Matthias9
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou nou om dat ook weer alles op haar te schuiven is ook weer zo overdreven...Ja ze had niet dat vinkje moeten aanklikken, maar zo veel mong*len had ze echt niet verwacht en dat is ook niet te verwachten..
Ze heeft t goed bedoeld waarschijnlijk. Maar het is waarschijnlijk haar 1e 'grote' feestje, dan weet je niet dat er altijd wel een paar relschoppers bij zijn. En tja FB maakt daar iets meer van.
iemand heeft haar feestje gekaapt manDenk je nou srs dat zij al die mensen heeft uitgenodigd?iemand heeft haar feestje gekaapt man

Geen sensatie videos ofzo...?
Waar mensen neergestoken worden
Iemand klappen krijgt
Politie die iemand helemaal in puin slaat
Zo'n stuff
Geen sensatie videos ofzo...?
Waar mensen neergestoken worden
Iemand klappen krijgt
Politie die iemand helemaal in puin slaat
Zo'n stuff
Wat is er mis met jou ? Kijk dan even op documentingreality.com
Verder is er niks mis met mij kerel.Nou jongens het was me een feestje wel AH gesloopt dranghekken gegooid in elkaar geslagen door de ME auto's in de fik gezet man die zijn huis met een hockeystick beschermde bezichtigd sjonge jonge wat een dag echt tijd om te gaan slapen nu echt een verschrikkelijk zware dag is het geweest.
Trusten.
Alternatief feest
Via Facebook hadden zo'n 25.000 mensen zich aangemeld voor het verjaardagsfeestje van een meisje dat 16 wordt. Zij was vergeten de uitnodiging als privé aan te merken, waardoor steeds meer mensen zich aanmeldden.
De gemeente heeft een voetbalveld in de buurt aangewezen om eventuele groepen feestvierders op te vangen. Daar wordt geen alternatief feest gehouden, volgens de burgemeester. Toch zijn ook daar zo'n 200 mensen verzameld.