Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Klopt maar er waren maar 100-250 ME en 3000+ dronken feestgangers
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt maar er waren maar 100-250 ME en 3000+ dronken feestgangers
ME'ers die niks doen? Ze waren hier gewoon onderbemand en konden daarom niks doen.
Bij de voetbal moet je die blauwhelmen eens tekeer zien gaan lol
Jammer dat je telkens van de inhoud afwijkt en het op de persoon speelt, ik begrijp dat je emotioneel bent maar ik ventileer alleen mijn mening. No offence.
wat moet ik daar met biefstuk
kwark kan je pakken en buiten opeten

Moest verdomme wel helemaal terug lopen naar Groningen omdat je niet meer bij je fiets mocht. Maar goed hopelijk krijgen de vandaaltjes hun verdiende loon 
haha heb mention terug van de politie, dat ze ernaar kijken naar die jeffrey zwiers haha.

http://www.youtube.com/watch?v=QO9JmnYfRG0&feature=player_embedded
Beste filmpje tot nu toe! Richard neergeknuppeld vanaf 58 sec lol
(Excusi als die al is gepost)
ik had harder geslagen moest ik die ME zijn!
) vriendjes wat schelden ... Wat een faalhazenHaha nice, eigenlijk moet je dat van die andere kerel ook nog ff doorsturen
Die met zijn blije b**kes met peuken naar buiten kwam..
Al gok ik dat ze die inmiddels wel zullen hebben.
was die gast op dat filmpje die helemaal blij de appie uit rende, maar die is al de sjaak, naam is al op Geenstijl langsgekomen en op dat youtube filmpje zelf

3000 mensen waarvan misschien 500 mensen max iets doen. De rest staat te kijk, te huilen in een hoekje of te filmen met zijn gsm ...Denk dat als de ME in de aanval ging de hele tijd er op een duur een wedstrijd van wordt gemaakt. Me vs feestgangers/rellschoppers. En aan de getallen te zien ging de ME dit niet winnen. 200ME en 3000mensen. Zit je met 15 mensen op1 ME'er.