MuscleMeat

acne roaccutane spiermassa verlies?

gekkegerie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
halo mede bodybuilders de afgelopen 2 jaar heb ik veel last van acne gekregen op mijn rug schouders bors en redelijk erg in het gezicht
nu kan ik via mij huisarts roaccutane voorgeschreven krijgen maar hoe zit het nu precies met spiermassa verlies etc ect ik hoor hier namelijk veel verschillende verhalen over sinds een tijdje heb ik mijn voeding goed op orde
waardoor ik goede gains heb spiermassa verlies zal mij zeker demotiveren dus ik zou graag willen weten of dit vehaal echt zo is dat je spiermassaverliest door roaccutane .
Mvg Gerrie

Je verliest geen spiermassa ... Je gaat wel minder hard kunnen trainen aangezien het je wat moeier maakt maar dat is het dan ook (eigen ervaring en zit nu op 80mg / dag).

Edit : Als roaccutane spierverlies zou teweeg brengen, zou ik al 11 maanden katabool bezig zijn, wat niet het geval is ..

Laatst bewerkt:
heel veel bij drinken en oppassen met alcohol, die pillen zijn slecht voor je lever

• Topic Starter Topic Starter
ok ik dank jullie alcohol drink ik sinds 2 maanden gellukig toch nie mee:D fijn om te horen dat ik geen spiermassa zal verliezen blijf gewoon goed in me voeding zitten nu lekker aan het bulken:D bedankt voor de snelle reacties groet

Terug
Naar boven