Fitness Seller

Aankomende Project X feest Haren

Nou nou om dat ook weer alles op haar te schuiven is ook weer zo overdreven...Ja ze had niet dat vinkje moeten aanklikken, maar zo veel mong*len had ze echt niet verwacht en dat is ook niet te verwachten..

Ze heeft t goed bedoeld waarschijnlijk. Maar het is waarschijnlijk haar 1e 'grote' feestje, dan weet je niet dat er altijd wel een paar relschoppers bij zijn. En tja FB maakt daar iets meer van.

Maakt iemand morgen ff een topic met ''The Aftermath''? Dan kan ik nu lekker gaan slapen..

Laatst bewerkt:
Ze heeft t goed bedoeld waarschijnlijk. Maar het is waarschijnlijk haar 1e 'grote' feestje, dan weet je niet dat er altijd wel een paar relschoppers bij zijn. En tja FB maakt daar iets meer van.

Denk je nou srs dat zij al die mensen heeft uitgenodigd? :roflol: iemand heeft haar feestje gekaapt man

Die Merthe kan hier niks aan doen hoor...

Geen sensatie videos ofzo...?

Waar mensen neergestoken worden

Iemand klappen krijgt

Politie die iemand helemaal in puin slaat

Zo'n stuff

Nou jongens het was me een feestje wel AH gesloopt dranghekken gegooid in elkaar geslagen door de ME auto's in de fik gezet man die zijn huis met een hockeystick beschermde bezichtigd sjonge jonge wat een dag echt tijd om te gaan slapen nu echt een verschrikkelijk zware dag is het geweest.

Trusten.

Ugh kan die vids niet bekijken facebook doet gay en blijft de hele tijd hangen

Vorige week een uitnodiging van het feest. Georganiseerd door...

juist geen Merthe. Maar ze blijft hoe dan ook de aanstichter door m openbaar te maken, anders hadden die gasten het waarschijnlijk nooit geweten.

Was ook nog op de radio vanmorgen

Btw zal me vids morgen ff uploaden op website van nationale recherche :trollface:

Nou jongens het was me een feestje wel AH gesloopt dranghekken gegooid in elkaar geslagen door de ME auto's in de fik gezet man die zijn huis met een hockeystick beschermde bezichtigd sjonge jonge wat een dag echt tijd om te gaan slapen nu echt een verschrikkelijk zware dag is het geweest.

Trusten.

En dat op 1 been! Held

Alternatief feest

Via Facebook hadden zo'n 25.000 mensen zich aangemeld voor het verjaardagsfeestje van een meisje dat 16 wordt. Zij was vergeten de uitnodiging als privé aan te merken, waardoor steeds meer mensen zich aanmeldden.
De gemeente heeft een voetbalveld in de buurt aangewezen om eventuele groepen feestvierders op te vangen. Daar wordt geen alternatief feest gehouden, volgens de burgemeester. Toch zijn ook daar zo'n 200 mensen verzameld.

Ik snap het niet. Die mensen, waar gingen die heen in eerste instantie? Gewoon op dat voetbalveld of wat. Of echt voor dat meisje der huis?

Wat een chaos was het in haren, wat ik allemaal heb gezien was echt niet normaal.

hier wat pics die ik heb genomen .
axo8ev.jpg

1zgvndc.jpg

3523c4p.jpg

Terug
Naar boven