AndroidHealthClinic

Aankomende Project X feest Haren

las dat er miljoenen schade waren, zoals al eerder gezegd met een paar mooie boetes en schadegelden verdelen over de grote jongens

kijken of ze dan nog zo stoer zijn

gevangenisstrafje+strafblad is ook niet verkeerd

Die undercover cops waren ook echt vet. Echt uit het niets zag je een groepje kale mannen in dikke zwarte kleding te voorschijn komen, hun stok pakken en een hooligan in mekaar meppen.

Die paarden waren trouwens ook echt eng, super groot en dan nog een ME'er erop met een dikke stok en hard dat ze gingen.

Pasta, met dit soort uitspraken maak je jezelf echt de grootste kneus van dbb ..

Nou nou, ik wil niet stoer doen.. maar maak als voetbalsupporter dit elke week mee

Niets leuks aan ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.108
Pasta, met dit soort uitspraken maak je jezelf echt de grootste kneus van dbb ..

Nou nou, ik wil niet stoer doen.. maar maak als voetbalsupporter dit elke week mee

Niets leuks aan ...
Omdat jij dit niet leuk vind ben ik een kneus?
Ik vond dit kicken. Mag toch? :)

Verschrikkelijk voor de mensen die getroffen zijn door die lui, daar niet van maar IK vond het heel leuk gister. Het is niet anders.

Verschrikkelijk voor de mensen die getroffen zijn door die lui, daar niet van maar IK vond het heel leuk gister. Het is niet anders.

Bijna en je hebt me verslagen met grootste kneus zijn :roflol:

• #2.110
:rolleyes:

Trek je niks van ze aan pasta

ik vind je een baas

Ik vind het ook wel tof om te zien ME vs hooligans, maar een bejaarde man met een stoeptegel bewerken is echt te triest dan verdien je imo levenslang.

• #2.115
inb4 thomas wordt opgepakt wegens gooien met struiken

:trollface:

Dat is juist probleem van de mensen van tegenwoordig. Draait compleet om zichzelf, iedereen is opzichzelf. Kan niet begrijpen hoe je ergens lol van kan hebben als je weet dat je er zoveel anderen kwaad mee doet. Dat heb je wel episch weinig empathisch vermogen...

Terug
Naar boven