XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

Iemand foto's van de aftermath?

nu.nl ;)

Inderdaad, in spanje gaat het er veel beter aan toe

Voetbalsupporters worden nog harder aangepakt ... daar staan minstens 200man ME bij elke wedstrijd .. een 100tal stillen ..

Wel veel respect voor de ME'rs die er wel waren ... die hadden alleen veel harder door moeten klappen..

Was het feest snel afgelopen daar.. Agja, schade gewoon verhalen op iedereen die op foto staat ...

media_xll_1361598.jpg

Eigenlijk ben je ook best wel dom als je bij zoiets je auto buiten laat staan :o

Altijd als hier een feestje in de straat is zetten wij de auto's binnen of ergens anders..

Ik zie op verschillende feestjes aardig wat bekende koppies uit de voetbalwereld voorbij komen ...

Jammer dat ik niet in Haren woon eigenlijk... mijn knuppel en ik hadden een druk avondje gehad.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.732
nooo niet die ellende in eindhoven, blijf uit mn stad weg:D

Echt ontzettend dom dat je dat aanmaakt met je eigen facebook account.
Dit heeft trouwens ook de potentie om super groot te worden. Nu al 10k mensen die uitgenodigd zijn en nog een maand voor dat het feest er komt.
Bij project X haren is 90% van de aantallen in de laatste week gebeurd en dan vooral de laatste 3 dagen.

Waaah shit dude, hoezo denk je dat dat ik dat heb aangemaakt?
Echt niet.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 12:45 ----------

Lol allemaal project X feestjes in allerlei steden. Asperen, Gouda,Eindhoven

Die verslaggever van RTV Noord heeft wss nog nooit zoveel kijkers getrokken xD

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.738
link naar die events van die andere project x'en?

Iedereen die naar nieuwe project x evenementen vraagt of ze plaatst verdiend wat mij betreft een ban. Srs...

Terug
Naar boven