XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

Ik ben het hier tot op zekere hoogte mee eens. Ik denk dat als Haren een groot feest had georganiseerd, met wat bekende artiesten, het veel minder uit de hand was gelopen... Daarbij vind ik wel dat de ME en politie gewoon de echte relschoppers aan had moeten pakken zoals ze dat bv. in Spanje doen.

ja als er een groot feest was georganiseerd zou het misschien een stuk beter gaan, maar als je het gesprek terug zou luisteren krijg je echt de indruk dat de schuld volledig bij de gemeente werd gelegd wat ik een beetje misselijk vind

Volgens persconferentie waren de ouders totaal van de kaart :o

Ben wel benieuwd of dat meisje nog steeds bij DWDD komt. Zal me niet eens verbazen als ze daar dan nog geld voor krijgt ook

Kijk dan wat paupervolk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iedereen had hier op gehoopt lol

Best sick

media_l_1361558.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 11:32 ----------

Project X haren aftermovie

http://www.skoften.net/index/video/project_x_haren

Maar goed, zowel dat meisje als de persoon die het als 1e doorstuurde mede verantwoordelijk houden en ook een deel op verhalen. Meisje had ook sneller kunnen reageren en er niet zo laconiek over kunnen doen.

Maar goed, zowel dat meisje als de persoon die het als 1e doorstuurde mede verantwoordelijk houden en ook een deel op verhalen. Meisje had ook sneller kunnen reageren en er niet zo laconiek over kunnen doen.

Mee eens als je die twitter berichten en die foto ziet die ik eerder geplaatst leek ze het allemaal wel lollig te vinden. Er moet in ieder geval een hard bericht hieruit voort komen zodat mensen het wel uit hun hoofd laten de volgende keer.

Komop zeg, denk je nou echt dat een meid van 16 dit aan had zien komen. Het was gewoon een piepklein foutje met grote gevolgen, dit had ook jou kunnen overkomen.

leuk feestje gehad??

Komop zeg, denk je nou echt dat een meid van 16 dit aan had zien komen. Het was gewoon een piepklein foutje met grote gevolgen, dit had ook jou kunnen overkomen.

Ze hoeft er maar een jaartje of 2 voor te werken. Vervelend maar misschien leert ze er wat van.

Ik heb geen facebook.

Gewoon dokken dus.

Daarnaast had ik echt wel iets anders gezegd als 'haha jullie denken toch niet dat ik 5000 man toelaat in mijn huis he?' op het moment dat ik zag dat er 5000 man aangaven te komen naar mijn feestje.

Zei het niet dat ik in dat geval waarschijnlijk naar de gemeente was gegaan en gezorgd had dat, als er veel mensen kwamen, er wel een echt feestje was.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 11:43 ----------

Mee eens als je die twitter berichten en die foto ziet die ik eerder geplaatst leek ze het allemaal wel lollig te vinden. Er moet in ieder geval een hard bericht hieruit voort komen zodat mensen het wel uit hun hoofd laten de volgende keer.

Ja dat dus, ze had het gewoon gelijk moeten verwijderen, negeren en naar de politie/gemeente moeten gaan. Of ieder geval naar haar ouders.

onze powerlifter heeft wel lekker gebatst

haw-project-26-895x671.jpg

ik denk dat veel relschoppers een bezoekje kunnen verwachten

haw-project-13-895x671.jpg

Volgens persconferentie waren de ouders totaal van de kaart :o

Ben wel benieuwd of dat meisje nog steeds bij DWDD komt. Zal me niet eens verbazen als ze daar dan nog geld voor krijgt ook

Mooi toch, als ze er geld voor krijgt kan ze gelijk een deel van de schade ermee betalen.

Mooi toch, als ze er geld voor krijgt kan ze gelijk een deel van de schade ermee betalen.

Vraag is alleen of dat gebeurd :roflol:

Ik vraag me overigens af of die regel waarbij ouders verantwoordelijk worden gehouden voor minderjarigen al ingevoerd is. Volgens mij was/is het nog vrij lastig om bij minderjarigen geld te halen..

Vraag is alleen of dat gebeurd :roflol:

Ik vraag me overigens af of die regel waarbij ouders verantwoordelijk worden gehouden voor minderjarigen al ingevoerd is. Volgens mij was/is het nog vrij lastig om bij minderjarigen geld te halen..

Hoe dan ook dan worden die ouders ermee gestraft en leren ze hun kinderen misschien wat beter opvoeden. Die kids komen er in ieder geval niet zonder kleerscheuren vanaf. En als het een beetje ouders zijn laten ze hun er zelf voor opdraaien door ervoor te werken, dingen als bezittingen verkopen etc.

Terug
Naar boven