Fitness Seller

Aankomende Project X feest Haren

kan 1 vd mensen die zelf aanwezig waren in Haren vertellen wat nu precies de aanleiding was voor t uitbreken vd rellen? Heeft 1 vd minder intelligente personen n hek naar de woute gegooid en ist toen geescaleerd, of voelde de woute dat t uit de hand ging lopen en zijn ze dichterbij gaan staan, of preventief dingen gaan doen?

Rond 20:55 zag ik ineens vanuit het niets vuurwerk vanaf een aantal kanten door de lucht vliegen richting de ME. Stond er te ver vanaf om te zien of de ME daarvoor al was begonnen. Iniedergeval vanaf dat punt ging het mis.

Rond 21:15 was het even rustig en werden weer wat verjaardagsliedjes gezongen en toen kwam er ineens weer een charge. Daarna is het niet meer rustig geweest tot 1:15

Prachtig dit! :D

Eigen schuld van de me, je had al lang zien aankomen dat het fout ging gaan. Hadden ze maar eerder moeten optreden

Eigen schuld van de me, je had al lang zien aankomen dat het fout ging gaan. Hadden ze maar eerder moeten optreden

Hier nog zo'n mong**l of gewoon een t*fus troll. Eigen schuld van de ME, r*tard. Eric geef deze josti een ban.

Hier nog zo'n mong**l of gewoon een t*fus troll. Eigen schuld van de ME, r*tard. Eric geef deze josti een ban.

LoL .. eerder op treden? En preventief iedereen voordat er ook maar iets gebeurd kapot slaan met die gummilat van ze ?

Gozert, kruip gauw eens terug in die rukbunker van je ...!

Snap niet dat de politie niet íedereen uit dat dorp heeft gebeukt of in eerste instantie al geweigerd heeft. Kansloos t*ring volk. Hopelijk hebben ze voldoende beelden om een gedeelte van de schade in ieder geval te kunnen verhalen. Al zal dat laatste waarschijnlijk een utopie blijven met al dat IQ loze volk dat net hun eerste salarisje verdient met een bijbaantje bij de supermarkt. Snap ook niet dat het uberhaupt nog mogelijk was dat er s'avonds laat nog treinen met jongeren bleven toestromen.

Only in NL, mocht dit bijv in de VS gebeuren dan waren al die paupers hard aangepakt.

Waren trouwens maar 4 agenten te paard met daar achter 1 busje met iets van 6 ME lui. Situatie was zwaar onderschat door hun. Op moment waren ze ook iets van 50-70 meter terug getrokken in die afgesloten straat.

Pas na 15min kwam er een extra ME bus aan met versterking en ongeveer 10min daarna kwam er een 3de aan met waterkanon. Pas rond 22:00 kwamen er 5-8 busjes het dorp in rijden, toen waren de rellen al een uur lang bezig.

het is ook nooit goed ^^

als ze 'te laat' optreden is het dat ze hun werk niet goed doen, als ze preventief te werk gaan vliegen de topics hier rond dat ze overdadig geweld gebruiken. Let's face it, zowel in NL als in BE hebben ze niet genoeg slagkracht om hier iets tegenin te brengen.

het is ook nooit goed ^^

als ze 'te laat' optreden is het dat ze hun werk niet goed doen, als ze preventief te werk gaan vliegen de topics hier rond dat ze overdadig geweld gebruiken. Let's face it, zowel in NL als in BE hebben ze niet genoeg slagkracht om hier iets tegenin te brengen.

Ze hadden vanaf begin al met 5-6 ME busjes aanwezig moeten zijn ipv 1 en een paar paarden.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 10:46 ----------

Repost van paar pagina's terug

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Politie (ME), brandweer etc. hun werk laten doen en de nationale reserve inschakelen als ondersteuning.

LoL .. eerder op treden? En preventief iedereen voordat er ook maar iets gebeurd kapot slaan met die gummilat van ze ?

Gozert, kruip gauw eens terug in die rukbunker van je ...!

Wie heeft het over preventief kapot slaan? Je snapt er geen klote van man. Iedereen daar is gewoon op eigen initiatief en met zijn eigen volle verstand daar heen gegaan. Hoe vaak is niet aangekondigd dat men niets te zoeken had in Haren en dat er geen feest was.

De media speelt trouwens ook wel een aanzienlijke rol in het hele circus hier omheen.

Dan krijg je weer van die schadeclaims van familie..

Zijn nu weer 2 oproepen voor zo'n feest, gewoon iedereen die daar heen gaat medeplichtig stellen als er rellen komen of ze wel of niet mee doen..

En dan de tankdivisie voor een dag weer ff samenroepen:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 10:53 ----------

500.000/17 miljoen: 0.03 cent. Niet zeiken man

Gaat om het principe, niet alleen in dit geval maar er zijn zat andere gevallen waarbij wij moeten opdraaien voor het gekanker van andere mensen.

Live persconferentie

[Link niet meer beschikbaar]

Wie heeft het over preventief kapot slaan? Je snapt er geen klote van man. Iedereen daar is gewoon op eigen initiatief en met zijn eigen volle verstand daar heen gegaan. Hoe vaak is niet aangekondigd dat men niets te zoeken had in Haren en dat er geen feest was.

De media speelt trouwens ook wel een aanzienlijke rol in het hele circus hier omheen.
Juist.

gisternacht volgens mij giel op 3fm "de jongeren hadden na wat gedronken te hebben niks meer de doen en de gemeente heeft een zeer ernstige fout gemaakt om geen vervangend feest te organiseren" dus eigenlijk waren deze zielige jongeren verveeld en is het toch logisch dat ze dit soort dingen gaan doen?

nekschot alsjeblieft

gisternacht volgens mij giel op 3fm "de jongeren hadden na wat gedronken te hebben niks meer de doen en de gemeente heeft een zeer ernstige fout gemaakt om geen vervangend feest te organiseren" dus eigenlijk waren deze zielige jongeren verveeld en is het toch logisch dat ze dit soort dingen gaan doen?

nekschot alsjeblieft

Hij heeft wel een goed punt maar dan nog is dat geen reden om te gaan rellen. Als ik iets niet leuk vind ga ik weg en ga ik niet de bende overhoop halen..

n grasveld met muziek, simpel geregeld, maar ik denk dat een deel van het volk dat niet interessant genoeg had gevonden...

nekschot alsjeblieft
Ik ben het hier tot op zekere hoogte mee eens. Ik denk dat als Haren een groot feest had georganiseerd, met wat bekende artiesten, het veel minder uit de hand was gelopen... Daarbij vind ik wel dat de ME en politie gewoon de echte relschoppers aan had moeten pakken zoals ze dat bv. in Spanje doen.

LoL, dit soort dingen gaan altijd uit de hand lopen wanneer er gasten dronken zijn, met dingen gaan ouwehoeren ( zie lantaarnpaal ) Dat wekt agressie op bij jeugd ...

Politie gaat erop reageren, jeugd gaat met vuurwerk/flessen gooien .. Tjah hoe krijg je rellen

Zie trouwens weinig ME.. maar o zo gruwelijk veel undercover agenten lopen

Alcohol is geen excuus om te gaan rellen, als je zo redeneert zou ieder feest waar alcohol in het spel is tot rellen moeten uitlopen met all gevolgen vandien.

Men heeft de mensen van te voren gewaarschuwd om niet naar het feest te komen. Helaas is het verstand bij een groot aantal mensen ver te zoeken. Er waren ongeveer 500 man politie aanwezig, enig idee hoeveel dat kost? Ik hoop dat ze de relschoppers hiervoor laten opdraaien ;) .

nekschot alsjeblieft

Die giel is een demagoog eerste klas. Eng mannetje.

Terug
Naar boven