AndroidHealthClinic

Aankomende Project X feest Haren

inb4 thomas wordt opgepakt wegens gooien met struiken

:trollface:

Verbaas me echt over jouw hardcore "hooligan" uitspraken. Je bent echt helemaal verknipt en dan ben je 22. Je ouders zullen wel trots zijn man.

sorry maar voetbalhooligans staan toch wel helemaal onderaan de tuigladder

Heeft A. niets met HO0ligans te maken.. gewoon een hekel aan Arnhem

@ IWJ, klopt .. ben ook geen voetbalhooligan maar voetbalsupporter .. heb nog nooit iemand in elkaar gebeukt of een agent geslagen

@Ruud

Heb geen ouders meer .. dus wees aub stil q

Heeft A. niets met HO0ligans te maken.. gewoon een hekel aan Arnhem

@ IWJ, klopt .. ben ook geen voetbalhooligan maar voetbalsupporter .. heb nog nooit iemand in elkaar gebeukt of een agent geslagen

@Ruud

Heb geen ouders meer .. dus wees aub stil q

Je moet jezelf niet verdedigen op het internet, gewoon je standpunt herhalen en geen **** geven :roflol:

Makkelijkste is als dit ( verouderde ) thread gewoon verwijderd word door een Mod ..

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 23:04 ----------

Klopt, net als gasten die op internet potje populair lopen doen

Onee, dan kan dbb dicht

Hooligans zijn dan toch wel echt het meest zielige volk wat er is daar veeg ik me reet mee af. Mensen op het internet die populair doen zijn vrij onschuldig. En leg me is uit wat je daar precies mee bedoeld? Wat populair "doen" of gewoon jezelf zijn. Zijn 2 verschillende dingen. Ik had het trouwens weg ge-edit omdat ik dacht dat je er geen 1 was maar je buthurt reactie lijkt toch andere vermoedens te geven.. Was je er gister bij of niet?

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 23:08 ----------

Makkelijkste is als dit ( verouderde ) thread gewoon verwijderd word door een Mod ..

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 23:04 ----------

Klopt, net als gasten die op internet potje populair lopen doen

Onee, dan kan dbb dicht

Je bedoeld het thread waarin je hebt gezegd vuurwerk er mee naar toe te nemen en in toegeeft dat je een hooligan bent? :D

Hooligans zijn dan toch wel echt het meest zielige volk wat er is daar veeg ik me reet mee af. Mensen op het internet die populair doen zijn vrij onschuldig. En leg me is uit wat je daar precies mee bedoeld? Wat populair "doen" of gewoon jezelf zijn. Zijn 2 verschillende dingen. Ik had het trouwens weg ge-edit omdat ik dacht dat je er geen 1 was maar je buthurt reactie lijkt toch andere vermoedens te geven.. Was je er gister bij of niet?

Gister waren het over het algemeen geen hooligans maar gewoon opgeschoten jongelui die niet nadachten over hun acties.

Gok dat het gros nu huilend thuis zit omdat ze bang zijn gepakt te worden.

Gisteren speelde mijn voetbalclub ( De Graafschap ) een wedstrijd in de competitie, al m'n maten wilde naar Haren, heb iedereen gelukkig kunnen overhalen om niet te gaan .. vooral op het oogpunt dat er ook groepen uit Zwolle, Groningen, Utrecht enz. waren .. daar heb ik niets mee, heb uberhaupt niets met geweld, want daar los je weinig mee op...

Wat ik ermee bedoel Max, gasten die op internet de grootste bek hebben, maar in het serieuze leven, triest volk zijn achter een computertje met een veel te grote rechter/linker arm van het rukken ...

Gister waren het over het algemeen geen hooligans maar gewoon opgeschoten jongelui die niet nadachten over hun acties.

Volgens de politierapporten en het nieuws waren het juist hooligans die de rellen zijn begonnen en de boel hebben opgestookt.

Gast, aub ... op de filmpje staan zeker weten 50 jongeren van groeperingen die te maken hebben met voetbalgeweld...

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 23:10 ----------

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 23:08 ----------

Je bedoeld het thread waarin je hebt gezegd vuurwerk er mee naar toe te nemen en in toegeeft dat je een hooligan bent? :D

Hooligan nooit toegegeven, vuurwerk mee naar arnhem.. altijd ... gewoon omdat die stad me niets doet ..en het volk gewoon schijnheilig is ..

Gisteren speelde mijn voetbalclub ( De Graafschap ) een wedstrijd in de competitie, al m'n maten wilde naar Haren, heb iedereen gelukkig kunnen overhalen om niet te gaan .. vooral op het oogpunt dat er ook groepen uit Zwolle, Groningen, Utrecht enz. waren .. daar heb ik niets mee, heb uberhaupt niets met geweld, want daar los je weinig mee op...

Wat ik ermee bedoel Max, gasten die op internet de grootste bek hebben, maar in het serieuze leven, triest volk zijn achter een computertje met een veel te grote rechter/linker arm van het rukken ...

In het echt heb ik een net zo'n grote bek hoor :D Mensen hier op het forum die me kennen kunnen dit wel beamen :) Bovendien zeg ik waar het op staat. Zeker bij figuren die denken dat ze alles kunnen doen.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 23:12 ----------

Gast, aub ... op de filmpje staan zeker weten 50 jongeren van groeperingen die te maken hebben met voetbalgeweld...

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 23:10 ----------

Hooligan nooit toegegeven, vuurwerk mee naar arnhem.. altijd ... gewoon omdat die stad me niets doet ..en het volk gewoon schijnheilig is ..

En dus is het rede genoeg om de boel daar te gaan slopen??? bar slim ben je niet of wel?

In het echt heb ik een net zo'n grote bek hoor :D Mensen hier op het forum die me kennen kunnen dit wel beamen :) Bovendien zeg ik waar het op staat. Zeker bij figuren die denken dat ze alles kunnen doen.

Jij bent ook niet degene waar ik het over heb ... ik weet dat je in het echt een 'grote' jonge bent ...

En dus is het rede genoeg om de boel daar te gaan slopen??? bar slim ben je niet of wel?

Vuurwerk afsteken en boel slopen? Groot verschil ... of snap je dit niet ?

oh dus je gaat klappertjes afsteken in arnhem omdat je de mensen daar niet mag :roflol: jezus man wat is dit nou? Kom op zeg.

Maar de meesten op die filmpjes zijn gewoon achterlijke jongeren die niet nadenken bij wat ze doen..

Fout, natuurlijk weten ze niet wat ze doen .. maar met name het alcohol gebruik heeft ze over het randje geduwd.... en daar zijn ze gruwelijk de fout mee ingegaan ..

Ook natuurlijk groepsdruk heeft meegespeeld..

Hooligans vind ik meestal wel cool enzauw

Jij bent ook niet degene waar ik het over heb ... ik weet dat je in het echt een 'grote' jonge bent ...

Vuurwerk afsteken en boel slopen? Groot verschil ... of snap je dit niet ?

Slopen of niet, het is verboden en de club krijgt een boete, van zulke supporters moet je het hebben :o .

Terug
Naar boven