XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

rellwen5_1057140i.jpg

gewonden_1057165i.jpg

Gejat van de Telegraaf site

haha mijn reet dat ze dit nog ergens anders kunnen doen :roflol: hoor al dat ze dit in gouda willen doen flinke leger ook nog

Gratis "feestjes" zijn gewoon niet aan Nederland besteed.
Zo veel mensen die het als een leuk uitje om te knokken zien, maar te laf zijn om een boksclub binnen te gaan.

Gratis "feestjes" zijn gewoon niet aan Nederland besteed.
Zo veel mensen die het als een leuk uitje om te knokken zien, maar te laf zijn om een boksclub binnen te gaan.

genoeg illigalen in A'dam e.d. die gratis zijn, maar daar komt dan ook heeeeeel ander publiek

Dit is die merthe

Wat mij betreft gaan ze die hard aanpakken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelukkig hebben wij met een groep maar besloten om niet naar Haren te gaan ... weet zeker dat het dan ook niet goed was gekomen .. wat een bende .. bijna 50 nieuw pagina's ..

Skyblazer, zie ik nou toevallig op 1 van je foto's .. en jonge met een Groningen shawl ( Groen / wit ) lopen... dan zijn m'n vermoedens bevestigd ...

@ Hermaniak .. ik was inderdaad in Almere ..

Tweets:

Pap suggereert dat ik me facebookaccount maar ff moet gaan verwijderen. Ik dacht het toch ff niet zeg

Wordt een gezellig feestje de 21ste, mAr 3500 mensen

Zo. Eventje op facebook voor de 21ste is gemaakt.

Gaap, mensen het was weer gezellig maar ik ga lekker slapen.
Nog bedankt voor alle karma :D

Nou nou om dat ook weer alles op haar te schuiven is ook weer zo overdreven...Ja ze had niet dat vinkje moeten aanklikken, maar zo veel mong*len had ze echt niet verwacht en dat is ook niet te verwachten..

Edit: Leest tweets. nvm

Terug
Naar boven