justin92
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 82kg
What the ****! Die chaos ging zoiezo al te ver daar, maar dit slaat echt alles!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doodstraf! Echt in en in triest, wat bezielt je om een bejaarde man te mishandelen met een stoeptegel!?
Iedereen die naar nieuwe project x evenementen vraagt of ze plaatst verdiend wat mij betreft een ban. Srs...

Die undercover cops waren ook echt vet. Echt uit het niets zag je een groepje kale mannen in dikke zwarte kleding te voorschijn komen, hun stok pakken en een hooligan in mekaar meppen.
Die paarden waren trouwens ook echt eng, super groot en dan nog een ME'er erop met een dikke stok en hard dat ze gingen.
Pasta, met dit soort uitspraken maak je jezelf echt de grootste kneus van dbb ..
Nou nou, ik wil niet stoer doen.. maar maak als voetbalsupporter dit elke week mee
Niets leuks aan ...

Omdat jij dit niet leuk vind ben ik een kneus?Pasta, met dit soort uitspraken maak je jezelf echt de grootste kneus van dbb ..
Nou nou, ik wil niet stoer doen.. maar maak als voetbalsupporter dit elke week mee
Niets leuks aan ...

Omdat jij dit niet leuk vind ben ik een kneus?
Ik vond dit kicken. Mag toch?
Verschrikkelijk voor de mensen die getroffen zijn door die lui, daar niet van maar IK vond het heel leuk gister. Het is niet anders.

Verschrikkelijk voor de mensen die getroffen zijn door die lui, daar niet van maar IK vond het heel leuk gister. Het is niet anders.
Thomas quote dat en schrijft:Dat meisje wie daar woont had gezegt dat het niet door ging. Sowieso staat iedereen dalijk in die tuin te rellen enzo. Dit wordt echt dikke chaos. Voor mij is het alleen 2.5 uur rijden.![]()
Ok Pasta...
Het gaat dan om Arnhem ..
daar kan alles kapot .. k*t stad
Ok Pasta...
Het gaat dan om Arnhem ..
daar kan alles kapot .. k*t stad