Had gister avond ook feestje bij iemand, was toch iets minder heftig.
Kijkend naar je leeftijd was het losgaan op ranja en chicks hosselen met een bieber kapsel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had gister avond ook feestje bij iemand, was toch iets minder heftig.

Ok we zullen de berichten hier plaatsen als de eerste straffen zijn vergeven aan de 35 aangehouden jongeren.
Kijkend naar je leeftijd was het losgaan op ranja en chicks hosselen met een bieber kapsel![]()
.
Eerder op de dag werd ook een 17-jarige jongen veroordeeld. Hij kreeg een werkstraf van 40 uur en een voorwaardelijke jeugddetentie. Daarnaast mag hij de eerstvolgende wedstrijden van het Nederlands Elftal niet in de buurt van het plein komen. De jongen had stenen naar een politieauto gegooid.
hmm moet je niet 18 zijn om te mogen zuipenNee, gewoon met een stuk of 15 man zuipen en daarna buiten mensen irriteren je kent het wel.
En ik heb geen bieber kapsel![]()

Ga maar eens naspitten wat dit soort akkefietjes opleveren. Alleen als agenten echt geraakt zijn gaat het verder....

Nee, gewoon met een stuk of 15 man zuipen en daarna buiten mensen irriteren je kent het wel.

Nee, gewoon met een stuk of 15 man zuipen en daarna buiten mensen irriteren je kent het wel.

Nog niet
Maar toen we drank gingen halen bij c1000 kregen we wel meteen problemen omdat niet iedereen 16 was toch meegekregen
En toen kwam me susje ook nog c1000 binnen terwijl wij met 5 man heel droog al dat drank probeerde mee te nemen![]()

.klopt dat er allemaal gasten om heen zaten te springen ofzoWas ook vids/pics van een opa in de menigte, iemand link?
Was ook vids/pics van een opa in de menigte, iemand link?
klopt dat er allemaal gasten om heen zat te springen ofzo