Fitness Seller

Act like a lady, train like a beast!

sterk hoor die gewichten en dat tijdens de cut

Ik moet wel diep squaten anders krijg ik op mn dak van de trainer haha. Als het maar zwaar is he ;)

Ah, lekker, jij ook een ATG / parallel discussie :P Ik brand mijn vingers er niet meer aan haha! Jij bent heel lekker bezig tijdens je cut trouwens zeg, zulke gewichten neerknallen op 1500 kcals!

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet wel diep squaten anders krijg ik op mn dak van de trainer haha. Als het maar zwaar is he ;)

Ah, lekker, jij ook een ATG / parallel discussie :P Ik brand mijn vingers er niet meer aan haha! Jij bent heel lekker bezig tijdens je cut trouwens zeg, zulke gewichten neerknallen op 1500 kcals!

Haha ja oneindige discussie haha! Al ben ik wel tot de conclusie gekomen dat het voor mezelf wel goed is om 1x parallel te squatten in de week en 1x ATG.. Dus vandaag meteen toegepast haha!

En Lynnissa bedankt voor het compliment hihi :)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Training van vandaag

Deadlift speed:
20x20kg
8x50kg
8x67,5kg
10x87,5kg - VPR (Rep out)
5x60kg
5x60kg
5x60kg
Blij mee! Max is 5x90kg, dus ga ik nu zeker overheen! :D

Squats ATG:
20x20kg
12x40kg
12x40kg
12x40kg

Leg extension (plate loaded):
10x10kg
10x20kg
10x20kg
10x20kg

Military press:
10x22,5kg
10x25kg
7x27,5kg
7x27,5kg

Optrekken:
10x
9x
6x
5x

Leaning side raises:
10x5kg
10x5kg
10x5kg

One arm db row:
12x22,5kg - VPR
10x22,5kg
8x22,5kg

Fijne training :) Volgende week tentamens, dus zal minder trainen worden.. Dus volgende week wordt een deload..

Nu als marteling zien hoe mijn vriend 4 hamburgers, 9 kipnuggets en een grote friet eet als cheatmeal, want mijn cheatmeal is zondag pas.. :P Water loopt me nog net niet uit de mond haha!

Nice train! en super die DL!
kan je niet op dezelfde dag cheaten als je vriend?

iig succes met je tentamens vast!

Lekkere training hoor!

Damn sterk die deadlift :eek: :)

Sterke training weer!!!

Ik ben wel jaloers dat jij je kan optrekken, wil ik ook kunnen :P

Succes met je tentamens! Duren ze maar 1 week?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie je op de Flex cup in december?

Grote kans dat ik daar wel aanwezig ben ja :)

Btw, waarom quote je die zin? :P Snap het niet helemaal haha

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Sterke training weer!!!

Ik ben wel jaloers dat jij je kan optrekken, wil ik ook kunnen :P

Thanksss! :D

En SP1988, lukt jou ook nog wel, geduld geduld geduld :)

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Succes met je tentamens! Duren ze maar 1 week?

Dankjewel Mannix! Nou officieel duurt het 2 weken, maar ze zijn zo vriendelijk geweest alles in 5 dagen te proppen :P

Wah goed bezig Daphne! Die deadlift van jou is echt supersterk :D succes met je tentamens alvast :)

Typisch. :rolleyes: Bekijk het positief, dan heb je een extra week vakantie. :D

Succes met leren voor je tentames nog!
en je deadlift is echt nice :)

De never ending discussie, diepte qua squaten. Mensen kunnen zich beter afvragen hoe diep zij KUNNEN squaten.
prima training weer ;).

Hoe is het nu met alles? Je moeder is er al een datum voor operatie? En met je tentamens?

Terug
Naar boven