ze net aangehad en voelt goed, morgen benentraining en we zullen zien.

Foto's Rehband Knee Sleeves:
7mm neopreen
003.jpg

004.jpg

Nutshot+Hairy legs:D
010.jpg

Als je doorbuigt dwingen ze je om omhoog te gaan, dus we zullen zien hoeveel voordeel het geeft morgen.

Film meteen ff dan

Is goed, kleine update dan.
Moet morgen 5x75, 3x85, 1x95 repout

ziet er goed uit, hoe strak zitten ze?

Heel strak, kan ze niet hoger trekken dan op foto

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven