AndroidHealthClinic

Aankomende Project X feest Haren

ME'ers die niks doen? Ze waren hier gewoon onderbemand en konden daarom niks doen.
Bij de voetbal moet je die blauwhelmen eens tekeer zien gaan lol

Bij voetbal zijn het ook alleen groepen relschoppers.

Hier had je paar relschoppers en een boel onschuldige lui daar achter..

Denk dat als de ME in de aanval ging de hele tijd er op een duur een wedstrijd van wordt gemaakt. Me vs feestgangers/rellschoppers. En aan de getallen te zien ging de ME dit niet winnen. 200ME en 3000mensen. Zit je met 15 mensen op1 ME'er.

Jammer dat je telkens van de inhoud afwijkt en het op de persoon speelt, ik begrijp dat je emotioneel bent maar ik ventileer alleen mijn mening. No offence.

Nou ja laten we discussie laten voor wat het is. Ik hoop iig dat je met me eens dat dit veel te ver is gegaan.

Doet me denken aan: Project mayhem

Het was redelijk ziek gister, paar harde kern lui erbij en het ''feestje'' was compleet. Zelf als reltoerist gefungeerd maar toch een paar x aardig moeten rennen :p Moest verdomme wel helemaal terug lopen naar Groningen omdat je niet meer bij je fiets mocht. Maar goed hopelijk krijgen de vandaaltjes hun verdiende loon :)

haha heb mention terug van de politie, dat ze ernaar kijken naar die jeffrey zwiers haha.

haha heb mention terug van de politie, dat ze ernaar kijken naar die jeffrey zwiers haha.

Haha nice, eigenlijk moet je dat van die andere kerel ook nog ff doorsturen :roflol:

Die met zijn blije b**kes met peuken naar buiten kwam..

Al gok ik dat ze die inmiddels wel zullen hebben.

was die gast op dat filmpje die helemaal blij de appie uit rende, maar die is al de sjaak, naam is al op Geenstijl langsgekomen en op dat youtube filmpje zelf

BRTky.jpg

Mogool:D

Denk dat als de ME in de aanval ging de hele tijd er op een duur een wedstrijd van wordt gemaakt. Me vs feestgangers/rellschoppers. En aan de getallen te zien ging de ME dit niet winnen. 200ME en 3000mensen. Zit je met 15 mensen op1 ME'er.
3000 mensen waarvan misschien 500 mensen max iets doen. De rest staat te kijk, te huilen in een hoekje of te filmen met zijn gsm ...

Als de ME met geweld erop was gevlogen was het snel gedaan denk ik.

Youtube comment, ik kon het niet beter verwoorden.

ME staat daar te wachten, zodat de AE (in burger) kan identificeren wie de echte relschoppers zijn. Zodra ze er een paar weten krijgt de ME een signaal en voeren ze charge uit. Tijdens de charge houdt de AE de relschoppers tegen, zodat ze daarna achter de linie van ME staan en de relschoppers makkelijk en veilig mee kunnen nemen.

Bovendien filmt de AE ook in burger, daarmee pak je er meer op dan wanneer je als een stier door die groep gaat knuppelen (hoewel het erg aantrekkelijk klinkt.)

Terug
Naar boven