MuscleMeat

Aankomende Project X feest Haren

Nu allen cameljockey zijn hoofd versturen naar de politie!! :roflol:

Net op het nieuws: Meer dan 1 miljoen schade
Minister van veiligheid... dit gaan we op de daders verhalen..
Dat gaat ze duur komen te staan...

Als je er nu alleen al bij geweest bent zal ik alvast een aantal kleuren in je broek gaan schijten.

Net op het nieuws: Meer dan 1 miljoen schade

34 aangehouden..

Minimaal 33k per persoon dus :roflol:

Ze moeten gewoon een wet maken dat bij zulke dingen alle schade verhaald wordt op de relschoppers ongeacht wat hun rol is geweest.

Ze hebben wel veel vids waar je de daders ziet , word een manhunt jonge

En dan rekenen ze de kosten van het onderzoek waarschijnlijk nog niet mee, want dat wordt een flinke rekening.

Heerlijk, zou toch geweldig zijn als ze allemaal 50k+ af moeten tikken.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:41 ----------

En dan rekenen ze de kosten van het onderzoek waarschijnlijk nog niet mee, want dat wordt een flinke rekening.

Wat dacht je van 500 man politie inzet op de avond zelf

Ach en dan word je gepakt, gaan echt geen zware straffen worden. En vind dat ook nog wel terecht...

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:43 ----------

Als je er nu alleen al bij geweest bent zal ik alvast een aantal kleuren in je broek gaan schijten.

Dan ben je snel bang, wacht nou maar af of dat wel te doen is...die schade verhalen. Want als je niet alle daders vind kan het niet zo zijn dat de rechter alleen de gepakte daders alles laat betalen. Minister kan dat fijn schreeuwen maar die roepen wel meer....rechter=rechter.

Heerlijk, zou toch geweldig zijn als ze allemaal 50k+ af moeten tikken.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:41 ----------

Wat dacht je van 500 man politie inzet op de avond zelf

Dat zit er wel bij hoor..

In duitsland was 1 avond 600 agenten en 1 heli 225k dacht ik..

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:44 ----------

Ach en dan word je gepakt, gaan echt geen zware straffen worden. En vind dat ook nog wel terecht...

Dan ben je snel bang, wacht nou maar af of dat wel te doen is...die schade verhalen. Want als je niet alle daders vind kan het niet zo zijn dat de rechter alleen de gepakte daders alles laat betalen.

Dat moet dus wel kunnen

Die 500 man kostten al 2 ton geloof ik.

Mogen ze zelf gelijk zelfmoord plegen, no way dat zulke paupers zonder opleiding en nog steeds bij hun moeder wonen 50 k kunnen betalen, ik stel voor dat de slachtoffers 1 x met een pistool mogen schieten, ze mogen uiteraard hem niet doden maar ''cripplen''

Mogen ze zelf gelijk zelfmoord plegen, no way dat zulke paupers zonder opleiding en nog steeds bij hun moeder wonen 50 k kunnen betalen, ik stel voor dat de slachtoffers 1 x met een pistool mogen schieten, ze mogen uiteraard hem niet doden maar ''cripplen''

Moet wel te doen zijn hoor, woont toch bij pappie en mammie dus na 3-5 jaar hebben ze dat wel terug betaald.

Moet je maar niet zo stom zijn opgepakt te worden :cool:

Had net die rotzakje's op nos gezien.
Vol met gezicht voor camera terwijl ze AH plunderen haha:D.

Oh de schade is overigens wel te verhalen bij de daders. Kosten van agenten en onderzoek dan weer niet geloof ik.

Dan ben je snel bang, wacht nou maar af of dat wel te doen is...die schade verhalen. Want als je niet alle daders vind kan het niet zo zijn dat de rechter alleen de gepakte daders alles laat betalen. Minister kan dat fijn schreeuwen maar die roepen wel meer....rechter=rechter.

Nou er zijn al verschillende ministers geweest, en de kamer zelf heeft er op deze wijze over gesproken. Durf er wel van uit te gaan dat deze sancties gaan gelden. Het is dan ook niet meer dan normaal :) Ik zou niet weten waarom de rechter niet alleen de gepakte daders zou kunnen laten betalen???

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:51 ----------

Dat zit er wel bij hoor..

In duitsland was 1 avond 600 agenten en 1 heli 225k dacht ik..

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:44 ----------

Dat moet dus wel kunnen

Gaat ook wel gebeuren. Waarschijnlijk om als voorbeeld te dienen. Maakt niet uit dat er 100 meer betrokken bij waren dat is dan jammer.

Oh de schade is overigens wel te verhalen bij de daders. Kosten van agenten en onderzoek dan weer niet geloof ik.

Inzet originele agenten niet denk ik, rest die later opgeroepen werd wel met een beetje geluk..

Vrienden van mij wilde srs geld gaan inzamelen voor dat meisje, stelletje white knights :roflol:

Dan moeten ze hun leven lang 1 maand van hun salaris inleveren ofzoiets. Ik bedoel dit soort dingen komen wel vaker voor. Als je onverzekerd iemand dood of invalide rijdt bijv mag je daar ook de rest van je leven aan betalen.

Nou er zijn al verschillende ministers geweest, en de kamer zelf heeft er op deze wijze over gesproken. Durf er wel van uit te gaan dat deze sancties gaan gelden. Het is dan ook niet meer dan normaal :) Ik zou niet weten waarom de rechter niet alleen de gepakte daders zou kunnen laten betalen???

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:51 ----------

Ok we zullen de berichten hier plaatsen als de eerste straffen zijn vergeven aan de 35 aangehouden jongeren.

Terug
Naar boven