AndroidHealthClinic

8x100 Squat Challenge By 1/1/'13 Log - BjornG, Panzer VIII, kevinve, Lessoe en buddhist

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
waarom draag je dat

het houdt je knietjes lekker warm :heart:

Zaterdag 8 september 2012

Stronglifts - week 8 - workout 2 (A)

Squats
2x5x20kg
1x5x40kg
1x2x55kg
5x5x72,5kg PR!

5x5x52.5

• Topic Starter Topic Starter
Training 09/09/12
Warm up Squat
5x20
5x40
5x50
5x60

Squat 5/3/1
5x75
3x85
4x95 - PR - Repout - Waren wel gare reps, maar een rep is een rep zoals die PLers hier zeggen.

Squat
3x7x60 - verschillende houdingen gefilmd voor techniek

post filmpjes dan :p

Heb filmpje in me log van sumo DL van gister, maar ben niet content van squat, weet nog niet als ik het post

5x5x55

Heb filmpje in me log van sumo DL van gister, maar ben niet content van squat, weet nog niet als ik het post

je loopt wel voor denk ik, 4x95 is al best ver. Heb zelf weliswaar de 2x100 gehaald maar daarmee serieus reppen is nog ver weg :(

Die 4x95 was ook niet zo goed hoor, vond ik, leunde voorover bij 2 of 3 reps op het einde, was gewoon vies zwaar... Zal gewoon het filmpje posten.

Uitvoering is idd niet geweldig, maar bij 75kg ook niet. Probeer wat rustiger te zakken en wat rechter te staan. Je valt zowat voorover.

Ik wil ook wel in maar ondertussen zit ik alweer op 4x100, dus ik heb nog maar een paar weken nodig.

Uitvoering is idd niet geweldig, maar bij 75kg ook niet. Probeer wat rustiger te zakken en wat rechter te staan. Je valt zowat voorover.

Ik wil ook wel in maar ondertussen zit ik alweer op 4x100, dus ik heb nog maar een paar weken nodig.

bij je foto : Is een k*tfoto ja. maar goed genoeg voor mezelf om over een half jaar weer te vergelijken.
stats hier, bench 96x5, squat 115x5, deads, 150x5
1.5 jaar bezig

:cool:

nog geen half jaar bezig hier

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 23:43 ----------

Dat voorover leunen is normaal bij low bar squat.

Alleen bij het omhoog gaan bij de 95kg de laatste 3 reps dat is niet normaal. :p

bij je foto : Is een k*tfoto ja. maar goed genoeg voor mezelf om over een half jaar weer te vergelijken.
stats hier, bench 96x5, squat 115x5, deads, 150x5
1.5 jaar bezig

:cool:

Zijn helaas oude stats, ben afgelopen jaar 20kg afgevallen. (pfeifer en slaapapneu) inmiddels weer 2 maanden hard bezig en al 7 kg aangekomen.

nog geen half jaar bezig hier

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 23:43 ----------

Dat voorover leunen is normaal bij low bar squat.

Alleen bij het omhoog gaan bij de 95kg de laatste 3 reps dat is niet normaal. :p

Ja oke maar ik bedoel dat je zowat voorover valt, mag wat rustiger zegmaar.

Heb ik nog eens gehoord, zal er op letten.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 23:51 ----------

Probleem is denk ik, dat ik low bar squat, maar ik de bar niet low bar plaats en daardoor voorover val bijna. Dus volgende keer de bar ook low plaatsen.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 23:53 ----------

Omdat ik het 'center of gravity' naar voren verplaats leun ik dus voorover, dit zal opgelost worden normaal als ik dat center wat naar achter plaats, door de bar ook low bar te plaatsen.

Low bar is denk ook een stuk moeilijkere techniek. Ik zou iig proberen die bar zo laag mogelijk te leggen.
Ik doe high bars maar ik leg m wel laag want daar ligt die bar wat stabieler.

heb ook eens low bar geprobeerd maar krijg die stang gewoon niet goed op mijn schouders, op traps ligt hij gewoon goed maar heb het idee dat die stang er zo afglijd en het tegen moet houden met mijn armen. voelt wel lekkerder aan dat het zwaartepunt meer naar achteren is verplaats.

Dinsdag 11 september 2012

Stronglifts - week 8 - workout 3 (B)

Squats
2x5x20kg
1x5x40kg
1x5x60kgkg
5x5x75kg PR!

Lekker!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven