Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net op het nieuws: Meer dan 1 miljoen schade
Minister van veiligheid... dit gaan we op de daders verhalen..
Dat gaat ze duur komen te staan...

En dan rekenen ze de kosten van het onderzoek waarschijnlijk nog niet mee, want dat wordt een flinke rekening.
Minister van veiligheid... dit gaan we op de daders verhalen..
Dat gaat ze duur komen te staan...
Als je er nu alleen al bij geweest bent zal ik alvast een aantal kleuren in je broek gaan schijten.
Heerlijk, zou toch geweldig zijn als ze allemaal 50k+ af moeten tikken.
---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:41 ----------
Wat dacht je van 500 man politie inzet op de avond zelf
Ach en dan word je gepakt, gaan echt geen zware straffen worden. En vind dat ook nog wel terecht...
---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:43 ----------
Dan ben je snel bang, wacht nou maar af of dat wel te doen is...die schade verhalen. Want als je niet alle daders vind kan het niet zo zijn dat de rechter alleen de gepakte daders alles laat betalen.
Mogen ze zelf gelijk zelfmoord plegen, no way dat zulke paupers zonder opleiding en nog steeds bij hun moeder wonen 50 k kunnen betalen, ik stel voor dat de slachtoffers 1 x met een pistool mogen schieten, ze mogen uiteraard hem niet doden maar ''cripplen''
Ach en dan word je gepakt, gaan echt geen zware straffen worden. En vind dat ook nog wel terecht...
---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:43 ----------
Dan ben je snel bang, wacht nou maar af of dat wel te doen is...die schade verhalen. Want als je niet alle daders vind kan het niet zo zijn dat de rechter alleen de gepakte daders alles laat betalen. Minister kan dat fijn schreeuwen maar die roepen wel meer....rechter=rechter.
Ik zou niet weten waarom de rechter niet alleen de gepakte daders zou kunnen laten betalen
Dat zit er wel bij hoor..
In duitsland was 1 avond 600 agenten en 1 heli 225k dacht ik..
---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:44 ----------
Dat moet dus wel kunnen
lmao, op tv? Die zijn zo gepakt.Had net die rotzakje's op nos gezien.
Vol met gezicht voor camera terwijl ze AH plunderen haha.

Oh de schade is overigens wel te verhalen bij de daders. Kosten van agenten en onderzoek dan weer niet geloof ik.

Mogen ze zelf gelijk zelfmoord plegen, no way dat zulke paupers zonder opleiding en nog steeds bij hun moeder wonen 50 k kunnen betalen, ik stel voor dat de slachtoffers 1 x met een pistool mogen schieten, ze mogen uiteraard hem niet doden maar ''cripplen''
lmao, op tv? Die zijn zo gepakt.
Dat akward feeling wanneer je op school bent en je leraar tegen je zegt dat je flink bezig was gisteren![]()
Nou er zijn al verschillende ministers geweest, en de kamer zelf heeft er op deze wijze over gesproken. Durf er wel van uit te gaan dat deze sancties gaan gelden. Het is dan ook niet meer dan normaalIk zou niet weten waarom de rechter niet alleen de gepakte daders zou kunnen laten betalen
---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:51 ----------