AndroidHealthClinic

Aankomende Project X feest Haren

sowieso broeder

beetje andriol en groeihormoon meepikken jwz

Sorry bro ik was ff niet thuis op dat moment. :sad: alsnog een high five

fazvwi.jpg

Kleine handjes Max...

@ vito.. ja ja dat had ik al wel gedacht :D

Er om huilen lost ook niks op. Die man is gewoon ontzettend labiel hij doet alsof zijn hele familie en hele winkel is afgebrand terwijl er wat raampjes zijn ingegooid. Beetje relativeringsvermogen zou hem niet mis staan en jou trouwens ook niet, zal je toch willen adviseren om maandag even je huisarts te bellen om je oestrogeen waarden te laten checken.

Ik adviseer jou om je in het leger in te laten schrijven zodat je eens wat discipline krijgt en dat kromme ruggetje van je recht geslagen wordt. Kleutertje

Iemand deel 2 gevonden van stuk tv?

Ik adviseer jou om je in het leger in te laten schrijven zodat je eens wat discipline krijgt en dat kromme ruggetje van je recht geslagen wordt. Kleutertje

Jammer dat je telkens van de inhoud afwijkt en het op de persoon speelt, ik begrijp dat je emotioneel bent maar ik ventileer alleen mijn mening. No offence.

Grappig idee man, al die mannetjes hebben leuke banen, ik zag een ziekenhuis gozer die met een fiets loopt te gooien, een mannetje die bij een zeilschool werkt, die zijn fackedup for life nergens. Hahahahaha

grappig hoe snel moraliteit uit het raam gaat als de rest het ook doet...

Wat een mogolenland is het ook. Me handen beginnen gewoon te jeuken van zulke onzin :D.
Hoop dat de relschoppers maximaal bestraft worden
en dagelijks 25 zweepslagen

Echt weer helemaal waardeloos die ME in Holland. Altijd hetzelfde, ze doen niks, ze durven niks. Dit soort streken moet je eens in Duitsland of Rusland uit halen, daar weten ze er wel raad mee, Ze hadden deze idioten helemaal wezenloos moeten slaan, als voorbeeld voor de volgende 12 generaties idioten!

Youtube comment, ik kon het niet beter verwoorden.

ME'ers die niks doen? Ze waren hier gewoon onderbemand en konden daarom niks doen.
Bij de voetbal moet je die blauwhelmen eens tekeer zien gaan lol

Terug
Naar boven