XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

Maxiamento, Moraalridder en Edinne zijn verstandige mensen. Props gasten.

Wat is het toch mooi dat de recherche nu via DBB ff wat e-hero's gaan oproepen die stoer roepen dat ze ook hebben meegedaan :D

Wat dachten ze wel niet, dat ze met 25.000 man in 1 huis konden? :roflol:
Achterlijk zooitje

ben je sarcastisch of meen je dit? mij lijkt het namelijk wel dat je voor deze soort dingen er bij gaat en niet om iedere vrijdagavond saai bij een voetbalstadion te staan..

Semi srs, tis natuurlijk niet de enige reden maar die mensen houden zeker van wat actie lijkt mij.

83 pagina :roflol:

Dafuq man, hoeveel zielige mensen zitten er hier niet op DBB??
Zeggen dat de politie slecht hebben gehandeld, vinden dit grappig, willen nog wat trollen....

Imo hadden ze gisteren die losers met hun flesjes/dranghekken/verkeersborden... aan flarden moeten schieten met rubberen kogels!

Dafuq man, hoeveel zielige mensen zitten er hier niet op DBB??
Zeggen dat de politie slecht hebben gehandeld, vinden dit grappig, willen nog wat trollen....

Imo hadden ze gisteren die losers met hun flesjes/dranghekken/verkeersborden... aan flarden moeten schieten met scherp!

fixed

misselijkmakend, hoe kan je dan nog iets zeggen van allochtone relschoppers als je zelf even erg bent.

Hoop dat er veel relschoppers geidentificeerd worden en ze samen de kosten van de schade en opruiming mogen delen.

Kijk, trieste bende gister avond... maar dit.. was bij een voetbalwedstrijd nooit gebeurd .. politie had zich zo bedreigd gevoeld en had gewoon geschoten ...

Wij waren gisteren van plan om ook te gaan na onze voetbalwedstrijd .. mjah toen we hoorde dat er tegen politie werd geknokt .. zijn we maar terug gegaan

@ sky

Vaderlands NSBér !

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 09:29 ----------

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/55020_4403743649742_704555890_o.jpg

Deze gozer ... is dat een Groningen FC shawl ?

Ja en die vlag op zijn trui is de vlag van Groningen. Waren wel meer die zoiets aanhadden. Vuurwerk dat werd afgestoken was ook "voetbal" vuurwerk.

Tjah, dan had ik de geluiden dus goed opgevangen :)

Hermaniak kan je dat misschien bevestigen ? Dat een grote groep Groningen Hool's er waren ?

Nederland is ook zo'n p*ssy land, serieus.
Overal ter wereld hadden ze deze mensen met de grond gelijk gemaakt.

Zal nu ook de voetbalwet gaan gelden? Sta je erbij, hoor je erbij .. dan denk ik dat er heel wat taakstraffen en gevangenisstraffen komen :)

kan 1 vd mensen die zelf aanwezig waren in Haren vertellen wat nu precies de aanleiding was voor t uitbreken vd rellen? Heeft 1 vd minder intelligente personen n hek naar de woute gegooid en ist toen geescaleerd, of voelde de woute dat t uit de hand ging lopen en zijn ze dichterbij gaan staan, of preventief dingen gaan doen?

LoL, dit soort dingen gaan altijd uit de hand lopen wanneer er gasten dronken zijn, met dingen gaan ouwehoeren ( zie lantaarnpaal ) Dat wekt agressie op bij jeugd ...

Politie gaat erop reageren, jeugd gaat met vuurwerk/flessen gooien .. Tjah hoe krijg je rellen

Zie trouwens weinig ME.. maar o zo gruwelijk veel undercover agenten lopen

Snap niet dat de politie niet íedereen uit dat dorp heeft gebeukt of in eerste instantie al geweigerd heeft. Kansloos t*ring volk. Hopelijk hebben ze voldoende beelden om een gedeelte van de schade in ieder geval te kunnen verhalen. Al zal dat laatste waarschijnlijk een utopie blijven met al dat IQ loze volk dat net hun eerste salarisje verdient met een bijbaantje bij de supermarkt. Snap ook niet dat het uberhaupt nog mogelijk was dat er s'avonds laat nog treinen met jongeren bleven toestromen.

Terug
Naar boven