XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

Ok we zullen de berichten hier plaatsen als de eerste straffen zijn vergeven aan de 35 aangehouden jongeren.

Laten we dat doen als de zaak afgesloten wordt. Zou een mooi voorbeeld vormen om deze gastjes hard aan te pakken. Zo hard dat niemand het nog in ze kop haalt.

Laten we dat doen als de zaak afgesloten wordt.

Eerder op de dag werd ook een 17-jarige jongen veroordeeld. Hij kreeg een werkstraf van 40 uur en een voorwaardelijke jeugddetentie. Daarnaast mag hij de eerstvolgende wedstrijden van het Nederlands Elftal niet in de buurt van het plein komen. De jongen had stenen naar een politieauto gegooid.

Ga maar eens naspitten wat dit soort akkefietjes opleveren. Alleen als agenten echt geraakt zijn gaat het verder, voor wat simpel vandalisme ga je een werkstraf met kleine boete krijgen en niet de schade : pak hem beet 80

Maar oke, we zullen het horen...

Ga maar eens naspitten wat dit soort akkefietjes opleveren. Alleen als agenten echt geraakt zijn gaat het verder....

Daar lijkt het anders niet op.. Bovendien is hier een miljoen schade aangericht. Met alleen het oogmerk op dat te doen. Ik denk dat hier hele andere straffen gaan gelden.

simpel vandalisme...? 1 miljoen ++ schade.

Was je er toevallig bij?

hmm moet je niet 18 zijn om te mogen zuipen :trollface:

Nog niet:)
Maar toen we drank gingen halen bij c1000 kregen we wel meteen problemen omdat niet iedereen 16 was toch meegekregen:D
En toen kwam me susje ook nog c1000 binnen terwijl wij met 5 man heel droog al dat drank probeerde mee te nemen :P

Nee, gewoon met een stuk of 15 man zuipen en daarna buiten mensen irriteren je kent het wel:).
En ik heb geen bieber kapsel :huilen:

Eigenlijk niet, drink niet en irriteer geen mensen. Alhoewel mensen trollen, over t fietspad rijden met auto en mensen moonen valt daar eigenlijk ook wel onder :roflol:

Nog niet:)
Maar toen we drank gingen halen bij c1000 kregen we wel meteen problemen omdat niet iedereen 16 was toch meegekregen:D
En toen kwam me susje ook nog c1000 binnen terwijl wij met 5 man heel droog al dat drank probeerde mee te nemen :P

Pics van zusje

lekker shandy drinken

Was ook vids/pics van een opa in de menigte, iemand link?

iedereen is ineens expert hier

Terug
Naar boven